Hop til indhold

Recommended Posts

Hvorfor gør tekstfeltet det her automatisk hvis man kommer til at trykke på sletknappen lige efter at man har tagget et brugernavn? Det udtaler sig selv med brugernavnet, og det er ikke til at slette igen.

Forresten, jeg brugte min mobil da det skete.

Screenshot_2016-11-27-21-47-43.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 21 minutter siden:

Hvorfor blander du mig ind i dine skrive problemer ;-)

Hahaha.... Fordi det var da jeg ville svare på dit indlæg at den gjorde det. Og jeg kunne slet ikke slette det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hejsa Varmemester!

Beklager forsinkelsen på min reaktion.

Vi har testet det på en iphone og en android mobil, og ikke været i stand til at reproducere det. Derefter gik det i glemmebogen med en tilbagemelding.

Send evt. navnet på din enhed og evt. en video der viser hvordan du gør det.  Så vil jeg se om vi kan hitte ud af det.

<3 Maya

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Maya Kathrine tak for svaret. Det sjove er jo så, at nu kan jeg ikke få min telefon til det. Jeg er kun på fra min telefon nemlig, og den kører med Android styresystem. Så ved ikke lige hvad der så er gået galt. :D Nok en fejl 40. Altså fra telefonen og op. :lol: :lol:

Men tak for svaret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...