JenniferRomantica 18180 Skrevet 1. December, 2016 Borende X skrev, for 19 minutter siden: Det kræver så, at du har en god hukommelse/genkendelsesevne Og seriøst så min hukommelse fucked.. Hahaha.. Men nogle af mine gæster efterlader da et varigt minde.. Eller de fleste gør/siger/har et eller andet der gør jeg husker dem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden: Og seriøst så min hukommelse fucked.. Hahaha.. Men nogle af mine gæster efterlader da et varigt minde.. Eller de fleste gør/siger/har et eller andet der gør jeg husker dem.. Ellers søg ansættelse her på St. Kødlyst Her husker hverken du eller mine medbeboere, hvad der sker, så det vil være en helt ny oplevelse hver gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ReinDamit 135 Skrevet 1. December, 2016 Borende X skrev, den 29/11/2016 at 15:11: Muligvis, men nu er jeg i den situation, at mit fornavn ikke er så almindeligt mere, som det var engang, og ifølge Danmarks Statistik er der ikke andre i landet, der hedder nøjagtigt det samme som mig. De oplyse, så vidt jeg ved, kun at der er 2 eller færre med det navn i Danmark. Det gør de nemlig ved mit navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg