dearhunter 5 Skrevet 24. November, 2016 ER der nogen som ved, hvor hun arbejder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. November, 2016 dearhunter skrev, for 48 minutter siden: ER der nogen som ved, hvor hun arbejder ? Hvor hun arbejder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 752 Skrevet 24. November, 2016 dearhunter skrev, for 2 timer siden: ER der nogen som ved, hvor hun arbejder ? 100.000 kr spørgsmålet er OM hun arbejder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kko 42 Skrevet 24. November, 2016 (edited) Et vildt ukvalificeret gæt er Rødovre - og det er diskret Redigeret 24. November, 2016 af kko stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. November, 2016 Lynkineseren skrev, for 20 minutter siden: 100.000 kr spørgsmålet er OM hun arbejder. Det gør hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 25. November, 2016 Hvis du har hendes nummer, kan du altid ringe, og høre om "hun er på", det er hun 9- ud af 10 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dearhunter 5 Skrevet 25. November, 2016 AlfaN skrev, den 24/11/2016 at 21:46: Det gør hun. Har mistet tlf. nr. har du et ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 25. November, 2016 Kinesisk pige i Rødovre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 26. November, 2016 Ratata skrev, for 21 timer siden: Kinesisk pige i Rødovre Den annonceportal har et hav af gamle annoncer, den er tilsyneladende også et pop up helvede - så pas på virus på den side! Annoncerne er formentligt lagt op af den der nyder godt af click afgifterne mv, som massage24/7 hvor vi har hørt om piger der ikke kan få fjernet de annoncer, der er lagt op uden deres tilladelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 336 Skrevet 13. December, 2016 Nogen der er klar på et besøg hos Kineseren på Søndag hvis hun har tid ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 13. December, 2016 (edited) Zar skrev, 1 time siden: Nogen der er klar på et besøg hos Kineseren på Søndag hvis hun har tid ?? Næ tak, jeg springer over denne gang... Har sådan lyst til at bryde ud i sang: Ris ras filihongkongkongvil du ha´ den med eller uden ballonnej tak jeg bruger pessarjeg vil hellere ha´ den ba´rså damerne de løftede op i skørterneså man ku se ku se ku se ku se kan desværre ikke huske mere... melodien er her: Redigeret 13. December, 2016 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 14. December, 2016 ppd skrev, for 12 timer siden: Næ tak, jeg springer over denne gang... Har sådan lyst til at bryde ud i sang: Ris ras filihongkongkongvil du ha´ den med eller uden ballonnej tak jeg bruger pessarjeg vil hellere ha´ den ba´rså damerne de løftede op i skørterneså man ku se ku se ku se ku se kan desværre ikke huske mere... melodien er her: @ppd og hvilken sang ville du så beære os med, hvis det var en DANSK (HVID) kvinde, der tilbød samme ydelser?! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 15. December, 2016 kimora skrev, for 23 timer siden: @ppd og hvilken sang ville du så beære os med, hvis det var en DANSK (HVID) kvinde, der tilbød samme ydelser?! Er det lydrimet på Hong Kong i @ppd s sang, du tager anstød af? Jeg ser det bare som satire uden racistisk undertone, må jeg sige. Fordi omtalte GP konsekvent omtales som "kineseren" pga. hun kaldte sig "kinesisk pige" førhen, lægger jeg ikke mere i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13936 Skrevet 15. December, 2016 (edited) TboneDK skrev, den 25/11/2016 at 18:08: Hvis du har hendes nummer, kan du altid ringe, og høre om "hun er på", det er hun 9- ud af 10 gange Hun tager nemlig gerne telefonen, mens hun "arbejder", så I kan være to på linjen Redigeret 15. December, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. December, 2016 (edited) kimora skrev, den 14/12/2016 at 07:20: @ppd og hvilken sang ville du så beære os med, hvis det var en DANSK (HVID) kvinde, der tilbød samme ydelser?! Jeg er også vild med kinesisk og for den sags skyld asiatisk, men hvis sangen på en eller anden måde virker racistisk på dig, så beklager jeg.. Det er en børnesang/Spillemandsmelodi..Ligesom "Hønsefødder og Gulerøddder' og jeg tænkte ikke over at mit forsøg på at skabe lidt humor på en grå vinterdag i tråden kan misforstås.. Det beklager jeg og håber snart vi ses på Pussygalores. Redigeret 15. December, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg