Guest bombrn Skrevet 27. November, 2016 Min veninde og jeg invitere til mini GB 4 fyre i aften ca kl 22 Sorø tidspunkt er pga privatlivet. Det vil koste 1000kr og vare 1,5 time. Veninden er midt 40 lidt buttet med store bryster og det er store dejlige bryster som sidder godt!, dejlig fyldig røv. Hun er helt naturlig og amatør!! hun laver annonce senere på annoncelight, ville bare stilke en finger i jorden herinde om der var nogen som var friske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 27. November, 2016 Jeg vil helt vildt gerne.. men kan ikke i aften. - det er, i udgangspunktet, med for kort varsel, ihvertfald for mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ruder6 22 Skrevet 27. November, 2016 pis.. det ville jeg ellers gerne, ikke så tit med gb på sjælland.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 27. November, 2016 bombrn skrev, for 3 timer siden: Min veninde og jeg invitere til mini GB 4 fyre i aften ca kl 22 Sorø tidspunkt er pga privatlivet. Det vil koste 1000kr og vare 1,5 time. Veninden er midt 40 lidt buttet med store bryster og det er store dejlige bryster som sidder godt!, dejlig fyldig røv. Hun er helt naturlig og amatør!! hun laver annonce senere på annoncelight, ville bare stilke en finger i jorden herinde om der var nogen som var friske? Det lyder da super, er frisk hvis der ellers kommer lidt mere info. Kim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 27. November, 2016 Håber hun snart får lavet annoncen var lige noget familien halløj det skulle overståes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 27. November, 2016 bombrn skrev, for 4 minutter siden: Håber hun snart får lavet annoncen var lige noget familien halløj det skulle overståes Håber jeg også, ellers bliver det svært at få planlagt til i aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 27. November, 2016 bombrn skrev, for 6 minutter siden: Håber hun snart får lavet annoncen var lige noget familien halløj det skulle overståes I forhold til hvor mange GB, der er annonceres flere dage i forvejen, og som ender med at blive aflyst, tror jeg desværre ikke, at der er gode odds for, at du finder de ønskede herrer inden kl 22. Men håber da I betragtning af, at der er under 4,5 timer til kampstart, skal du nok være ret heldig, hvis du får der ønskede antal kampklare spillere på banen... I må simpelthen sætte en Annonce på AL i en fart, poste linket her og krydse hvad I krydse kan Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 27. November, 2016 Var os rent impulsivt. Håber lige hun kommer ind kampen, eller arrangere vi en anden dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 27. November, 2016 Håber det sker nu, ellers kan jeg ikke nå At planlægge aftenen desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 27. November, 2016 bombrn skrev, for 5 timer siden: Min veninde og jeg invitere til mini GB 4 fyre i aften ca kl 22 Sorø tidspunkt er pga privatlivet. Det vil koste 1000kr og vare 1,5 time. Veninden er midt 40 lidt buttet med store bryster og det er store dejlige bryster som sidder godt!, dejlig fyldig røv. Hun er helt naturlig og amatør!! hun laver annonce senere på annoncelight, ville bare stilke en finger i jorden herinde om der var nogen som var friske? Du skriver om veninden. Hvordan ser du selv ud? - Håber aftenen bliver vellykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg