Hop til indhold
jomfru

Spørgsmål

Recommended Posts

Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Jeg måtte lige sunde mig, for det er da eminent, så mange charmerende "superlativer" du kan hæfte på et menneske, du ikke kender. Virkelig godt gået. :)

Og at én fra hylekoret bakker dig op, er jo forventeligt, men du, Maii Love var også negativ overfor mit handle, det ændrede sig så dramatisk, da vi havde ført en længere PM-korrespondance, men sådan er der jo så meget, ikke?

Én ting må jeg medgive dig, smukke, tvivlens nådegave er du ingenlunde belastet af.

God torsdag til dig og alle andre herinde.

Der er vel grænser for, hvor meget opkast man skal høre på, og stadig være i tvivl? :) du har omkring  3772 indlæg der bakker mine superlativer op.

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ha ha ha ha. Jeg håber det er en joke Jomfru.... men er faktisk lidt i tvivl :D ... anyway jeg synes klart det skal tages op af diverse bordeller og thaisteder med Black friday :D .. 20%rabat :D

Jeg tror også jeg vil give Blackfriday rabat... jeg koster normalt en poses pebernødder men Blackfriday kan i få mig til en halv :D:D:D:P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 timer siden:

Claire og Onslow 

jeres indbyrdes personlige opgør med politiske undertoner skal ikke forpurre andres tråde 

i kan ikke lide hinanden fordi i tit er uenige på det politiske forum men hold jeres personlige bemærkninger til hinanden til det politiske forum eller PM

I har en sjov definition af politik, måske politik fora skal omdøbes til samfund/sociologi/politik/religion mm. Forummet? 

Anyway Noted! :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den her tråd røg i en retning hvor jeg ikke kan følge med :D

Men jeg har det.meget godt med tilbud. Om det så kpmmer fra Kina

I dont give a fuck :D

Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...