Gæst Skrevet 5. December, 2016 Er der nogle som har besøgt hende her? https://annoncelight.dk/showad/218857 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 5. December, 2016 kan ikke komme i kontakt med hende ,men vil gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 5. December, 2016 Det er noget af en fjams hun har der på billedet gg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2016 Icemand skrev, for 22 timer siden: kan ikke komme i kontakt med hende ,men vil gerne Svarer hun ikke på dine beskeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 6. December, 2016 Mas skrev, for 52 minutter siden: Svarer hun ikke på dine beskeder? har ringet til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2016 Er der ikke en som tager en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 6. December, 2016 Gør jeg da gerne, giver du omgangen? Ellers må jeg spørge hende, om man kan betale med naturalier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. December, 2016 wishbone32 skrev, den 6/12/2016 at 15:40: Gør jeg da gerne, giver du omgangen? Ellers må jeg spørge hende, om man kan betale med naturalier Haha er selvfølgelig snart jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arrow2015 37 Skrevet 9. December, 2016 Var der nogen som besøgte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2016 stadig ingen som har været forbi hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 20. December, 2016 (edited) Hej Jeg har prøvet at ringe til hende ca 10 gange men har aldrig fået kontakt - dog skriver hun at hun ikke modtager hemmeligt og ukendt nummer - jeg ringer ikke med hemmeligt nummer, dog er mit tlf.nummer ukendt af hende, så måske derfor jeg ikke kan få kontakt - overvejer hvordan mit nummer ikke er ukendt!!!! Venter også på en anmeldelse fra en der kommer igennem. Skulle der evt. Være en der er frisk at vi er 2 kunne det være frækt Redigeret 20. December, 2016 af fræk6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2017 stadig ingen som har været forbi? ringede selv idag, men uden held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 4. Januar, 2017 Mas skrev, for 5 timer siden: stadig ingen som har været forbi? ringede selv idag, men uden held Jeg har givet op - ingen kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2017 stadig ingen som har besøgt Pia? jeg har også svært ved at komme i kontakt med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 4. April, 2017 Ved ikke lige om hun bare er dårlig til at formulerer sig eller om hun bare er sådan, men jeg synes prisen på 1. Er høj ifht. 2. 3eren vil hun åbenbart have man skal slikke hende med eller uden kondom efter man har kneppet hende, altså kondom på tungen eller hvordan? Jeg kan godt forstå kontakten er lidt sværd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg