OleV 272 Skrevet 7. December, 2016 (edited) Er det ikke den samme person?? Eller findes der virkelig 2 piger med Josefine former? .. Men Josefine var indtil fornyeligt også på sexyclub om lørdagen.. http://sexyclub.dk/girls/summer/index.php http://www.eventyrpigerne.dk/girls/josefine/index.php Redigeret 7. December, 2016 af OleV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 7. December, 2016 En og samme person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 8. December, 2016 Hun begyndte som en lille lækker larve, der levede af græs og grønt. - Hvad hun hed den gang er forsvundet i vinden. - Så blev larven til en puppe under navnet Josefine. - Pupper vrikker med halen, når man ånder på dem. I puppe-stadiet udviklede især brystpartiet sig bemærkelsesværdigt. - Siden er hun krøbet ud af puppe-hylsteret og er blevet til en prægtig sommerfugl. - Nu kan hun frit baske med vingerne. - Hun flyver omkring og suger sød nektar og lader sig dække af pollen. Det er næsten som handlingen i en smukt tegnet og farvelagt børnebog. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. December, 2016 Jeg er vild med store bryster - men, hun er gået WAY over, hvad jeg finder frækt & sexet .. Nu, er det lidt mere "freaky"- looking i min optik, men heldigvis er vi ikke alle ens i smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumhest 1 Skrevet 18. December, 2016 Er Summer/Josefine fra Danmark eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 448 Skrevet 18. December, 2016 Skumhest skrev, for 13 minutter siden: Er Summer/Josefine fra Danmark eller ? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skumhest 1 Skrevet 18. December, 2016 plasticlove skrev, for 1 minut siden: Ja Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 18. December, 2016 TboneDK skrev, den 12/8/2016 at 08:25: Jeg er vild med store bryster - men, hun er gået WAY over, hvad jeg finder frækt & sexet .. Nu, er det lidt mere "freaky"- looking i min optik, men heldigvis er vi ikke alle ens i smag Jeg har prøvet at dække dem begge med mine safter.. men det svært at ramme alle flader når de er så store.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DBCooper 26 Skrevet 19. December, 2016 Runaldo skrev, for 11 timer siden: Jeg har prøvet at dække dem begge med mine safter.. men det svært at ramme alle flader når de er så store.. She lets you shoot your cum on her boobs? If that is the case - I really need to pay her a visit ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 19. December, 2016 DBCooper skrev, for 44 minutter siden: She lets you shoot your cum on her boobs? If that is the case - I really need to pay her a visit ... She does. As many times as you can. I recommend rubbing oil on them too, makes spanish between them extra awesome. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bagstopperen 1 Skrevet 19. December, 2016 Skumhest skrev, for 18 timer siden: Er Summer/Josefine fra Danmark eller ? Pæredansk og virkelig sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DBCooper 26 Skrevet 29. December, 2016 A question, does anybody know the answer? How much does 1 hour cost at Sexyclub? They don't have any prices on their website. It's usually around 2000 danish, would it be the same over there? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 29. December, 2016 Yes - 2100 I think. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Groovy day69 3 Skrevet 30. December, 2016 Plaskeren skrev, den 19-12-2016 at 13:12: She does. As many times as you can. I recommend rubbing oil on them too, makes spanish between them extra awesome. Plasker .....ved du i hvilket prisleje kun oliespansk ligger i ?? Hun ser saaatme dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg