Truckeren81 3 Skrevet 11. December, 2016 hey er der nogle af jer der kender noget til miss ukendt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. December, 2016 Truckeren81 skrev, for 1 time siden: hey er der nogle af jer der kender noget til miss ukendt? Ork ja. Har mødt hende rigtig mange gange. Hun er knaldgod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 10. Januar, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, den 11/12/2016 at 16:32: Ork ja. Har mødt hende rigtig mange gange. Hun er knaldgod. Sjovt, hun skriver til mig at jeg er hendes første og blabla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillejensen 10 Skrevet 13. Januar, 2017 Kommer hun fra Sorø, som der står i hendes profil?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 24. Januar, 2017 nej tæt ved næstved kører selv ud og er til det meste, kan ikke kende hende fra en pro , ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 24. Januar, 2017 Krølle Bølle Jr. skrev, den 11-12-2016 at 16:32: Ork ja. Har mødt hende rigtig mange gange. Hun er knaldgod. hvad vil det sige ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 2. April, 2017 du har ikke mødt hende hun bor ikke hvor du siger så det er bare pral og fis igen med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 2. April, 2017 har lige lavet en aftale i dag , så nu får vi se hvad hun kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. April, 2017 Yeps, lad os høre om det gik godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 2. April, 2017 ja men gad ikke der er jo over en time til Sorø og hun ville ikke give mig et tlf nummer jeg kunne Google, og adressen hun gav, gav kun 3 mænd på kraks kort opført, så jeg gav op. gad ikke blive udsat for en for sen aprilsnar, det lød desværre for usandsynligt de faktisk oplysninger tja måske tog jeg fejl ved det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 1. November, 2017 Hejsa Er der nogen der har mødt hende og vil dele sine erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sting55 13 Skrevet 6. November, 2017 Har ikke mødt hende men har før fået hendes adresse. Er sikker på hun er seriøs men langt fra uerfaren ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest karl47 Skrevet 25. Februar, 2018 stadig ingen der har mødt hende, har aftale men er lidt usikker på om hun er ,den hun udgiver sig for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 25. Februar, 2018 trold2 skrev, den 2/4/2017 at 10:03: har lige lavet en aftale i dag , så nu får vi se hvad hun kan Fik du besøgt miss ukendt og var hun pengene værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 25. Februar, 2018 karl47 skrev, 1 time siden: stadig ingen der har mødt hende, har aftale men er lidt usikker på om hun er ,den hun udgiver sig for Fik du besøgt hende? Var hun pengene værd? Jeg er sikker på hun er seriøs ... Bor i Høng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 26. Februar, 2018 Jeg har været der nogle gange. Hun er seriøs og sød nok. Men ingen krudtugle i sengen. Og temmelig fikseret på pris/penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest karl47 Skrevet 26. Februar, 2018 hun forlangte 1800 kr for sex uden gummi,da jeg takkede nej nej .blev jeg straks blokeret hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 2. August, 2018 Hun er tilbage men med et nyt Nick og nyt billede. Svær at genkende umiddelbart Den nye profil hedder Evy Candy fra Ringsted men hun bor i Høng Hun er stadig lige fikseret på penge og det hele virker bordelagtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg