Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har været så uheldig at få behov for fysioterapi.

jeg har fået en henvisning fra lægen.

Det jeg godt kunne tænke mig at finde var en kvindelig fysioteraput som man kunne bruge henvisningen hos og så betale for lidt extra.

Jeg søger i københavn og omegn.

Skriv gerne PB da det måske ikke er alle fysioterapeuter der har lyst til at få deres oplysninger ud her

På forhånd tak for hjælpen

/Palle

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 32 minutter siden:

Det var dog den underligste forespørgsel længe :-s

:shock: så er jeg ogse underlig-kunne godt have efterlyst det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er et forum for thai massage, har I nogensinde hørt om en thai fysioterapeut ?????

Jeg har ikke

Forespørgelsen er sikkert god nok men skulle ikke ligge i dette forum

Del dette indlæg


Link til indlæg
minitulle2 skrev, for 25 minutter siden:

Manden har ondt i ryggen og er gal i pikken  det er vel ikke så underligt. Sker tit for mig

Så er der 95% chance for succes hvis han ringer/åbner døren til et Thaibordel øhh Thaimassage sted.

En alm. fysio har ikke praksis ret længe hvis det udføres.

Han kunne også få en kvindelig dansk læge og sige den er gal med at han ikke kan komme om hun ikke kan prøve at vise ham hvordan han pik skal takles for at komme, så er det jo gratis (Ironi kan forkomme)

Redigeret af Den lille hårde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Tak for kommentarerne

Var selv i tvivl om det skulle ligge i Thaimassage efterlysninger, og valgte dog dette da det handlede om kropsmanipulation for velvære ligesom thaimassage.

Fysioterapeutdelen var nok mest inspireret af en artikel jeg læste om en Australsk kvindelig fysioterapeut som havde været venlig ved nogen rugbyspillere, men som også andre har antydet ville ske i Danmark, mistede sit job på dette.

Endvidere var der for 10-15 år siden en der reklamerede for man kunne blive henvist til hende for massage, dog forsvandt hun og jeg nåede aldrig at prøve. Hun kaldte sit setup noget med care 4 you. Dette virker dog idag til at være noget hel andet.

Tror jeg må holde skæg for sig og snot for sig og få ordnet rygproblemerne et sted og happy ending et andet sted, kunne også gå hen og blive billigere i længden.

God jul

/Palle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
paabesoeg skrev, for 21 minutter siden:

Hej

Tak for kommentarerne

Var selv i tvivl om det skulle ligge i Thaimassage efterlysninger, og valgte dog dette da det handlede om kropsmanipulation for velvære ligesom thaimassage.

Fysioterapeutdelen var nok mest inspireret af en artikel jeg læste om en Australsk kvindelig fysioterapeut som havde været venlig ved nogen rugbyspillere, men som også andre har antydet ville ske i Danmark, mistede sit job på dette.

Endvidere var der for 10-15 år siden en der reklamerede for man kunne blive henvist til hende for massage, dog forsvandt hun og jeg nåede aldrig at prøve. Hun kaldte sit setup noget med care 4 you. Dette virker dog idag til at være noget hel andet.

Tror jeg må holde skæg for sig og snot for sig og få ordnet rygproblemerne et sted og happy ending et andet sted, kunne også gå hen og blive billigere i længden.

God jul

/Palle

Morer mig lidt!!

Ja. Rygproblemerne skal normalt ordnes på bagsiden og happy ending nederst på forsiden! (ironi) her en søndag formiddag....

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 16 timer siden:

Dette er et forum for thai massage, har I nogensinde hørt om en thai fysioterapeut ?????

Jeg har ikke

Forespørgelsen er sikkert god nok men skulle ikke ligge i dette forum

du kunne sikkert være heldig i din søgning hvis det var i Nordjylland men det er det jo ikke  med held og lykke med det kan godt forstår din  pointe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Vigilante61 skrev, den 10/12/2016 at 19:46:

Svarer til at eftersøge en ortopædkirurg der også giver blowjobs!

 

Lyder spændene. Jeg har en gammel skade jeg godt vil have kigget på. Og kunne det nu kombineres med et ordentligt blæs, så er jeg sku klar:lol:kender i sådan en ortopæd så skriv til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
AlfaN skrev, den ‎10‎/‎12‎/‎2016 at 16:23:

Det var dog den underligste forespørgsel længe :-s

Det findes skam! Jeg har selv set det i en tysk film af en slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
handyman skrev, for 2 timer siden:

Det findes skam! Jeg har selv set det i en tysk film af en slags.

Såden en film med el guitar solo, og en hvidklædt kvinde med store bryster der på tysk sig jeg er din fysioterapeut...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
The Rider skrev, den 10/12/2016 at 18:08:

Dette er et forum for thai massage, har I nogensinde hørt om en thai fysioterapeut ?????

Jeg har ikke

Forespørgelsen er sikkert god nok men skulle ikke ligge i dette forum

Hermed en opfordring til alle kvindelige thai'er i Danmark.Tag en uddannelse som fysioterapeut, åben din egen klinik, og sørg for at behandlingerne er tilskudsberettiget til Sygesikringen Danmark :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...