JenniferRomantica 18103 Skrevet 9. December, 2016 Alrighty.. Spørgsmål: når i henvender jer til en pige herinde på PB ønsker i så helst korte og præcise svar eller.? Jeg er skide dårlig til at fatte mig i korthed.. Eller det hænder men normalt få jeg startet en hel chat seance op.. Hahaha.. Jeg har det også med at komme med lange indviklede svar f.eks en der spørger mig om prisen på en halv time hvor svaret bliver hen af "på en halv time ville jeg befrie dig for 1100 stykker ussel mammon".. Se det kunne klart gøres kortere.. Når jeg så sidder og kigger min PB igennem er det i øjnefaldende at mine beskeder i forhold til mændenes beskeder er måske for lange for nogen og unødvendigt indviklede.. For mig er det måske lidt et forsøg på at vise min personlighed og fremstår imødekommende.. Men måske det direkte kunne virke irriterende og belastende for nogle af jer mænd.. Derfor spørger jeg nu: Hvordan vil i helst have svar på jeres spørgsmål i stiller i PB.? Knus Jennifer (der nu har fundet ud af at bruge kursiv, understregning og tykke bogstaver men tydeligvis ikke lykkes i at slår lige understregning fra igen) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 9. December, 2016 Se det kunne klart gøres kortere.. Når jeg så sidder og kigger min PB igennem er det i øjnefaldende at mine beskeder i forhold til mændenes beskeder er måske for lange for nogen og unødvendigt indviklede.. For mig er det måske lidt et forsøg på at vise min personlighed og fremstår imødekommende.. De sidste 3 linjer, synes jeg siger en del om dig. Det er da yderst positivt og ville for mig også tydeligt kunne afklare om jeg havde lysten til at besøge dig. Men ellers er det vel lige så forskelligt som vi selv er. Nogle ønsker måske bare et kort og præcist svar, hvorimod det ikke gør mig noget at svaret er længere. For mig kunne det også afhjælpe mig min generthed, da der så allerede ville være en vis form for "kemi" Er det længere svar der ligger dig nemmest, så er det vel sådan du skal svare, tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 9. December, 2016 Hver fugl må efter min mening svare med sit næb. Med andre ord, jeg synes ganske godt om svar der reflekterer den spurgte. Tænker fks. at jeg ville føle mig godt tilpas i dit selskab, hvis ellers jeg tolker rigtigt, når jeg tolker din mangel på verbal tilbageholdenhed i skrift, som et udtryk for ditto i talt sprog Det er nemlig også en egenskab jeg selv (tydeligvis) er udstyret med. Sikke en palaver vi to kunne holde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 9. December, 2016 Jeg kan godt lide, at du svarer med humor og giver et "varmt" svar. Det er klart, du kunne bare svare "1100kr", men efter min mening kan det godt blive lidt koldt og kynisk. Vi mennesker er jo alle forskellige, tænker at de mænd, der ikke gider dine lange svar - det er nok dem du alligevel ikke gider have besøg af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 9. December, 2016 Nimbush skrev, for 23 minutter siden: Se det kunne klart gøres kortere.. Når jeg så sidder og kigger min PB igennem er det i øjnefaldende at mine beskeder i forhold til mændenes beskeder er måske for lange for nogen og unødvendigt indviklede.. For mig er det måske lidt et forsøg på at vise min personlighed og fremstår imødekommende.. De sidste 3 linjer, synes jeg siger en del om dig. Det er da yderst positivt og ville for mig også tydeligt kunne afklare om jeg havde lysten til at besøge dig. Men ellers er det vel lige så forskelligt som vi selv er. Nogle ønsker måske bare et kort og præcist svar, hvorimod det ikke gør mig noget at svaret er længere. For mig kunne det også afhjælpe mig min generthed, da der så allerede ville være en vis form for "kemi" Er det længere svar der ligger dig nemmest, så er det vel sådan du skal svare, tænker jeg Jeg har et håb om at de længere svar måske skaber en følelse af at jeg ikke er en iskold forretningskvinde (hvad fulan bilder autocorrect sig ind at lave forretningskvinde om til forretningsmand helt automatisk.? Ligestillingen har vist ikke ramt der.. Når men det var off topic.. Blev bare lige forarget.. Hahaha) Åbne op for kommunikation og fjerne følelsen af at jeg skulle være uopnåelig og fjern.. Hmm.. Jeg vil fortsætte med mine lange svar da det åbenbart ikke er muligt for mig at udtrykke mig kort og præcist uanset.. Hahaha.. Tak for svaret.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 9. December, 2016 Plantard skrev, for 18 minutter siden: Hver fugl må efter min mening svare med sit næb. Med andre ord, jeg synes ganske godt om svar der reflekterer den spurgte. Tænker fks. at jeg ville føle mig godt tilpas i dit selskab, hvis ellers jeg tolker rigtigt, når jeg tolker din mangel på verbal tilbageholdenhed i skrift, som et udtryk for ditto i talt sprog Det er nemlig også en egenskab jeg selv (tydeligvis) er udstyret med. Sikke en palaver vi to kunne holde Uhh rammer man et emne der ligger mig på sinde så vil talestrømmen ingen ende tage.. Det faktisk rimelig forfærdeligt.. Telen ville nok finde det yderst irriterende da jeg er voldsom dårlig til at få mine gæster smidt ud af døren fordi jeg snakker.. Hvis gæsten så også snakker kunne vi gøre os meget upopulære.. Hahaha.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 9. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Jeg har et håb om at de længere svar måske skaber en følelse af at jeg ikke er en iskold forretningskvinde (hvad fulan bilder autocorrect sig ind at lave forretningskvinde om til forretningsmand helt automatisk.? Ligestillingen har vist ikke ramt der.. Når men det var off topic.. Blev bare lige forarget.. Hahaha) Åbne op for kommunikation og fjerne følelsen af at jeg skulle være uopnåelig og fjern.. Hmm.. Jeg vil fortsætte med mine lange svar da det åbenbart ikke er muligt for mig at udtrykke mig kort og præcist uanset.. Hahaha.. Tak for svaret.. Synes helt bestemt du skal forsætte med at være dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden: Uhh rammer man et emne der ligger mig på sinde så vil talestrømmen ingen ende tage.. Det faktisk rimelig forfærdeligt.. Hej @JenniferRomantica Det der kender jeg, godt. Er selv en torsk til korte beskeder. Og dem der kender mig, ved jeg elsker at knævre Og nogle gange må de bede mig om at, holde kæft Men en god lang besked eller snak er lige mig haha. så du skriver da bare God fredag til dig KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 9. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden: Uhh rammer man et emne der ligger mig på sinde så vil talestrømmen ingen ende tage.. Det faktisk rimelig forfærdeligt.. Telen ville nok finde det yderst irriterende da jeg er voldsom dårlig til at få mine gæster smidt ud af døren fordi jeg snakker.. Hvis gæsten så også snakker kunne vi gøre os meget upopulære.. Hahaha.. Efter at have set dine billeder, er der selvfølgelig også den mulighed, at dit selskab kunne gøre mig ganske mundlam 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 9. December, 2016 kanonkongen skrev, for 31 minutter siden: Hej @JenniferRomantica Det der kender jeg, godt. Er selv en torsk til korte beskeder. Og dem der kender mig, ved jeg elsker at knævre Og nogle gange må de bede mig om at, holde kæft Men en god lang besked eller snak er lige mig haha. så du skriver da bare God fredag til dig KK Synes altid du laver nogle gode opslag med noget indhold i.. Min telefondame hader mig tit.. Hun skruer op for tv'et som et signal til at jeg skal tie stille.. Hahaha.. I'll might pick you up on that.. Du må også have en dejlig fredag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 9. December, 2016 Plantard skrev, for 33 minutter siden: Efter at have set dine billeder, er der selvfølgelig også den mulighed, at dit selskab kunne gøre mig ganske mundlam Du smigrer.. Hehe.. Billeder er taknemmelige.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tass Skrevet 9. December, 2016 Sidder oftest med samme tanke når jeg kontakter en GP uanset sammenhæng. Skal man fatte sig i korthed eller.... Uanset hvad jeg beslutter mig for bliver 9/10 gange et længere skriv. Kommer der så et fyldestgørende svar retur, så gjorde det nok ikke så meget Det korte svar må være, svar som du (og andre) føler for. Har man det bedst med korte svar, så gør det. Er det bedre med længere svar, jamen så tag den tilgang. Dit eksempel er i min verden alt andet end langt men der er vi nok så forskellige. Da jeg stadigt søgte efter den helt rigtige hvor kemien, oplevelsen og lokationen passede, var den foregående kommunikation klart en faktor før et besøg, derved endte langt størstedelen af mine besøg os med gode oplevelser. Kan faktisk kun mindes 2 direkte dårlige oplevelser. Så min stemme går til de lange svar hvis det er hvad modparten har lyst til. I kan jo heller ikke spore jer frem til personen bag ud fra ultra korte beskeder.... Faktisk undrer det mig at så mange tar imod gæster de aldrig har talt med, man fanger langt mere via tale end tekst. At jeg engang lavede en aftale som blev kaldt "ingen kaffe klub" med henblik på mere sex og mindre snak henviser måske lidt til min forkærlighed til kommunikation når kemien er der Resulterede i øvrigt i en virkelig fræk time God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 9. December, 2016 Jeg et selv til mange - rigtigt mange - ord. Og der er da intet der er mere skønt, end at få lange, uddybende svar tilbage. Fortsæt da endelig med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 9. December, 2016 @JenniferRomantica Jeg kan godt lide de lidt længere svar, uanset om det er de kursive, understregede eller fede svar Men det afhænger selvfølgelig også af sammenhængen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. December, 2016 Hellere for lang end for kort 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 9. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Hvordan vil i helst have svar på jeres spørgsmål i stiller i PB.? Jeg kan godt li et længere svar, hvor jeg kan "mærke" personlighed. Jeg lægger dog tit ud med en neutral og kort besked, og så føler mig frem til hvor den anden vil hen. Mit råd er, at besvare beskeden i samme stil som du bliver spurgt, men skub det en smule i den retning du foretrækker. Gengældes dette, så kan du gå fuld monty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 9. December, 2016 Altså jeg lagde faktisk mest mærke til det her den anden dag da jeg gav et overdrevet langt svar til en kort besked og derefter modtog et meget kort svar tilbage.. Tænkte ej nu har jeg sku skræmt ham væk fordi jeg er for underlig.. Jeg kan godt fremstår lettere excentrisk hvis jeg giver los.. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. December, 2016 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Altså jeg lagde faktisk mest mærke til det her den anden dag da jeg gav et overdrevet langt svar til en kort besked og derefter modtog et meget kort svar tilbage.. Tænkte ej nu har jeg sku skræmt ham væk fordi jeg er for underlig.. Jeg kan godt fremstår lettere excentrisk hvis jeg giver los.. Hahaha.. Du virker ellers som en kvinde af få ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 9. December, 2016 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Du virker ellers som en kvinde af få ord Hahaha.. Jeg sætter pris på din sarkasme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 9. December, 2016 Jeg foretrækker, at kvinder forstår at fatte sig i korthed ( som man siger ). ...måske fordi jeg er virkelig dårlig til at høre efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 9. December, 2016 Kort og godt: Vær dig selv! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. December, 2016 (edited) JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Alrighty.. Spørgsmål: når i henvender jer til en pige herinde på PB ønsker i så helst korte og præcise svar eller.? Jeg er skide dårlig til at fatte mig i korthed.. Eller det hænder men normalt få jeg startet en hel chat seance op.. Hahaha.. Jeg har det også med at komme med lange indviklede svar f.eks en der spørger mig om prisen på en halv time hvor svaret bliver hen af "på en halv time ville jeg befrie dig for 1100 stykker ussel mammon".. Se det kunne klart gøres kortere.. Når jeg så sidder og kigger min PB igennem er det i øjnefaldende at mine beskeder i forhold til mændenes beskeder er måske for lange for nogen og unødvendigt indviklede.. For mig er det måske lidt et forsøg på at vise min personlighed og fremstår imødekommende.. Men måske det direkte kunne virke irriterende og belastende for nogle af jer mænd.. Derfor spørger jeg nu: Hvordan vil i helst have svar på jeres spørgsmål i stiller i PB.? Knus Jennifer (der nu har fundet ud af at bruge kursiv, understregning og tykke bogstaver men tydeligvis ikke lykkes i at slår lige understregning fra igen) Tjah, jeg er ude i byen ikke så snakkesagelig, at man bemærker mig, men på skrift føler jeg mig mere sikker, så her holder jeg mig ikke tilbage. For at svare kontant på dit spørgsmål: Jeg foretrækker et langt svar, og årsagen er den ganske simple, at en person bevidst – og navnlig ubevidst – karakteriserer sig selv igennem sit skriv, og jo længere skriv, jo mere fast fornemmelse får jeg af af personen bag. Redigeret 9. December, 2016 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 10. December, 2016 slip skrev, for 9 timer siden: Kort og godt: Vær dig selv! Kort er en ting jeg ikke er i andet end statur.. Hahaha.. Men det vil jeg så fortsætte med at være.. Altså mig selv.. Hehe.. Og kort af statur.. Tænker ikke jeg vokser mere.. Hahaha.. Tak for svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18103 Skrevet 10. December, 2016 Lowmax skrev, for 13 timer siden: Jeg foretrækker, at kvinder forstår at fatte sig i korthed ( som man siger ). ...måske fordi jeg er virkelig dårlig til at høre efter. Puha du ville blive træt af mig så.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 10. December, 2016 Åh hvis de bare husker at svare på ens forespørgsler, må man være glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg