Varmemester 2046 Skrevet 27. November, 2016 Hvorfor gør tekstfeltet det her automatisk hvis man kommer til at trykke på sletknappen lige efter at man har tagget et brugernavn? Det udtaler sig selv med brugernavnet, og det er ikke til at slette igen. Forresten, jeg brugte min mobil da det skete. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 28. November, 2016 Hvorfor blander du mig ind i dine skrive problemer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 28. November, 2016 AalborgLook skrev, for 21 minutter siden: Hvorfor blander du mig ind i dine skrive problemer Hahaha.... Fordi det var da jeg ville svare på dit indlæg at den gjorde det. Og jeg kunne slet ikke slette det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 8. December, 2016 Hejsa Varmemester! Beklager forsinkelsen på min reaktion. Vi har testet det på en iphone og en android mobil, og ikke været i stand til at reproducere det. Derefter gik det i glemmebogen med en tilbagemelding. Send evt. navnet på din enhed og evt. en video der viser hvordan du gør det. Så vil jeg se om vi kan hitte ud af det. Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. December, 2016 @Maya Kathrine tak for svaret. Det sjove er jo så, at nu kan jeg ikke få min telefon til det. Jeg er kun på fra min telefon nemlig, og den kører med Android styresystem. Så ved ikke lige hvad der så er gået galt. Nok en fejl 40. Altså fra telefonen og op. Men tak for svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 9. December, 2016 Ok. Så lader vi den ligge herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. December, 2016 Hehe gør det. men opstår problemet igen. Så skriver jeg igen. Er der en mail jeg kan sende en video til hvis det sker igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 9. December, 2016 Ja: [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 9. December, 2016 Takker. Tak for den (ikke hurtige ) venlige tilbage melding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. December, 2016 Har også hafte problemet med at skrive fra min Android mobil, men har lige testet og har heller ikke problemet længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg