Hop til indhold
Thai-fan

Nylige erfaringer med Somkhid (dr. Margrethes vej) i Århus

Recommended Posts

Staves vist i øvrigt Somkid og ikke Somkhid - selvom jeg ser begge stavemåder derude på nettet  :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min seneste er:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/65696-somkhid-khat-massage-aarhus/

Ejeren giver en fantastisk massage (i min verden) - dog alt for lille ekstra meny ;)  men hun er sød, køn og smilende.... og med en krop hvor man virkelig har lyst til at få tøjet af hende :D 

Jeg nåede desværre ikke "Gao", som jeg nævnte i anmeldelsen. Ville sg gerne have prøvet. Men mon ikke der er kommet noget andet godt.... ser frem til at høre om din oplevelse, hvis du tager derind :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hotcoc..k skrev, for 43 minutter siden:

Er der kommet friske piger hos Somkid?

Det er ved at være længe siden jeg har været der. Men som alle andre steder er der vel jævnlig udskiftning i de "ekstra" piger, der er tilknyttet.

Du kan altid tage en for holdet, det kan ikke gå helt galt ;) God fornøjelse :D 

Er dog der jeg tager til, hvis jeg prioriterer massagen frem for ekstra. Særligt hvis det er Kat/Khat.... plejer at give en fremragende massage, efter min smag..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...