Ass6lover 44 Skrevet 24. November, 2016 Jeg var forbi Sara Dark igår som i denne uge er i Paradisgade. På billederne http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileID=2408&lan=da er hun gude smuk og i virkeligheden er hun også. (Hende instergam profil er saradark2) Hende pik er god stor og lang. Hendes kæbe luffer er meget hårde og hende er en strut røv som er ret fast. Hun er ikke ret høj, flot langt hård. Men hende ego er lige så stor som hende pik og ikke særlig charmerende. Det var dog besøget, næste gang bliver det Malii, for selvom hende pik er lille så er hun en glad og engageret TS. 1k for 30 +1/2k fordi hun skulle komme.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 24. November, 2016 Jeg er overbevist at "kæbe luffer" er en autokorrektur-bøf på iphone. Men hvad skulle der have stået? Sili bryster? Ved ikke hvad kæbeluffer er... BB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Fald 1 Skrevet 24. November, 2016 Hun er virkelig smuk. Snaver hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars Fald 1 Skrevet 24. November, 2016 Sagde hun noget om hvor længe hun er i Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 24. November, 2016 Bbullersen skrev, for 14 timer siden: Jeg er overbevist at "kæbe luffer" er en autokorrektur-bøf på iphone. Men hvad skulle der have stået? Sili bryster? Ved ikke hvad kæbeluffer er... BB "Kæbe luffer" kunne også være slang for læber. Du ved, lidt ligesom saddeltasker og store kager er det for andre anatomiske kvindedele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 25. November, 2016 (edited) Bbullersen skrev, den 24/11/2016 at 06:55: Jeg er overbevist at "kæbe luffer" er en autokorrektur-bøf på iphone. Men hvad skulle der have stået? Sili bryster? Ved ikke hvad kæbeluffer er... BB Uanset hvad det betyder, er det et helt fantastisk ord, som jeg givetvis skal til at bruge noget mere Redigeret 25. November, 2016 af Havemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ass6lover 44 Skrevet 11. December, 2016 Der skulle stå KØBE luffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg