Hop til indhold
Guest TboneDK

New sexy yung girl working today - POP

Recommended Posts

Guest TboneDK

Efter at have set lidt blandede anmeldelser af stedet, og havde fået bekræftet at billedet af POP ikke var originalt, men "at hun var bedre i virkeligheden"
Så besluttede jeg, at det måtte jeg hellere lige teste ved selvsyn.

Bestilte en ½ time, med lidt Tantra-massage, som primært bestod af meget lette, men naturligvis strategiske, berøringer på store dele af ryg- nakke & lår ..
Men især omkring baller, og "vedhæng".. 

Det var naturligvis pirrende, og med tanke på hvad der videre skulle ske, så udeblev min begejstring heller ikke.. 

POP er en meget fræk, ung pige, flot ansigt & øjne, slank og med nogle pæne store D-bryster. 
Når hun, kun iført BH og tanga, sidder og nusser mig, så nyder jeg behandlingen, og det voksende tryk i de "nedre regioner"

Efter hun havde "tirret" mig, også med brug af olie, vaskede hun bagsiden på mig (
jeg havde på dette tidspunkt, ligget på ryggen under hele seancen) og bad mig vende mig om.
Hun var ikke længe om at kommentere, min ret tydelige erektion, og hendes frygt for hvad "That big one" ville gøre ved hende senere.

Hun fortsatte, med at smøre olie, og nusse mig på forsiden. Nu fik min pik godt med opmærksomhed fra hende, og hun prøvede ikke på at "gøre mig færdig" før vi kom igang, men med blide strokes, og let berøring masserede hun min pik, og resten af kroppen.

Hun tog et kondom, og forsøgte at "presse/rulle" det ned over min nu, meget rejste pik, og efter hun havde kæmpet lidt med det, og konstateret at "maybe the condom is to small?" flere gange, så hjalp jeg hende. Vi fik det monteret, men det var sgu også en ret stramt kondom, det må jeg erkende. Hun startede med at give mig et ganske fornuftigt blowjob, dog uden at tage den alt for meget i munden, men efter lidt tid, gav hun sig mere, og tog den dybere, dog uden at det var på nogen måde DT, eller tæt på noget gagging.

Efter hun have suttet og slubret, spurgte hun "Are you Ready?" - Jeg jokede lidt, og spurgte "Are You?" - hvilket fik hende til at grine, og sige "Oh my god, lets try"..

POP forsøgte så godt hun kunne, at ride mig. Hun satte sig overskrævs, så jeg kunne holde hendes hofter, og tilmed løfte hendes røv, når hun evt. skulle ride mig.. 
Men selvom vi tog det langsomt, så var det ikke rigtigt muligt, for hende at sætte sig "helt ned over mig" - og da jeg var aftenes første kunde, efter 3 fridage, var det ikke fordi hun var øm, eller træt. 

Hun spurgte "Maybe its better you fuck me?" - Det behøvede hun ikke sige 2x

Nu lagde hun sig på alle 4, men lagde overkroppen næsten ned på madrassen, og røven godt op "I ansigtet" på mig -
WOW - Fuck det var et lækkert syn, at kneppe hende bagfra, og holde godt fast i hofterne, og da hun var "kørt til" var det tydeligt, at hun gerne ville have jeg bare kørte på. 

Jeg tog et fast greb i hendes smalle talje, og imens hun faktisk selv pressede røven godt tilbage mod mig, for at "få det hele", så kneppede jeg, det bedste jeg kunne, og hun nød tydeligt at "blive kneppet hårdt- og ligepå" og tog endda min hånd, og førte ned på hendes bryster, og pressede sig bagud, og stønnede & klynkede tydeligt tilfreds.


Jeg kæmpede en brav kamp, men måtte naturligvis overgive mig, med udsigten til hendes røv, de smukke tattos på ryggen, (meget stilfulde og etniske), den slanke talje, den frække røv, og de bryster der bare kunne klemmes. Det var en pige, der på ingen måde, virkede "genert" som andre har beskrevet hende...

Jeg blev tilbud koldt vand, hvilket jeg bestemt kunne takke ja til, blev også tilbudt at blive vasket osv. - men valgte at tørre mig med håndklædet, og trille hjemover, nappe et bad, og genspille hele seancen i hovedet.

Jeg tror ikke man skal besøge POP for hendes evner inden for massage, men vil man have en smuk, ung & fræk Thai-pige, der tydeligt nød hvad vi lavede, så syntes jeg man er kommet godt på vej med hende her..

Hun kunne sagtens tåle et genbesøg af Tbone... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zapper skrev, for 29 minutter siden:

Måske spørg jeg dumt.  tantra - massage er det normalt man må kneppe dem ?? Hvad betalt du for det ? 

Nej, tantra er ikke direkte sex. Men hvis du foretrækker det, vil en del tantramassører tillade dig at få "normal" udløsning. Ellers foretrækker de en "indre orgasme"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
theverybadwolf skrev, for 19 timer siden:

@Tbone

så at du selv havde spurgt om prisen på FP med Pop, så undrer mig over at du ikke selv nævner i din anmeldelse. Hvad måtte du af med for den tilsyneladende ret gode omgang?

Jeg gav 1300.- for min oplevelse med POP

 

mht. Tantra, så var det allerede aftalt, at der indgik sex i vores aftale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hun havde "tirret" mig, også med brug af olie, vaskede hun bagsiden på mig (jeg havde på dette tidspunkt, ligget på ryggen under hele seancen) og bad mig vende mig om.
Hun var ikke længe om at kommentere, min ret tydelige erektion, og hendes frygt for hvad "That big one" ville gøre ved hende senere.

 

HMMM T-bone hun har rigtig haft fat i dig, du løber da helt rundt i det.  Vi andre starter da altid med og ligge på maven.

Du skriver at først da du lå  på maven kunne hun se hvor stor den var så den må have været kolonorm.

Dette bare for at drille, vi ved alle at du startede med at ligge på maven og derefter vendes om på ryggen,

God jul og godt nytår til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
The Rider skrev, 1 time siden:

Efter hun havde "tirret" mig, også med brug af olie, vaskede hun bagsiden på mig (jeg havde på dette tidspunkt, ligget på ryggen under hele seancen) og bad mig vende mig om.
Hun var ikke længe om at kommentere, min ret tydelige erektion, og hendes frygt for hvad "That big one" ville gøre ved hende senere.

 

HMMM T-bone hun har rigtig haft fat i dig, du løber da helt rundt i det.  Vi andre starter da altid med og ligge på maven.

Du skriver at først da du lå  på maven kunne hun se hvor stor den var så den må have været kolonorm.

Dette bare for at drille, vi ved alle at du startede med at ligge på maven og derefter vendes om på ryggen,

God jul og godt nytår til dig

Jeg var stadig rund-forvirret, lå naturligvis på ryggen, da jeg vender mig om, fra at ligge på maven ;) 

Jeg starter altid med, at ligge på maven, og nyde massage, inden jeg kommer "rundt" og kan nyde, hvad jeg mentalt allerede har bygget godt op i hovedet ... både det ene, og det andet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 15 timer siden:

Jeg gav 1300.- for min oplevelse med POP

Bare lige for at forstå, fordi jeg selv stort set aldrig har sex på thaiklinikker, og slet ikke planlagt på forhånd: Hvor lang tid brugte I egentlig? Får du næsten en fuld ½ times tantra-pirring inden I går over til sex, eller afvikles det hele inden for ½ time? Bare sådan cirka. Jeg spørger fordi, jeg selv får mest ud af oplevelser, der varer længere end en ½ time og jeg forestiller mig, at ½ time i alt er for lidt til først olieindsmøring, så afvaskning og endelig sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Bebop skrev, den 18/12/2016 at 11:43:

Bare lige for at forstå, fordi jeg selv stort set aldrig har sex på thaiklinikker, og slet ikke planlagt på forhånd: Hvor lang tid brugte I egentlig? Får du næsten en fuld ½ times tantra-pirring inden I går over til sex, eller afvikles det hele inden for ½ time? Bare sådan cirka. Jeg spørger fordi, jeg selv får mest ud af oplevelser, der varer længere end en ½ time og jeg forestiller mig, at ½ time i alt er for lidt til først olieindsmøring, så afvaskning og endelig sex.

Vi brugte ca 45 min. men aftalte faktisk ikke rigtigt tid, kun ydelsen .  Det virkede fint for mig, andre gange har jeg valgt feks. 1 time med massage og fuld pakke hos andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...