Gæst Skrevet 25. November, 2016 Hej, Synes det er vildt frækt at komme ud over en piges røv, når hun ligger på alle fire. Kan i anbefale en, som tilbyder det og som har en indbydende røv. Kun I København, Røven skal bare være god (stor/lille) og helst ikke en pige, som skal have ekstra ydelser for alt hvad hun tilbyder. Håber der er nogle som har nogle erfaringer at dele. God røv og god weekend Sutte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 25. November, 2016 Jeg kan anbefale hende her. Fræk røv og ja jeg kom udover hendes lille lækre røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2016 Varmemester skrev, for 53 minutter siden: Jeg kan anbefale hende her. Fræk røv og ja jeg kom udover hendes lille lækre røv. Hej Varmemester. Tak for din anbefaling. Jeg har kigget på hendes annonce før, og synes hun virker interessant, men jeg er ikke den store tilhænger af, kun at kunne kommunikere over mail og er ikke helt med på hvor meget der er med og hvor meget der er uden, som hun skriver. Sutte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 25. November, 2016 @Sutteålen jeg skrev en mail til hende med mit nr, og der gik ikke 5min før hun ringede. Og med hensyn til priser, så spørg hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg