BdsmPar 408 Skrevet 14. December, 2016 nordicguy skrev, for 13 timer siden: Vil gerne med Stadig seriøs, med mulighed, erfaring, pli og holder aftaler. Send mig en mail igen og lad os se på screeningen, medmindre nogle herinde fra kan sige god for dig? Der udover - min onsdag er ret lang med arbejde, men alle tilmeldte og nysgerrige får besked i aften på et tidspunkt Vi ses i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordicguy 1 Skrevet 14. December, 2016 Vel, vi har mailet tidligere om et andet arrangement. Jeg tror hellere jeg må håbe nogle af arrangørene fra GB jeg har deltaget i kan verificere at jeg er seriøs. Enten totalwild, hvor jeg var med de to piger i karrebæksminde en gang, ham der arrangerer i Vejle (hvor jeg har været med to gange - kender ikke helt brugernavn, har tilmeldt mig via annoncelight. Eller måske Kongo79 - har også været med til et gangbang med hans tøs på Nørrebro. Mvh M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordicguy 1 Skrevet 14. December, 2016 Hmm, man kan ikke editere sine egne posts? Kerteminde skulle det naturligvis være, ikke karrebæksminde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deluxxxe Skrevet 14. December, 2016 Da jeg selv er forhindret i morgen, så håber jeg virkelig at der for det første bliver taget godt hånd om alle tre tøser i morgen - så de får en oplevelse de sent vil glemme Og for det andet (og det er en opfordring til alle deltagere i morgen), håber jeg inderligt at der kommer nogle saftige, fyldige og detaljerede anmeldelser af morgendagens event Er ked af ikke at kunne joine jer, men ønsker jer alligevel at fantastisk arrangement - jeg er lidt misundelig, så nyd det lige lidt ekstra hehe. Enjoy -Deluxxxe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 14. December, 2016 Er lige kommet ind ad døren. Deltagerne ser ud til at være fundet og jeg sender info til alle i morgen tidlig. Smutter i seng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 14. December, 2016 Tog fejl. har lige fået et afbud. Der er dermed plads til 1 mere... Skriv mail eller pm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVE2FUCK 20 Skrevet 15. December, 2016 Er frisk til gb idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BdsmPar 408 Skrevet 15. December, 2016 Havde håbet ikke at skulle skrive dette, men aflysningerne kommer stille og roligt nu :/ Så der er igen plads til 1-2 mere hvis der skulle sidde nogle spontane [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 15. December, 2016 (edited) Kom ud af hullerne boys. bdsmpar/Kinky Gentleman/KG er garant for fede set-ups, og piger der deltager af lyst Læs fx anmeldelser af hans sidste store set-up her Venligst French Redigeret 15. December, 2016 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordicguy 1 Skrevet 15. December, 2016 Jeg ville ikke aflyst, respekterer mine aftaler. Men bliver aldrig godkent af KG... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deluxxxe Skrevet 16. December, 2016 Så er det nu vi skal have nogle anmeldelser op - mens oplevelsen stadig er frisk i hukommelsen d'herre Skriv løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 16. December, 2016 Tak for igår. Super fedt arrangement. med en rigtig god stemning og masser af action KG levere igen til UG. Fantastisk! En glædelig jul til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 16. December, 2016 (edited) Fik tid til at skrive en lille anmeldelse, mens håndboldnisserne spillede sig til en plads i kampen om EM-bronze Håber den kan løfte familien Danmarks humør lidt igen Venligst French Redigeret 16. December, 2016 af frenchlover1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg