Hop til indhold
deralte

Lækker

Recommended Posts

Ja, gu er hun lækker, selvom jeg synes, at billedet er alt for vulgært til at matche hendes skønhed. Det gælder også din anden tråd. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Ja, gu er hun lækker, selvom jeg synes, at billedet er alt for vulgært til at matche hendes skønhed. Det gælder også din anden tråd. ;) 

Ok Onslow. Jeg synes ikke der er noget vulgært ved billederne. Jeg ser smukke slanke kvinder, der ublufærdigt viser sig frem. Jeg er en tilhænger af det absolut nøgne, ikke det bornerte, det nypuritanske. Jeg ser nogle kvinder, der bevidst om deres eget værd ublufærdigt udstiller sig, og det er jeg dem nærmest taknemmelig for. De er ualmindelig dejlige at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
deralte skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er en tilhænger af det absolut nøgne, ikke det bornerte, det nypuritanske.

Hov, du gamle, nu må du ikke gøre mig til bornert, fordi jeg hylder det erotiske på en anden måde, end disse billeder lægger op til. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Hov, du gamle, nu må du ikke gøre mig til bornert, fordi jeg hylder det erotiske på en anden måde, end disse billeder lægger op til. :) 

Skønt ord ellers. Skal jeg helt klart huske at få indflettet "in another afsnit".

Del dette indlæg

Link til indlæg

content_005.jpg                               Dejligt når en kvinde venter på mig sådan her. ikke spor flov, men bare en en naturlig kvinde, der gerne vil mig.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...