Selected9000 150 Skrevet 30. November, 2016 (edited) Hej Nogen der har erfaringer med at inviterer en ekstra fyr til en trekant? (MMF) Kunne du være interesseret, så skriv i tråden nedenfor og jeg kontakter dig i PB Jeg har et frisk fræk pige bekendtskab som jeg hygger med i det øst-jyske en gang imellem - hun tænder på tanken om en ekstra fyr til en trekant. Jeg kunne godt være frisk på at dele hende 'en enkelt gang, så hun kunne få det opfyldt Pigen er med former og en go røv - ret store naturlige lækre bryster og en vanvittig trang til sex. Et rigtig kønt ansigt med charmerende øjne... langt mørkt hår! Pigen tænder på mænd af normal bygning, ungdommelig af udseende og ikke over 40. Jeg er IKKE bi-sexuel og der vil ikke være nogen form for fysisk omgang fyr-fyr imellem. Just to make sure! Ved ikke om denne tråd er rigtig placeret eller om den overtræder evt. regler I så fald beklager jeg. Redigeret 1. December, 2016 af Selected9000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hvalrossen 10 Skrevet 30. November, 2016 Har fuld forståelse for din fantasi, det er enormt frækt at dele en tøs, især hvis hun også er til Sandwich. men det handler vel om kemi og hvordan musikken spiller. så go jagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 1. December, 2016 Kunne godt være frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hvalrossen 10 Skrevet 1. December, 2016 Men desvæřre er jeg uden for kategori er sgu blevet forgammel 40+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 1. December, 2016 (edited) Tak til @Hvalrossen trods alderen ... men hun vil gerne opleve en sandwich bla. Hun har en vild sex lyst og er vildt fræk Redigeret 1. December, 2016 af Selected9000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 1. December, 2016 Kan ligeså godt gøre det mere konkret... så folk ikke spilder deres tid Vi søger en ekstra fyr til en (fyr-fyr-pige) trekant. Pigen er i centrum og skal tilfredsstilles. Det er i Østjylland, foregår på hotel og der opsættes specifikke spilleregler som skal accepteres og overholdes. Du er under 40 år gammel, ungdommelig af sind og udtryk, alm. bygget ifht. højde (ikke for stor trænet mv.) og være okay normal udstyret. Behøver vi at sige 100% sygdomsfri og renlig til fingerspidserne Du behøver ikke have erfaring i de type trekantssex, men det vil klart være en fordel hvis du har stiftet bekendtskab med den type, evt. fra GP events mv. Du skal være venlig og have en empatisk og forstående personlighed. Du skal accepterer at du vil være det tredje hjul i en kvindes fantasi - muligt det kun er den ene gang, måske flere. Du må være anonym hvis du foretrækker det - og vi bærer alle en form for 'Zorro' maske. Du skal kunne fremsende billede af dig selv - okay med sløret ansigt eller lign. Det er pigens måde a finde ud af om hun tænder på fysikken. Du vil møde mig først og finder jeg at du lever op til beskrivelse og billeder, så vil du blive inviteret med på værelset, hvor pigen venter... måske siddende med bind for øjnene eller hvad vi finder på. Jeg har muligt glemt et punkt eller to, men vlr ikke forskrækket over vores 'krav' - vi er helt normale mennesker som blot er ude på at ha det sjovt. Smid en besked her i tråden eller en PB til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sfinx 12 Skrevet 2. August, 2019 Vi søger en Bi mand til MMF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg