Hop til indhold
Hr Lille Niels

Annabell - Pussy Galores - dec 2016

Recommended Posts

Havde kigget lidt på Annabell hos PG (http://pussygalores.dk/) og søgt tidligere beretninger for blot at konstatere at der har været flere af det navn rundt om i Kbh. Så jeg måtte ved selvsyn undersøge hvad der aktuelt var at finde under "Annabell" hos PG.

Jeg fandt en lille, str passer, køn pige med sødt ansigt og pænt store bryster (de har fået hjælp, men er pæne og rimeligt bløde). I forhold til hendes billeder har hun mange store tatoveringer, hvilket ikke helt er min stil men det gik alligevel.

God sex og dejligt nærvær.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse.

Har selv kigget på Annabell, da hun kom frem for en 2-3 år siden ( Mener hun startede med sort/hvid billeder)..Pikken har dog altid styret andre veje, når den skal luftes.

Undrer mig dog over at der ikke i beskrivelsen af pigen på PG's hjemmeside, står noteret at hun, som du skriver, har mange store tatoveringer..

Hendes, i øvrigt dejlige billeder, viser heller ikke nogle tatoveringer...

Måske PG skulle nævne dette i teksten...?

Et sødt ansigt &

Bløde Babser er så dejligt!!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annabell på PG är en sann top pige. I min bok en av de dejligaste danske piger jag varit med. Vi har träffats mange ganger. Rekomenderas!! Hot hot look, hot flot kropp och bare dejlig att vare sammen med.

Hälsningar A

Del dette indlæg

Link til indlæg
kattjakt skrev, den 14/12/2016 at 00:24:

Jag skrev en anmeldelse om samme Annabell på PG 8 juni. För den som vill läsa lite mer om denne pige. Från mitt P.O.V....:D

Hälsningar A

Havde godt læst dit indlæg og det var med til at jeg på egen hånd måtte den oplevelse med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...