Hop til indhold
Sofiala

Hvordan lægger jeg mine billeder på min EG-profil?

Recommended Posts

Jeg vil gerne have et par billeder ind på min profil her på sitet, men når jeg trykker upload sker der nada :( 

Er det bare mig, eller er der problemer med sitet for tiden? (Jeg har ikke en betalingsprofil, så måske derfor?) 

Jeg hører gerne fra nogen, der kan hjælpe mig med problemet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tass

Tillader mig at tagge @Maya Kathrine, hun er nok et godt bud i den sammenhæng. Altid hjælpsom :)

Du finder muligvis en del af svaret her hvis jeg har forstået dit problem korrekt.

-------

Citat:
Fremover har disse profiltyper KUN mulighed for en profiltekst i det nye annoncesystem. Altså vil den traditionelle ”Om mig” information i visningen blive erstattet med en informationsbesked om dette. Sammen med denne besked vil der være et link til en betalt/synlig annonceprofil hvis man har sørget for at have en sådan. Dette link vil gå igen alle steder hvor det er belejligt – så man har nem adgang til annonceprofilen.

Kun profiltypen ”Medlemmer” vil fortsat have gratis adgang til at have den traditionelle ”Om mig” information.

Vi gør dette for konsekvent at gøre annoncering til en separat del på sitet, og ikke noget som optræder andre steder end i det nye annoncesystem og de steder hvor vi gør plads til det som f.eks. fremhævningen på forsiden.

Ændringen vil blive aktiv når vi føler den er klar. En del af ugen har allerede været brug til at arbejde på den. Derfor kan den evt. komme på i næste uge.

Som sædvanligt vil vi hellere end gerne have jeres feedback på ændringer og planlagte ændringer som disse. Det kan jo være i har nogle konstruktive idéer som giver mere mening end vores egne. Så hold jer ikke tilbage.
-------

Hvis der er tale om billeder på annonce (hvilket jeg ikke går ud fra da du ikke har betalingsprofil) så se bort fra link og citat, afvent evt. svar fra Maya eller admin.

God fredag aften :)
Tass

En lille tilføjelse: "Feedback om eroguide.dk" sektionen er et godt sted med sådanne problemer eller spørgsmål hvis der skulle dukke noget op en anden gang ;)

Redigeret af Tass

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hej Sofia!

Du burde som det mindste kunne uploade et profilbillede på din forumprofil. Hvis du ikke kan dette, er der noget galt? Hvis du vil have yderligere billeder forbundet til din forumprofil, skal det være via en betalt annonceprofil - som skrevet i ovenstående. På annonceprofilen kan du også oploade et profilbillede/primært billede, men jeg går ud fra at det ikke er det du har problemer med at uploade. Du har jo adgang til at forberede din annoceprofil selvom den ikke er betalt endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...