Extinguisher 866 Skrevet 23. November, 2016 Milkman, Man of Moon, Happy Guy 12, Hashari - har alle placeret falske (negative) anmeldelser. De er derfor udelukket fra EG for good 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 23. November, 2016 samme gælder for Peter5, Sammy65 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 23. November, 2016 Hvad med falske positive anmeldelser? Er det OK? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 23. November, 2016 Vestegnen skrev, 1 time siden: Hvad med falske positive anmeldelser? Er det OK? Nej. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 24. November, 2016 Kan man overhovedet reelt udelukke folk fra at skrive på eroguide? Man kan slette deres profiler og måske spærring vha. IP logging. Ja. Kan de ikke bare oprette en ny profil ved f.eks at bruge Tor browseren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 289 Skrevet 24. November, 2016 Vestegnen skrev, for 4 timer siden: Kan man overhovedet reelt udelukke folk fra at skrive på eroguide? Man kan slette deres profiler og måske spærring vha. IP logging. Ja. Kan de ikke bare oprette en ny profil ved f.eks at bruge Tor browseren? Jo. Men når folk kommer fra Tor-netværket, så skal de udfylde en captcha hvert 5. minut. En Tor-ip højner heller ikke seriøsiteten. Int 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest solkongen Skrevet 24. November, 2016 Internalizer skrev, for 1 time siden: Jo. Men når folk kommer fra Tor-netværket, så skal de udfylde en captcha hvert 5. minut. En Tor-ip højner heller ikke seriøsiteten. Int @KF har tidligere skrevet, at han benytter Tor netværket, så pas lige på med den generalisering kammerat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 24. November, 2016 solkongen skrev, for 4 minutter siden: @KF har tidligere skrevet, at han benytter Tor netværket, så pas lige på med den generalisering kammerat. I aftale med admin, bruger jeg nu VPN istedet. Blot til info. KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest solkongen Skrevet 24. November, 2016 KF skrev, for 55 minutter siden: I aftale med admin, bruger jeg nu VPN istedet. Blot til info. KF. Jamen VPN er jo også mere seriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 24. November, 2016 (edited) solkongen skrev, 1 time siden: Jamen VPN er jo også mere seriøst. Der er intet useriøst ved Tor, eller VPN for den sags skyld. Mange mennesker ønsker at sikre sig en smule, mod overvågning bla. Særligt efter Snowden. I mit tilfælde, efter det lykkedes en bruger at finde frem til min identitet. At EG defacto har lukket for Tor, har bevirket at vi er sluppet for de værste tågehorn. Jeg synes der hersker en rimelig fred og fordragelighed. Selv på politikken, nu hvor McQueen holder ferie KF. Redigeret 24. November, 2016 af KF 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 24. November, 2016 Tågehorn? Så mangler da vist EN Det kan jeg vel godt skive, når du nu selv bringer det op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 24. November, 2016 Og den næste der blander politisk forum ind i den her tråd, holder skrivepause fra EG Jeg er henrivende ligeglad hvem der starter og hvem der føler sig berettiget til at svare. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 24. November, 2016 "henrivende ligeglad " god sammensætning, napper jeg .... hvis det er OK ! ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 24. November, 2016 Pikken skrev, 1 time siden: "henrivende ligeglad " god sammensætning, napper jeg .... hvis det er OK ! ? Der er ikke noget som selvopfundne udtryk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 26. November, 2016 Hvad hvis det er falske positive andmeldelser. Måske er der nogen piger jeg kan ikke udelukke det der skriver i dække af en mand gode ja nærmeste lidt gode andmedelser om sig selv Der findes mange ufine tricks i denne Branche jeg kan jo også udgive mig for at være Glædespige selvom jeg er en mand så, det er så noget jeg aldrig kunne finde på. men der er nok nogen måske. Men hvor ved i det egentlig fra at det er korrekte at de er falske, man kan jo bare have en virkelig oplevelse og tænke jeg vil ikke lade andre møde vedkommende. der er altid 2 sider af en sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 26. November, 2016 Administrator skrev, den 24-11-2016 at 00:38: Nej. Hvad hvis man vil dele en fantasi man har digtet oppe i hovedet så er det jo en falsk anmeldelse men bare en fantasi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg