Dengladenordjyde 184 Skrevet 24. November, 2016 Hej med Jer For et par dage siden havde I et indlag med en overraskelse til medlemmer. Det kunne ikke åbnes - spændt på hvad vi ikke fik. Mvh. Den glade nordjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 24. November, 2016 Hej nordjyde! Kunne det tænkes at det var et opslag der skulle se ud som det kom fra os? Det er set før. I så fald er det formentligt blevet slettet hurtigt, og evt. eksterne links til det vil så være ugyldige. Pt. kommer overraskelserne igennem mig og det sidst på ugen her - hvor kun jeg og admin har adgang til at skrive:https://www.eroguide.dk/forum/forum/85-meddelelser-fra-eroguidedk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 24. November, 2016 Dengladenordjyde skrev, for 55 minutter siden: For et par dage siden havde I et indlag med en overraskelse til medlemmer. Det kunne ikke åbnes - spændt på hvad vi ikke fik. Der var tale om et SPAM-indlæg, som ikke var skrevet af os, men en spammer. Det blev ret hurtigt slettet, samtidig med brugeren blev banned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 25. November, 2016 Administrator skrev, for 6 timer siden: Der var tale om et SPAM-indlæg, som ikke var skrevet af os, men en spammer. Det blev ret hurtigt slettet, samtidig med brugeren blev banned. Tak for svaret - beklager jeg ikke selv lige spottede at det var snyderi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg