qqq 22 Skrevet 10. December, 2016 Nogle der fået svar fra hende her: http://annoncelight.dk/showad/219426 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 10. December, 2016 qqq skrev, for 19 minutter siden: Nogle der fået svar fra hende her: http://annoncelight.dk/showad/219426 Jeg følger interesseret med i tråden. Er hendes annonce ægte, så farver jeg mit hår og tager til Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 10. December, 2016 Skrev til hende for et par dage siden, men har intet hørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 10. December, 2016 De små hænder, de må da ende med små runkne rosinfingre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 10. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 35 minutter siden: De små hænder, de må da ende med små runkne rosinfingre. Hun sætter i det mindste et ædelt håndværk i højsædet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 63 Skrevet 10. December, 2016 qqq skrev, for 1 time siden: Skrev til hende for et par dage siden, men har intet hørt. Det skyldes nok hendes email er fake....den står med 2 @.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 11. December, 2016 Tænkte det første @ måtte være en fejl. Forstår ikke ideen i at lave en fake profil hvis ikke en gang man kan blive kontaktet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 11. December, 2016 Jeg har lige skrevet en mail hvor jeg har fjernet det ene @ så må vi se om hun svare eller om det er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 890 Skrevet 11. December, 2016 Hej Jeg skrev til hende i lørdags uden det første @ hun har ikke svaret endnu:-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boner 19 Skrevet 11. December, 2016 Har også forsøgt at skrive uden respons. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 12. December, 2016 Det giver jo ingen mening at lave sådan en annonce hvis ikke man vil bruge den til noget . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg