Fecking 123 Skrevet 25. November, 2016 Jeg har ikke været på Harmony i noget der føles som en evighed, og har endelig et par fri weekender, så tænker at prøve at komme afsted i morgen formiddag. Jeg kunne godt have en med fra Fredericia eller sydligere, og helst med opsamling tæt på motorvej. Jeg vil være online lidt i løbet af aftenen, og ellers så kigger jeg kl 9 i morgen (26/11). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 265 Skrevet 25. November, 2016 Hvorfor ikke en hverdag? Jeg er næsten altid klar på en smule hygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 25. November, 2016 Fecking skrev, for 3 timer siden: Jeg har ikke været på Harmony i noget der føles som en evighed Har det på samme måde. Lige meget hvornår jeg var der sidst er det alt for længe siden. Dog har jeg ikke selv tid igen før midt december. Fredag i sidste uge var der 37 piger i huset, så man fik godt med opmærksomhed fra pigerne. Kommer du afsted må du hilse alle de søde piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 25. November, 2016 Kunne godt klare et besøg - tror dog ikke det kan blive i morgen. Hvordan forestiller du dig din tidsplan - hvornår passerer du Fredericia - hvornår passerer du grænsen - hvornår forlader du Harmony - hvornår passerer du så grænsen hhv. Fredericia på vej hjem ? Det kunne sikkert være nyttigt af vide for alle potentielle samkørere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 26. November, 2016 Ja, men pisse træls for den der bare vil afsted uden stress og bare vil lade tingene ske i den rækkefølge som de nu sker i. Er besøg på en FKK klub er en dårlig kombination sammen med andre der skal 17 forskellige ting. Kører derfor altid alene eller med en makker der har samme indstilling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frisk 165 Skrevet 26. November, 2016 Gaffer skrev, for 4 timer siden: Ja, men pisse træls for den der bare vil afsted uden stress og bare vil lade tingene ske i den rækkefølge som de nu sker i. Er besøg på en FKK klub er en dårlig kombination sammen med andre der skal 17 forskellige ting. Kører derfor altid alene eller med en makker der har samme indstilling Det lyder da rimeligt nok. Man kan jo fuldstændig selv bestemme hvis man kører alene. Hvis man er flere end en synes jeg altså det er rarest med i hvertfald en løs plan. Hvordan mødes folk på vejen ned hvis man ikke kan aftale et sted og en tid ? Hvordan undgår man at "den anden" ikke lige er ved at være klar til dagens bedste "zimmer" når makkeren er klar til at køre hjem ? Hvis det er for "uptight" må jeg nok acceptere at køre selv hvis jeg vil til Hamburg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. November, 2016 Frisk skrev, for 56 minutter siden: Det lyder da rimeligt nok. Man kan jo fuldstændig selv bestemme hvis man kører alene. Hvis man er flere end en synes jeg altså det er rarest med i hvertfald en løs plan. Hvordan mødes folk på vejen ned hvis man ikke kan aftale et sted og en tid ? Hvordan undgår man at "den anden" ikke lige er ved at være klar til dagens bedste "zimmer" når makkeren er klar til at køre hjem ? Hvis det er for "uptight" må jeg nok acceptere at køre selv hvis jeg vil til Hamburg. Skriv en PB. Hvor mødes vi, hvornår kører vi, hvornår kører vi hjem, betaling for kørsel. Så har man en aftale at holde sig til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. November, 2016 Oralis voluptatem skrev, for 17 timer siden: Har det på samme måde. Lige meget hvornår jeg var der sidst er det alt for længe siden. Dog har jeg ikke selv tid igen før midt december. Fredag i sidste uge var der 37 piger i huset, så man fik godt med opmærksomhed fra pigerne. Kommer du afsted må du hilse alle de søde piger. Har tid sidste halvdel af December, gider ikke fredag, lørdag og søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg