Dinosdk69 941 Skrevet 16. December, 2016 Du ved, hende, der får en sprøjteorgasme, "bare fordi I hygger, og det er godt for hende", og ikke fordi, at det koster xxx kr ekstra? Dino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 16. December, 2016 Dinosdk69 skrev, for 30 minutter siden: Du ved, hende, der får en sprøjteorgasme, "bare fordi I hygger, og det er godt for hende", og ikke fordi, at det koster xxx kr ekstra? Dino Skal oplevelsen være billig, eller er det ok at tiden koster så længe sprøjte legene ikke koster ekstra? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 16. December, 2016 (edited) Altså, hvis det koster en million, så er det nok lige meget Det var mere princippet jeg tænker på.... Betale for tiden, og så giver hun alt hvad hun har... -Og viser tegn på, at hun kan lide det Redigeret 16. December, 2016 af Dinosdk69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 17. December, 2016 Dinosdk69 skrev, for 8 timer siden: Altså, hvis det koster en million, så er det nok lige meget Det var mere princippet jeg tænker på.... Betale for tiden, og så giver hun alt hvad hun har... -Og viser tegn på, at hun kan lide det Så vil jeg anbefale Sally http://www.sexpiger.dk/silden hun er ikke den billigste, men du får alt det hun tilbyder med i prisen - bla en pige der kan lide at give den gas på lagnerne Hvis ikke du selv tager initiativ til sprøjte lege, så gør hun nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 18. December, 2016 Super... Det var præcis den slags, som jeg var ude efter. Andre bud i samme stil modtages med glæde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg