Highlow 451 Skrevet 12. December, 2016 Hej vil bare dele positive oplevelser med jer. Jeg har oplevet at betale "for meget". Det kan være for meget købt tid i forhold til, hvad jeg troede at kunne levere, eller at have bestilt en ydelse, som pigen på dagen ikke kunne levere. Whatever - jeg har fået refusion af pengene eller "til gode beviser". Alt sammen hos dejlige danske GP'ere. Det er da en positiv bekræftelse af, at der er retfærdighed til, og at der er plads til .,,, rimelighed og rummelighed. Tak for opmærksomheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 12. December, 2016 De er bare smarte. Så kommer du igen en anden gang hos dem i stedet for hos en anden. Tillykke med at du fik lidt penge tilbage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 13. December, 2016 Citat Highlow skrev, for 5 timer siden: Hej vil bare dele positive oplevelser med jer. Jeg har oplevet at betale "for meget". Det kan være for meget købt tid i forhold til, hvad jeg troede at kunne levere, eller at have bestilt en ydelse, som pigen på dagen ikke kunne levere. Whatever - jeg har fået refusion af pengene eller "til gode beviser". Alt sammen hos dejlige danske GP'ere. Det er da en positiv bekræftelse af, at der er retfærdighed til, og at der er plads til .,,, rimelighed og rummelighed. Tak for opmærksomheden. Jeg kan godt lide de GP der afregner bag efter forbrug så nogle gange meget billigt !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 13. December, 2016 (edited) Jeg tilbyder sprøjteorgasmer.. Hvis det ikke lykkes så få man selvfølgelig de ekstra penge tilbage man har haft brugt på at opnår en fantasi.. Nægter gæsten at modtage dem tilbage så få han forsøget gratis næste gang.. Mange siger "argh det burde du ikke" og bla bla bla men jeg ville selv virkelig føle mig snydt hvis jeg købte dessert på en restaurant og ikke fik den men stadig skulle betale for den.. Hehe.. Tidsmæssigt så kunne jeg ALDRIG finde på at smide en gæst ud før tid men hvis han vælger at gå så takler jeg ham ikke for at han skal blive tiden ud.. Hahaha.. Der vil det jo være hans eget valg at smutte.. Derfor få man ikke penge tilbage for at gå før tid her.. Det er helt frivillige nemlig.. Redigeret 13. December, 2016 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. December, 2016 Den der med at tage ekstra for kys og sprøjteorgasmer har jeg aldrig fattet en dyt af..... Det virker som et 'ubehageligheds tillæg'......:-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. December, 2016 (edited) Fisseslikkeren skrev, for 12 timer siden: De er bare smarte. Så kommer du igen en anden gang hos dem i stedet for hos en anden. Tillykke med at du fik lidt penge tilbage. Jeg er også blevet tilbudt ekstra tid "næste gang" fordi pigen snød mig lidt på tiden og var lidt for hurtigt til at vippe mig ud af døren - men hvor jeg tænkte at kunne hun snyde på tiden denne gang - så gør hun det sgu faneme det nok også næste gang. Redigeret 13. December, 2016 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 13. December, 2016 Jernsvinet skrev, for 4 timer siden: Jeg er også blevet tilbudt ekstra tid "næste gang" fordi pigen snød mig lidt på tiden og var lidt for hurtigt til at vippe mig ud af døren - men hvor jeg tænkte at kunne hun snyde på tiden denne gang - så gør hun det sgu faneme det nok også næste gang. man skal aldrig stole på en hustler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2016 Trinetease skrev, den Tuesday, December 13, 2016 at 08:33: Den der med at tage ekstra for kys og sprøjteorgasmer har jeg aldrig fattet en dyt af..... Det virker som et 'ubehageligheds tillæg'......:-/ Det har noget at gøre med at ved sprøjteorgasmer skal gæsten have fingrene op.. Hvilket vil sige der er større risiko for infektioner og lignende.. Når risikoen er højere tager man et tillæg for at prøve på at være sikker på at de gæster der ønsker det har tænkt meget over det og er på forkant med det og tænker over hvordan deres hænder ser ud.. Det knap så fedt at skulle snakke om det under akten nemlig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2016 Selvfølgelig få jeg en sprøjteorgasme uden gæsten har tiltænkt det så står jeg ikke med hånden fremme bagefter.. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 14. December, 2016 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det har noget at gøre med at ved sprøjteorgasmer skal gæsten have fingrene op.. Hvilket vil sige der er større risiko for infektioner og lignende.. Når risikoen er højere tager man et tillæg for at prøve på at være sikker på at de gæster der ønsker det har tænkt meget over det og er på forkant med det og tænker over hvordan deres hænder ser ud.. Det knap så fedt at skulle snakke om det under akten nemlig.. Bliver en urinvejesinfektion mere udholdelig, af at du trods alt har fået et par 100 kr ekstra for den? Ej, det er helt sort. Måske skulle man bare bede alle om at vaske lapperne, inden kønslig omgang? De har trods alt rørt ved penge og så videre inden de kommer til dig. - Men trods det risikererer du jo alligevel en infektion, da hans bakterieflora på huden er anderledes end den i din skede. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 34 minutter siden: Bliver en urinvejesinfektion mere udholdelig, af at du trods alt har fået et par 100 kr ekstra for den? Ej, det er helt sort. Måske skulle man bare bede alle om at vaske lapperne, inden kønslig omgang? De har trods alt rørt ved penge og så videre inden de kommer til dig. - Men trods det risikererer du jo alligevel en infektion, da hans bakterieflora på huden er anderledes end den i din skede. Nej en urinvejsinfektion bliver ikke mindre udholdelig.. Og selvfølgelig skal ALLE vaske deres hænder inden de stikker dem der op.. Men skulle uheldet have været ude skal jeg ikke hive penge op af egen lomme til penicillin eller hvad der ellers skal købes.. Det har noget at gøre med at opveje omkostningerne for mig.. Hvis man ikke skulle kunne tage ekstra for sprøjteorgasmer så burde man vel heller ikke tage ekstra for græsk når man selv nyder det.. Eller for oralsex til en selv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 14. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden: Nej en urinvejsinfektion bliver ikke mindre udholdelig.. Og selvfølgelig skal ALLE vaske deres hænder inden de stikker dem der op.. Men skulle uheldet have været ude skal jeg ikke hive penge op af egen lomme til penicillin eller hvad der ellers skal købes.. Det har noget at gøre med at opveje omkostningerne for mig.. Hvis man ikke skulle kunne tage ekstra for sprøjteorgasmer så burde man vel heller ikke tage ekstra for græsk når man selv nyder det.. Eller for oralsex til en selv.. Det kunne også handle om, at det er begrænset hvor meget analsex man kan holde til? Og ikke så meget om udgifter til klyx og varmt vand. Men ja ja bevares, du skal da endelig gøre det som du føler er det rigtige, jeg prøver bare at forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Det kunne også handle om, at det er begrænset hvor meget analsex man kan holde til? Og ikke så meget om udgifter til klyx og varmt vand. Men ja ja bevares, du skal da endelig gøre det som du føler er det rigtige, jeg prøver bare at forstå. Ved mig kræver det en rimelig ikke hård hånd men fast hånd når jeg skal have en sprøjteorgasme.. Det betyder også det er begrænset hvor meget jeg kan holde til af det.. Jeg ved ikke hvad det er ved det der undre dig.? Er det fordi man selv få nydelse ud af en sprøjteorgasme at du undre dig over at man tager ekstra for det eller.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 14. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden: Ved mig kræver det en rimelig ikke hård hånd men fast hånd når jeg skal have en sprøjteorgasme.. Det betyder også det er begrænset hvor meget jeg kan holde til af det.. Jeg ved ikke hvad det er ved det der undre dig.? Er det fordi man selv få nydelse ud af en sprøjteorgasme at du undre dig over at man tager ekstra for det eller.? Forhåbenligt får de der tilbyder analsex og lign. også nydelse ud af det. At det er udgifter til antibiotika du tilsyneladende tager ekstra for og ikke at det "slider" på din krop, sidstnævnte ville jeg nemt kunne forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 12 minutter siden: Forhåbenligt får de der tilbyder analsex og lign. også nydelse ud af det. At det er udgifter til antibiotika du tilsyneladende tager ekstra for og ikke at det "slider" på din krop, sidstnævnte ville jeg nemt kunne forstå. Så lige det ikke var dig der havde kommenteret at du ikke kunne forstår det ekstra man tog for sprøjteorgasmer men Trinetease.. Der er flere ting der spiller ind i det ekstra man tager for ekstra ydelser.. F.eks slavepige, dominans, græsk (både til sig selv og til ham hvor det ikke burde være "slitagen" på en selv der er grunden), sprøjteorgasmer osv osv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2016 Min pointe er at det virker som et Gene tillæg. Jeg forstår ikke alle de her tillæg hos nogen som helst. Prisen på 30 min kan jo blive latterligt høj for en mand, hvis han skal betale ekstra for ditten og datten. Kys og sprøjteorgasmer er noget af det som jeg tænker at en pige vel kun gør hvis hun selv tænder på det, og derfor giver en mer pris ingen mening for mig. Om min gæster som køber 30 min vil modtage græsk mens jeg synger nationalsangen i laktøj så koster de 30 min stadig det samme.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 14. December, 2016 (edited) Trinetease skrev, for 38 minutter siden: Min pointe er at det virker som et Gene tillæg. Jeg forstår ikke alle de her tillæg hos nogen som helst. Prisen på 30 min kan jo blive latterligt høj for en mand, hvis han skal betale ekstra for ditten og datten. Kys og sprøjteorgasmer er noget af det som jeg tænker at en pige vel kun gør hvis hun selv tænder på det, og derfor giver en mer pris ingen mening for mig. Om min gæster som køber 30 min vil modtage græsk mens jeg synger nationalsangen i laktøj så koster de 30 min stadig det samme.... Trinetease godt indlæg, og så med sang, det må vi prøve engang og det koster jo ikke ekstra Redigeret 14. December, 2016 af Markild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 14. December, 2016 Markild skrev, for 18 minutter siden: Trinetease godt indlæg, og så med sang, det må vi prøve engang og det koster jo ikke ekstra Hvis Trine synger falsk, så må der være afslag i prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2016 Hahaha Jeg tror hellere at jeg må fjerne sang tilbuddet i min menu Ellers ender i med at gå hjem med blødende ører Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 14. December, 2016 De fleste Piger tager ekstra for anal…. Det behøver jo ikke nødvendigvis at være en gene for dem eller måske omvendt de faktisk godt kan lide det. Men selvom de kan lide det behøver det formentlig ikke ligefrem overdrives med hver eneste mand ønsker det. Hvis Jennifer kan lide sprøjteorgasmer men på samme vis gerne vil undgå samtlige Mænd giver hende det, giver det da meget god mening med ekstra prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 14. December, 2016 Jernsvinet skrev, den 13/12/2016 at 12:54: Jeg er også blevet tilbudt ekstra tid "næste gang" fordi pigen snød mig lidt på tiden og var lidt for hurtigt til at vippe mig ud af døren - men hvor jeg tænkte at kunne hun snyde på tiden denne gang - så gør hun det sgu faneme det nok også næste gang. Jeg kan se at jeg ikke er den eneste, der er blevet snydt på tiden, men jeg har så også en enkelt gang oplevet at få mere tid end jeg betalte for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 14. December, 2016 (edited) Liderlig-fyr skrev, for 37 minutter siden: De fleste Piger tager ekstra for anal…. Det behøver jo ikke nødvendigvis at være en gene for dem eller måske omvendt de faktisk godt kan lide det. Men selvom de kan lide det behøver det formentlig ikke ligefrem overdrives med hver eneste mand ønsker det. Hvis Jennifer kan lide sprøjteorgasmer men på samme vis gerne vil undgå samtlige Mænd giver hende det, giver det da meget god mening med ekstra prisen. Ja, absolut! - Al respekt for det, de forbehold har jeg selv. Men hvad så med at skriver det er sådan det hænger sammen og ikke pakke det ind i at det handler om udgifter til antibiotika, som koster hvad, 50 kr? Det er bare... fjollet og nærmest en fornærmelse af mænds intelligens. Redigeret 14. December, 2016 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. December, 2016 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Min pointe er at det virker som et Gene tillæg. Jeg forstår ikke alle de her tillæg hos nogen som helst. Prisen på 30 min kan jo blive latterligt høj for en mand, hvis han skal betale ekstra for ditten og datten. Kys og sprøjteorgasmer er noget af det som jeg tænker at en pige vel kun gør hvis hun selv tænder på det, og derfor giver en mer pris ingen mening for mig. Om min gæster som køber 30 min vil modtage græsk mens jeg synger nationalsangen i laktøj så koster de 30 min stadig det samme.... Ja, ellers ender det, uden nogen sammenligning i øvrigt, som i luftfarten: Her er transportforretningen (f.eks Norwegian) splittet op i utallige mindre ydelser, som man kan tilkøbe sig. Billigt ser det ud, men gør man regnstykket op, kommer en lavprisbillet såmænd til at koste det samme som hos et af de større nationale selskaber. Næ, det er bedre at købe tid i stedet for ydelse. Man kunne jo have lyst til noget helt andet, når man ringer på dørklokken. Jeg har da prøvet, at jeg på selve dagen hellere ville sludre end kludre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 14. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden: Ja, absolut! Alt respekt for det, de forbehold har jeg selv. Men hvad så med at skriver det er sådan det hænger sammen og ikke pakke det ind i at det handler om udgifter til antibiotika, som koster hvad, 50 kr? Det er bare... fjollet og nærmest en fornærmelse af mænds intelligens. Som jeg skrev før er der mange ting der spiller ind i det med at det koster ekstra.. Blandt andet at der er en øget risiko for infektioner og rifter.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. December, 2016 3Forever skrev, for 17 minutter siden: Jeg kan se at jeg ikke er den eneste, der er blevet snydt på tiden, men jeg har så også en enkelt gang oplevet at få mere tid end jeg betalte for. Dansken er en sjov gut: Han føler sig lykkelig og rigere, hvis han får fem minutter ud over den aftalte tid, men får han fem minutter mindre, er det noget nær civilisationens sammenbrud. I stedet for at tænke i kvalitet: WOW, det var fandme 54 superminutter, jeg her fik. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg