McLovin 319 Skrevet 22. November, 2016 Er her nogle som har kendskab til én pige, dansk eller udenlandsk, som bringer et blowjob som enkelt ydelse til døren i København / Amager området? Til en max pris på 500,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 22. November, 2016 Citat McLovin skrev, for 2 timer siden: Er her nogle som har kendskab til én pige, dansk eller udenlandsk, som bringer et blowjob som enkelt ydelse til døren i København / Amager området? Til en max pris på 500,- Citat Sidst på måneden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MandMedM 163 Skrevet 22. November, 2016 BJ til døren er ikke noget problem, men ikke til den pris. Efterhånden er det nok kun Jehovas vidner, der kommer på besøg for under 500 kr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 319 Skrevet 23. November, 2016 Vestegnen skrev, for 10 timer siden: Sidst på måneden? Overhovedet ikke. Hvis jeg synes det var underholdende at ha' en fremmed kvinde mod betaling, liggende hele natten, så havde jeg slet ikke eftersøgt, da det er nemt at finde. Nu sker det dog bare engang imellem at enkelte piger popper op i perioder og tilbyder denne ædle service. Som for mig i perioder er perfekt, da jeg ellers ikke rigtig gider at forholde mig så meget til dem ellers . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg