Hop til indhold
Guest Sweex

Mega højt bundniveau i valby

Recommended Posts

Guest Sweex
Bebop skrev, for 19 minutter siden:

Hvad med at du skrev lidt om oplevelserne her i anmeldelsesforum?

Jeg har ikke været der endnu, jeg refererer bare til de visuelt smukke billeder. men bevares, jeg smider da lige en anmeldelse her: jeg opdagede billederne i går aftes da jeg lå på min læderhakker og så "How i met your mother" jeg havde min telefon i hånden hvor jeg brugte min tommeltot til at scrole på telefonen. Pludselig sprang de frem på min skærm og jeg havde da 2 gode minutter med en en halv fed på da jeg kiggede på dem og ville helt sikkert gøre det igen.

Stedet 10/10

Indlevelse UB

God morgen alle sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 10 timer siden:

Jenny kan bestemt anbefales, jeg har lige besøgt hende for 2 uger siden i Odense. Den anden pige kender jeg desværre ikke.

Hejsa - kan du lokkes til at lave en anmeldelse :)  bare kort - men lidt længere end "kan bestemt anbefales" :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nixotoo skrev, for 5 minutter siden:

Hejsa - kan du lokkes til at lave en anmeldelse :)  bare kort - men lidt længere end "kan bestemt anbefales" :) 

Hvis du kigger under fyn, så ligger der en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ikke været der endnu, jeg refererer bare til de visuelt smukke billeder. men bevares, jeg smider da lige en anmeldelse her: jeg opdagede billederne i går aftes da jeg lå på min læderhakker og så "How i met your mother" jeg havde min telefon i hånden hvor jeg brugte min tommeltot til at scrole på telefonen. Pludselig sprang de frem på min skærm og jeg havde da 2 gode minutter med en en halv fed på da jeg kiggede på dem og ville helt sikkert gøre det igen.

Stedet 10/10

Indlevelse UB

God morgen alle sammen. 

Prøv et egnet forum næste gang, så vi ikke oversvømmes af liderlige fantasier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Prøv et egnet forum næste gang, så vi ikke oversvømmes af liderlige fantasier.

Syns at ironi passar i alle forum:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
nixotoo skrev, for 7 timer siden:

Her er anmeldelsen fra mit første besøg:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
TboneDK skrev, for 44 minutter siden:

Mere en EFTERLYSNING, eller Konstatering, end en anmeldelse.... 

Korrekt, jeg var også 99,9 % sikker på at jeg havde smidt den i hyggesnak, men det havde jeg så ikke og der er ikke rigtig noget jeg kan gøre ved det. men tøsebørnene har da fået lidt gratis reklame trods alt :P

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
The_Man skrev, 1 time siden:

Det er da kun Jenny som er fra Valby af, Victoria skriver hun er fra Kbh K af..

Jep, men læg mærke til navnet der er skrevet med stort og så med et 3 tal efter, det betyder at det er samme syndikat og jeg vil næsten vædde med at hun også er i huset i valby.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, 1 time siden:

Korrekt, jeg var også 99,9 % sikker på at jeg havde smidt den i hyggesnak, men det havde jeg så ikke og der er ikke rigtig noget jeg kan gøre ved det. 

Anmeld den (klik på det lille flag)  og bed om at få den flyttet. Har jeg allerede gjort, men det er sikkert en mod, der er sur på mig, der har behandlet den ;)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...