Hop til indhold
tronheim

wangthong massage nykøbing F

Recommended Posts

Er der nogle der har været her inden for den sidste uges tid ?

Er der flere på vagt ? Var der i går for at se stedet ! Ser lidt simpelt ud men måske god service ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du står noteret for 9 indlæg, heraf har du oprettet 3 stk efterlysninger om en og samme klinik, som du ovenikøbet har været forbi....nu synes jeg ærlig talt du skulle ta dig sammen og gå derind...og så kan du oprette et nyt indlæg, og denne gang kunne det så være en anmeldelse....kom nu ind i kampen :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 33 minutter siden:

Du står noteret for 9 indlæg, heraf har du oprettet 3 stk efterlysninger om en og samme klinik, som du ovenikøbet har været forbi....nu synes jeg ærlig talt du skulle ta dig sammen og gå derind...og så kan du oprette et nyt indlæg, og denne gang kunne det så være en anmeldelse....kom nu ind i kampen :shock:

Ok forstår dig godt men så du også forstår ! Jeg er udenlands Dansker  bor på den sydlige halv kugle  , er sjældent i DK !

Har prøvet et  par thai massage steder her i landet og kan kun sige Dansk service er desværre smittet af !!

Så derfor er jeg lidt skeptisk , men er i Nykøbing de næste 14 dage og håbede der var nogle der kunne rådgive en turist !!

Men her mangler der også noget  ! Desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...