Soy 139 Skrevet 30. November, 2016 Er der nogen som kan hjælpe med info vedrørende de to ovennævnte steder. De har lidt tilbage i tiden været på min yndlingsliste. Nu hvor jeg vil genoptage den gode forbindelse, virker telefonnumrene på Thailisten ikke. De er: Sai Rung - 60 90 49 96 (virker ikke) Silkeborgvej 120 - 42 40 59 74 / 91 94 40 06 (virker ikke, - det sidste nummer tilhører nu for tiden en venlig (dansk) kvinde, som fortalte mig, at hun får mange opkald En af pigerne (en meget pålidelig en af slagsen) fortalte mig i sin tid, at begge steder bliver drevet af samme person.) Hvis nogle af jer har de nye telefonnumre eller andre informationer, er jeg meget interesseret i at få svar på denne tråd eller via PM. /Soy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 6. December, 2016 Jeg er ofte begge steder. Jeg prøver om jeg kan finde telefonnummeret. Det er gode steder . .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 6. December, 2016 nummeret til silkeborgvej 120 er opgivet i denne tråd .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 7. December, 2016 Soy skrev, den 30/11/2016 at 19:51: Er der nogen som kan hjælpe med info vedrørende de to ovennævnte steder. De har lidt tilbage i tiden været på min yndlingsliste. Nu hvor jeg vil genoptage den gode forbindelse, virker telefonnumrene på Thailisten ikke. De er: Sai Rung - 60 90 49 96 (virker ikke) Silkeborgvej 120 - 42 40 59 74 / 91 94 40 06 (virker ikke, - det sidste nummer tilhører nu for tiden en venlig (dansk) kvinde, som fortalte mig, at hun får mange opkald En af pigerne (en meget pålidelig en af slagsen) fortalte mig i sin tid, at begge steder bliver drevet af samme person.) Hvis nogle af jer har de nye telefonnumre eller andre informationer, er jeg meget interesseret i at få svar på denne tråd eller via PM. /Soy Husk at skrive, at numrene ikke virker i OrganDonors tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg