Guest Havnebumsen Skrevet 23. November, 2016 Sidder og kigger på annoncer hvilket har givet anledning til reflektion. Havnebumsen fravælger nogle annoncer alene på navnet og finder andre annoncer spændende grundet navnet. Navnet er åbenbart et måske ikke vigtig men trods alt et parameter der kigges på. Har i det på samme måde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 23. November, 2016 Ikke navnet, men sproget og formuleringer har betydning for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 23. November, 2016 (edited) Havnebumsen skrev, for 42 minutter siden: Sidder og kigger på annoncer hvilket har givet anledning til reflektion. Havnebumsen fravælger nogle annoncer alene på navnet og finder andre annoncer spændende grundet navnet. Navnet er åbenbart et måske ikke vigtig men trods alt et parameter der kigges på. Har i det på samme måde? mon ikke bare du er lidt inde i en brokke-periode, hvor du måske ikke p.t. får det fedeste ud af dine køb. Så er det jo nemt og sikkert også naturligt at dvæle ved navne, fakebilleder kedelige tekster m.v. For mit vedkommende har jeg det således, at hvis jeg synes mine penge og seksuelle oplevelser er fede, så har jeg ikke tid til, at lade mig bremse af, små bagateller. Jeg ved så ikke, om jeg udgør en minoritet, men jeg vil gerne betale fo,r at have sex med en kvinde, der giver mig, undskyld udtrykket stiv pik, når jeg står sammen med hende i det frække rum. Giver hun mig ikke det, så skabes det næppe af, at hun hedder Carla, og iøvrigt er super intelligent. Væremåden kan slukke, men ikke tænde mig. Så.... først skal øjet stilfredstilles for mit vedkommende, før jeg bruger tid på alt andet. Redigeret 23. November, 2016 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 23. November, 2016 Navnet er vigtigt for mig,da jeg får større rejsning ved bestemte navne og så er det lettere for mig at huske, når man ligger der.. Latinske navne feks. Laura, Amber, Pearl, Flora, Violet, Lily giver mig positiv energi, mens tunge Tyske og Russiske navne får min pik til at krympe og trække sig sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. November, 2016 (edited) Altså.. I kan vel bare finde en pige i ka li og så kalde hende hvad i vil? Jeg er da lige glad om folk kalder mig Inge eller Hangabangapanka... Eller vil i ha, at det skal være hendes "RIGTIGE" navn? Alle mine gæster hedder Jesper og Peter Redigeret 23. November, 2016 af Claire 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 23. November, 2016 Claire skrev, for 23 minutter siden: Altså.. I kan vel bare finde en pige i ka li og så kalde hende hvad i vil? Jeg er da lige glad om folk kalder mig Inge eller Hangabangapanka... Eller vil i ha, at det skal være hendes "RIGTIGE" navn? Alle mine gæster hedder Jesper og Peter Var da 100 % sikker på Claire var dit rigtige navn…. Jeg hedder Havnebumsen så har ikke besøgt dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. November, 2016 Havnebumsen skrev, Lige nu: Var da 100 % sikker på Claire var dit rigtige navn…. Jeg hedder Havnebumsen så har ikke besøgt dig My name is whatever you want it to be... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. November, 2016 Claire skrev, for 16 minutter siden: My name is whatever you want it to be... Okay, Luderlajla, det vil jeg skrive mig bag øret (selvom det sikkert vil se fjollet ud). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 23. November, 2016 Bebop skrev, for 1 minut siden: Okay, Luderlajla, det vil jeg skrive mig bag øret (selvom det sikkert vil se fjollet ud). jaja... for 45kr i minuttet må du gerne kalde mig luderlaila 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 23. November, 2016 (edited) Ja jeg ved godt det her er lidt af et sidespring, meeeeeeeeeeen den her er inde fra Venuslogen fra en streg, taget derfra, Lad nu være med at have et eller andet i munden eller sånt, for så er man selv ude om det! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvad skal man være opmærksom på ? Jeg er en pige på 24, som efter lange overvejelser og drøftelser med min kæreste, stort set har besluttet mig for at gøre min entré i branchen. Dog er det måske værd at nævne, at jeg ikke vil være blid pige, men vil slå mine folder som herskerinde, domina og andet i den stil. Men dog vil jeg gerne høre fra andre piger - har I nogle gode råd, hvilke overvejelser skal man gøre sig osv. Jeg vil blive meget glad for input af alle slags. Mange hilsner overvejeratstarte Re: Hvad skal man være opmærksom på ? Kære Overvejeratstarte..... Uagtet om du er Furagehandlerens Marius fra Nørre-Halne (den skarnsknægt)som den gode Klaus K antyder eller du skulle gå hen og være et oprigtigt menneske som den gode Doktor antageligt antager...så skal du her få en besked og en vejledning både du og andre håbefulde og overvejere kan have stor nytte af. Undervisningsmaterialet der er udarbejdet af GrowlerMckinsey© er baseret på den skinbarlige virkelighed, d.v.s 100"vis af damers erfaringer, der er sammenskrevet i et letfatteligt og overskueligt materiale, og som faktisk med ganske få ændringer kan tilpasses enhver der vil starte denne samfundsnyttige gerning. Uden at prale kan jeg roligt betro dig...sådan mellem os to..at der er mange der allerede har gjort det. Først og fremmest vil jeg tale til dit inderste JEG...DU SKAL være stærk i troen...du skal gennemføre dette kursus til punkt og prikke..selvopfundne genveje kan være fatale og føre direkte til fiasko...en del damer har desværre måttet sande dette. Huskeord: Jeg skal følge kursus til punkt og prikke. 1) Først og fremmest skal du have et "kunstnernavn"...."overvejeratstarte" lyder jo nærmest som "skomagerens gamle Skoda"...næh når nu det skal være ovre i "smækkeriafdelingen" skal vi have noget mere...østligt...så jeg tror vi skal kalde dig OLGA...ja..OLGA fra IRKUTSK...det sælger billetter. Huskeord: Jeg er OLGA.....OLGA fra IRKUTSK 2)Se nu er det tid at slå to fluer med..om jeg så må sige det, med et "smæk"...dels skal vi have indarbejdet navnet OLGA hos os selv, og dels skal vi have hævet selvværdet. Vores selvværd bør vi gøre noget ved, da vi jo så ofte har varmet bænke på Damhuskroen, men her har vi muligheden for virkeligt at gøre nogen ved sagen. Først og fremmest skal du have fundet den gamle Harthiner cykel frem og efter den spænder du den gode gamle barnevogn (den du bruger på reklameruten). Du sætter nu kursen mod nærmeste DAELL"s Møbelhus...de har i øjeblikket spejle på tilbud..her køber du en seks-syv stykker..som du derefter fragter hjem i anhængeren. Vel hjemkommet..anbringer du spejlene i en rundkreds på gårdspladsen, således at diameteren på denne rundkreds er ca 10 meter. Nu går du ind og ifører dig din blommefarvede træningsdragt, samt et par fornuftige sko. Du stiller dig nu inde i rundkredsen..og med et spjæt..sætter du igang med at løbe..og her skal fart på..du skal huske at vifte vildt med armene...se dig i spejlene..og råbe af dine lungers fulde kraft: JEG ER OLGA FRA IRKUTSK JEG ER SMUK OG UUNDVÆRLIG, JEG ER DEN MEST BETYDNINGSFULDE PERSON I HELE VERDEN INKLUSIVE BORNHOLM...dette mantra..er dit helt alene, det skal altid følge dig, i medgang og modgang, i tykt og tyndt. Du skal råbe det igen og igen, medens du løber alt hvad du kan. Du vil opdage efter et par uger, at med den hastighed du kan præstere i din blommefarvede træningsdragt, har du ligesom så mange andre: totalt mistet jordforbindelsen..du svarer ikke længere:"overvejeratstarte" i telefonen når købmanden ringer og rykker for klodsregningen..du svarer: "DET ER OLGA fra IRKUTSK.... Huskeord: Spejle fra Daells-blommefarvet træningsdragt-mantra-mistet jordforbindelse. 3)Som den gode Doktor skriver, er der travlt optaget på byens "smækkeriaer", så derfor bør du starte dit eget. Så på din og kærestens reklamerute er det nu tid til at udvise "skærpet opmærksomhed". Vi skal finde et egnet sted til et "smækkeritempel". Beliggenheden for et sådant er uhyre vigtig. Det skal være diskret, og alligevel centralt, og frem for alt..DER SKAL VÆRE MULIGHEDER. Nu ville den uerfarne jo mene at der kunne være masser af muligheder i KB hallen, eller for den sags skyld i Folketingssalen, men jeg vil nu foreslå, et nedlagt Quick vaskeri, et nedlagt Schleisner Renseri eller lignende. Her er udsugnings faciliteter allerde etableret hvis og så fremt i fald en kunde skulle lugte af "pruh hest", og der burde også være rigeligt med vand. Huskeord: Skærpet opmærksomhed-Quick vaskeri-Muligheder-Pruh hest 4)Her på kursus 4 skal vi også til at aktivisere din kæreste, som vi hidentil har holdt lidt i baggrunden...(husk nu dit mantra)..Du har nu fundet et egnet sted for dine nye sysler..og markedsføringen bør iværksættes med det samme. Du går derfor ned i nærmeste boglade og anskaffer 2 stykker hvidt pap i foliostørrelse samt en bred sort speedmarker (tuschpen), derefter videre til farvehandleren og køber en pose tapetklister samt en bred pensel. På disse stykker pap skriver du nu med "frejdig skrift": HER ÅBNER OLGA FRA IRKUTSK NYT SMÆKKERIA. Begge stykker pap giver du derefter engang tapetklister af hensyn til vejrbestandigheden. Du monterer disse stykker uvurderlig reklaame på din kæreste og stiller ham udenfor butikken..så er du af med ham. Huskeord: Boglade-pap-tusch-tapetklister-pensel-kæreste 5)Da du allerede har mistet jordforbindelsen, er det jo en smal sag at indrette "forretningen"..så du springer frisk på cyklen..husk barnevognen..og tramper frisk i din blommefarvede træningsdragt ned til nærmeste Tømmerhandel. Her køber du: 1 rummeter forskallingsbrædder. 1 Jack Fukssvans (en slags sav) 1 Trykluftkompressor Atlas Copco diesel 1 Sømpistol Hilti(eller lign.blot pneumatisk) 1 Æske søm til ovenstående 1 Boremaskine Metabo 1 Hulsav til ovenstående Starret. 1 Målebånd Vel hjemkommet med ovenstående nødvendigheder er du nu klar til at indrette dit univers..husk lige på at udstyre din kæreste med en sort affaldssæk til at skærme mod den værste regn, evt. også en tophue (en thehætte kan i mangel af bedre også bruges), det danske efterår er jo lunefuldt, og han skulle jo nødigt blive forkølet, det vil skade markedsføringen. I den forbindelse vil jeg gerne give dig et lille "insiderfif"..gå ud engang imellem og "stik ham et par på skrinet"..eventuelle gæster kan heraf se, at du mener det alvorligt, og som tiden går vænner han sig helt sikkert til det, alt er jo som bekendt ..en overgang. Du skal nu fremstille et kors af de hjemtagne effekter...da du ikke er udlært snedker..vil du lave mange fejl..men det er der taget højde for på din indkøbsseddel..rolig nu..fortvivl ikke..husk dit mantra. Huskeord: Indkøbsliste-sort affaldssæk 6) Du har nu fået konstrueret dit kors..langt om længe..og har ligeledes fået dette monteret på væggen..og nu står du så med det meste af en god rummeter brædder du er kommet til at afkorte i "sjove størrelser". I disse tider gælder det om at være forudseende..derfor skal du nu ved hjælp af dit værktøj forvandle denne naturrigdom til noget så nyttigt som...juletræsfødder. Hulsaven kan med fordel anvendes til at fremstille hullet træet skal anbringes i. Huskeord: Hulsav til juletræsanbringelse 7) Du er nu nået til det stadie, hvor du skal igang med lidt effektiv markedsføring, dels gennem internettet men også i aviserne. Her kan du med fordel gøre to ting: 1. Låne Håndbog i Svulstigheder og Overdrivelser af Professsor Tribini (nu hedengangen teltholder på Dyrehavsbakken) eller som de fleste "hugge lidt hist og pist fra andres annoncer". Huskeord: Tribini-svulstigheder-mantra 8)Du er nu rigtig godt igang..og julen står for døren. Du havde jo fulgt kursus omhyggeligt og anbragt dig et centralt sted, og hvad ligger mere for end at udnytte dette. Du ringer derfor til din lokale juletræsgrossist og beder ham levere et læs Norrmannsgran og lidt rødgran til fattigrøvende...nu kan du så lave et hyggeligt stade udenfor dit "Smækkeritempel" hvor kæresten din udover at være sandwichmand med dit reklameskilt (det var godt vi gjorde det vejrbestandigt) kan udnytte ledige stunder med lidt juletræssalg. Udstyr ham venligst i rød "dragtpose" og vatskæg for hyggens skyld. Tro mig kære Olga og andre...dette er den gemmenprøvede og eneste farbare vej til et liv i sus og dus. GrowlerMckinsey© Gnæk Growler Redigeret 23. November, 2016 af Lady Cherie 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 24. November, 2016 ppd skrev, for 15 timer siden: Navnet er vigtigt for mig,da jeg får større rejsning ved bestemte navne og så er det lettere for mig at huske, når man ligger der.. Latinske navne feks. Laura, Amber, Pearl, Flora, Violet, Lily giver mig positiv energi, mens tunge Tyske og Russiske navne får min pik til at krympe og trække sig sammen Ca ¨sådan Havnebumsen har det... Navnet er på ingen måde det vigtigste! men det sætter ligesom prikken over iét hvis hun har valgt et godt navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 24. November, 2016 Noget jeg persoligt har det svært med, er 'beskrivende dobbeltnavne' a la 'Liderlige Laura' eller 'Storbarmede Stine'. Major turn-off... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 24. November, 2016 Claire skrev, den 23/11/2016 at 16:55: Eller vil i ha, at det skal være hendes "RIGTIGE" navn? Alle mine gæster hedder Jesper og Peter Jamen det hedder jeg altså @Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 24. November, 2016 Jesper 1968 skrev, for 2 timer siden: Jamen det hedder jeg altså @Claire Jaajaaa whatever Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. December, 2016 Hvis man kun kigger annoncer, så har det måske en betydning ja Ellers må man jo prøve at ignorere tillægsord navnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 5. December, 2016 Claire skrev, den 23-11-2016 at 17:21: My name is whatever you want it to be... præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 5. December, 2016 Tilde skrev, for 11 timer siden: præcis Havnebumsen bruger nu som udgangspunkt det navn Pigen selv har fundet på. Det er vist det mest almindelige at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 5. December, 2016 Det må da være fuldstændig sagen uvedkommende ang navne og tillægsnavn hvis den GP man besøger tænder en, er sød og giver den kvalitet af sex man har lyst til. Samtidig at pigen er drønfræk og et godt skår så kører det da derud ad. Go dag til alle uanset navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 5. December, 2016 (edited) Kinky Camilla skrev, for 2 timer siden: Det må da være fuldstændig sagen uvedkommende ang navne og tillægsnavn hvis den GP man besøger tænder en, er sød og giver den kvalitet af sex man har lyst til. Samtidig at pigen er drønfræk og et godt skår så kører det da derud ad. Go dag til alle uanset navn For selveste sexdelen er det underordnet! Dog kan du se flere Mænd har det som Havnebumsen. Hvor udformingen af annoncen, valg af navn etc har en indvirkning på valget af Courtisane. Iøvrigt har Havnebumsen en mistanke om nogle Courtisaner tillægger valget af navn en vis betydning. Diverse navnekonkurrencer gennem tiden på EG kan i hvert fald give den tanke. Redigeret 5. December, 2016 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 5. December, 2016 Kinky Camilla skrev, for 6 timer siden: Det må da være fuldstændig sagen uvedkommende ang navne og tillægsnavn hvis den GP man besøger tænder en, er sød og giver den kvalitet af sex man har lyst til. Samtidig at pigen er drønfræk og et godt skår så kører det da derud ad. Go dag til alle uanset navn Du har båderet og ikke Ret. Hvis man skal komme igen er det ikke navnet, men alle de andre ting som får en til at komme igen. Hvis man skal vælge en GP første gang, så har et smart navn med en god klang, sammen med en god overskrift på en annonce og et godt første billede, stor betydning for man ser annoncen. Her skal navnet være noget man kan identificere sig med, eller have en relation til. Det er nok meget forskelligt fra mand hvad det er, så deter mest op til fantasien. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dani 82 Skrevet 5. December, 2016 Navnet betyder noget for mig. Hvis man kalder sig noget dybt idiotisk eller vulgært, så får man ikke mig som klient. Men andre ting har også noget at sige. En vulgær annoncetekst er heller ikke min kop te. Billeder med sæd i ansigtet eller pik i fissen får mig til at føle afsky. Skriver vedkommende som en brækket arm, så får det mig også til at stå af. På det seneste har jeg bemærket flere udlændinge, der skriver ubehjælpeligt engelsk. Hvis de ikke kan bøje det engelske navneord "man" i flertal korrekt (flere skriver eksempelvis "gentlemans", når de mener "gentlemen"), så tænker jeg, at det kan være svært at føre en samtale med dem. En lystdræber for mig er desuden, når pigen skriver: "skynd dig, der er allerede mange, der har booket tid". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 5. December, 2016 Jeg har måttet gå på et voldsomt kompromis, for at kunne købe seksuelle oplevelser. Da jeg havde surfet alle sider tynde for det eneste rigtige navn, Bassetrold, måtte jeg erkende at dette ønske nok ikke ville blive direkte opfyldt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. December, 2016 (edited) Jeg syntes i er mega Weird. Hvis Claire ser en lækker pige så skriver Claire til hende og så er det lige meget om hun hedder bambuscha. Det er jo ikke navnet man skal kneppe. Edit samme gælder sproget, hvis det er vigtigt man "kan tale sammen" så er det fordi sexen ikke er god nok, end of story. SEX er det universelle sprog Redigeret 5. December, 2016 af Claire 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 5. December, 2016 @Claire Hvis bambuscha ser således ud, tror jeg hellere jeg vil spille skak med hende. Har hørt at de er ret gode til skak i Rusland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 5. December, 2016 TheVoice skrev, for 3 minutter siden: @Claire Hvis bambuscha ser således ud, tror jeg hellere jeg vil spille skak med hende. Har hørt at de er ret gode til skak i Rusland Altså jeg er jo den regerende skakmester her på EG (selvom onde tunger mumler om "uafgjort") men bemærk lige jeg skrev "en lækker pige" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg