Larsens 25 Skrevet 1. December, 2016 Bilen ville igen til Vejle og det blev Havnegade. Blev mødt af en ung smuk thaipige Aon på ca 25 med en lille ungpige krop og store bryster der dog havde fået hjælp hvilket jeg intet har imod. Jeg sprang massagen over da jeg helre ville kæles for og det blev jeg. Hun startede med en gang superfransk som næsten tog livet af mig jeg måtte bede hende om at stoppe på med regnslaget og ind i varmen hun red mig dejlig langsomt mens hun stak sin tunge ned i halsen på mig hun smilte frækt og spurte om jeg ville prøve hendes bagerste hul en invitation jeg ikke siger nej til så om i doggy og jeg måtte presse for st komme ind i hendes stramme numse hun kunne enten lide det eller også fortjente hun en Oscar så det tog ikke længe før jeg kom jeg hev kondomet af og skød ladningen ud over hendes ryg. Jeg fik et bad og en cola det hele havde taget lidt over en time og jeg kunne glad smutte ud af deres bagdør ( 2 tur af bagdøren ) jeg gav lidt ekstra for anal men det er jo fair super GFE 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 2. December, 2016 Hej hvad var prisen for sådan en lækker tur tak L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg