T.Hansen47 931 Skrevet 14. December, 2016 https://annoncelight.dk/showad/217046 Jeg snublede lige over den her på Annoncelight Jeg skal ikke selv med, men info skal deles Synes ikke jeg har set pigen før, men jeg ser ikke alt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 14. December, 2016 Hun har holdt et før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 14. December, 2016 Jeg har heller ikke set hende før i denne sammenhæng. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 15. December, 2016 Har skrevet med hende bare noget lort det bliver holdt i Vollsmose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
genert fyr 8 Skrevet 15. December, 2016 Syntes i selv det er fair at nævne hvor det bliver holdt henne det er lidt fejt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 16. December, 2016 Badboyfyn skrev, for 4 timer siden: Har skrevet med hende bare noget lort det bliver holdt i Vollsmose Nu er Vollsmose jo rimeligt stort så tror det lidt ligemeget jeg skrev jo ikk adressen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalwild Skrevet 16. December, 2016 har hun ikke holdt et før i jylland et sted .. mener jeg. og så lige i Vollsmose denne gang,har jeg sgu min bil for kær til .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
genert fyr 8 Skrevet 16. December, 2016 Badboyfyn skrev, for 13 timer siden: Nu er Vollsmose jo rimeligt stort så tror det lidt ligemeget jeg skrev jo ikk adressen ?? Nej meeeen driskret har man vel lov til at være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 17. December, 2016 genert fyr skrev, den 16-12-2016 at 17:48: Nej meeeen driskret har man vel lov til at være du er vist lidt ny i faget min ven , velkommen til denne dejlige side der er ikke noget forker i at oplyse det forgå i Vollsmose , har lidt svært ved at se problemet i det , så længe det ikke er adressen ,og ja sådan er vi herinde vi hjælper hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 18. December, 2016 Faneme i orden pris hun tager. Men jeg kan simpelthen ikke med fransk med gummi - ellers var jeg røget på. Hun ser sød og fræk ud. Og jeg vil sige, at Vollsmose er en by i sig selv. Det ville være mindre diskret, hvis man skrev, at det foregik i Bording . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uffer 31 Skrevet 18. December, 2016 Findes der nogen anmeldelser af pigen eller hendes tidligere Gangbang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten86 Odense 14 Skrevet 19. December, 2016 Hvor mange kommer herinde fra ? og Nogen der tidligere har været på hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nskh 29 Skrevet 19. December, 2016 Nogen der har deltaget der kan dele deres oplevelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 29. December, 2016 Ja, jeg er også nysgerrig på at høre hvordan det gik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg