Guest solkongen Skrevet 26. November, 2016 Er det et turnoff for piger, når fyren er nervøs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 26. November, 2016 Ikke for mig, men det er turnoff, hvis fyren er tydeligt nervøs og så siger at han ikke er det. Svedsken på disken, så skruer jeg op for både omsorg og styring 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 26. November, 2016 Nej det er ikke et turnoff det kan jo både ses og mærkes når det er og så det jo min opgave at få ham til at føle sig rigtig godt tilpas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 26. November, 2016 (edited) Jeg er altid nervøs når jeg møder en glædespige, eller spændt, det bliver aldrig en vane for mig men møder tit at de er i stand til at få mig til at slappe af, det går hurtigt. Jeg er en genert type og at I to og mange af jeres kollegaer er gode menneskekendere. men mit allerførste møde det var godt grænseoverskridende. Der skal jo egentlig ikke så meget til, selvfølgelig er det forskelligt fra person til person, men hos mig er en et smil, et knus ikke alle har lyst til det, men elsker selv at give knus og kram, man mærker hinanden kroppe, en kæk bemærkning og bare føle sig imødekommet nok de første halve minut eller måske endda mindre altafgørende. Et par gange har jeg gode fornemmelser og ligner en glad stor dreng, men så skifter pigen fuldstændig karakter, det hører heldigvis til sjældenhederne. Men hvad gør i Hvis fyren ikke lige vækker jeres forførerne gen, og hvor kemien så absolut aldrig kommer helt op og ringe? man kan ikke have kemi med alle. Men kan man være bekendt at afvise en såfremt han er venlig og sød og høflig, men på grund af udseende eller hvad det kan være. Redigeret 26. November, 2016 af Romantikeren lidt par slåfejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 265 Skrevet 26. November, 2016 solkongen skrev, for 1 time siden: Er det et turnoff for piger, når fyren er nervøs? Ved det ikke, for jeg er ikke en pige. Men jeg tror, at alle er nervøse på hver deres måde, så jeg mener ikke at det bør kunne være et turnoff. Det er de færreste mennesker, der kan møde andre personer og være nøgne sammen mv. uden at mærke hjertet banke lidt ekstra hurtigt. I stedet for at kæmpe imod, og bekymre sig over det, så tror jeg hellere at man skal lære at holde af det, omfavne det, og acceptere det. OG bruge det til at behandle andre med respekt, velvidende, at de også er nervøse, og dermed også vil have glæde af, at man lige tager det en anelse med ro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. November, 2016 Liv skrev, for 4 timer siden: Ikke for mig, men det er turnoff, hvis fyren er tydeligt nervøs og så siger at han ikke er det. Svedsken på disken, så skruer jeg op for både omsorg og styring Haha jeg husker tydeligt at du lige fik nævnt, at du havde en strap on dildo 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. November, 2016 meh. Turnoff er nok et hårdt ord, omvendt kan man sige at, jeg syntes det er et turn on, når fyren er selvsikker.. Og spænding og nervøsitet er ikke det samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. November, 2016 Jeg savner faktisk spændingen,nervøsiteten og hjertebanken fra de første gange jeg besøgte GPér. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14286 Skrevet 26. November, 2016 (edited) holstebronx skrev, 1 time siden: Haha jeg husker tydeligt at du lige fik nævnt, at du havde en strap on dildo Haha, du kan jo tage det, søde Redigeret 26. November, 2016 af Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. November, 2016 Liv skrev, for 1 minut siden: Haha, du kan jo tage det, søde Som jeg sagde...måske når jeg bliver voksen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. November, 2016 Gungner skrev, for 12 minutter siden: Jeg savner faktisk spændingen,nervøsiteten og hjertebanken fra de første gange jeg besøgte GPér. Jeg blev faktisk spurgt her i sommers, om det var mit første glædes pige besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2016 solkongen skrev, for 20 timer siden: Er det et turnoff for piger, når fyren er nervøs? Tænk ikke på det. Det er helt naturligt. De fleste af os er lidt nervøse, når man første gang skal mødes og være intim med kvinde, man ikke har set før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg