exostar 377 Skrevet 28. November, 2016 Hej brødre.. er der nogen der kan bekræfte evt besøg? Er det hende på billederne? Oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/211081 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mig Sdr.jyden Skrevet 19. December, 2016 Jeg har en aftale med hende i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 377 Skrevet 19. December, 2016 Mig Sdr.jyden skrev, for 4 minutter siden: Jeg har en aftale med hende i morgen. Ser frem til du skriver en kort anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uniden 18 Skrevet 20. December, 2016 Jeg ser også frem til en anmeldelse, da jeg har en plan om muligvis at besøge hende i morgen onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 377 Skrevet 20. December, 2016 exostar skrev, for 16 timer siden: Ser frem til du skriver en kort anmeldelse Noget nyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mig Sdr.jyden Skrevet 1. Januar, 2017 Jeg nåede ikke forbi hende pga arbejde. Bella ser nu også ret hot ud en af dem skal prøves så snart jeg har muligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg