holstebronx 7415 Skrevet 23. November, 2016 Er der nogen som har skiftet deres mail, som de har registreret herinde, og gik det godt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 23. November, 2016 holstebronx skrev, for 59 minutter siden: Er der nogen som har skiftet deres mail, som de har registreret herinde, og gik det godt? Ja, det gik godt - jeg er her endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. November, 2016 gerog skrev, for 2 timer siden: Ja, det gik godt - jeg er her endnu Skal jeg tolke det positivt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 23. November, 2016 holstebronx skrev, for 5 minutter siden: Skal jeg tolke det positivt ? Nej, bestemt ik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 24. November, 2016 holstebronx skrev, for 19 timer siden: Er der nogen som har skiftet deres mail, som de har registreret herinde, og gik det godt? Hejsa! Hvilket problem er det konkret du oplever med det? Fejlbeskeder mv.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. November, 2016 Maya Kathrine skrev, 1 time siden: Hejsa! Hvilket problem er det konkret du oplever med det? Fejlbeskeder mv.? Der er ikke nogen fejl meddelelse som sådan. Jeg ville bare skifte mail adresse herinde men synes bare at jeg har hørt at det var lidt besværligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 24. November, 2016 Jeg har lige bedt moderatorerne(de grønne) og admin om at kigge på det. Jeg ved ikke helt hvad praksis er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. November, 2016 Maya Kathrine skrev, for 7 minutter siden: Jeg har lige bedt moderatorerne(de grønne) og admin om at kigge på det. Jeg ved ikke helt hvad praksis er. Jeg tror at jeg venter med at eksperimentere, til jeg er ved computeren i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 24. November, 2016 Jeg har ikke hørt om at der skulle være problemer med, at skifte sin e-mail herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 24. November, 2016 holstebronx skrev, for 9 timer siden: Jeg tror at jeg venter med at eksperimentere, til jeg er ved computeren i aften Eksperimenter nu bare - og skulle det gå galt, så er du aligevel den vi bedst kan undvære herinde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. November, 2016 gerog skrev, for 14 timer siden: Eksperimenter nu bare - og skulle det gå galt, så er du aligevel den vi bedst kan undvære herinde... Ja, jeg har vist skrevet min andel af indlæg herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. November, 2016 Administrator skrev, den 24-11-2016 at 17:56: Jeg har ikke hørt om at der skulle være problemer med, at skifte sin e-mail herinde. Skiftet forløb vist smertefrit, indtil videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg