Guest Maii Love Skrevet 17. December, 2016 Hej drenge og piger Nu har jeg ikke været på i et godt stykke tid, undtagen med enkelte stamgæster, og jeg vil bare lige sige at jeg SAVNER det her game! Jeg savner mine mandage i sexens tegn, jeg savner så mange af mine mandagsmænd og jeg skænker jer tit en tanke. Jeg har nydt mange horisontale udfoldelser og oplevet så meget, mødt mange herlige og frække mænd Med det sagt, så vil jeg ønske alle en herlig jul og smide lidt billeder for erindringens skyld De kærligste julehilsner Miss Maii Love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 17. December, 2016 Tak Maii. Også god jul til dig herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. December, 2016 Hej @Maii Love Glædelig jul samt godt nytår til dig og dine kære.Må i hygge jer i stor stil med god mad, drikke og ikke mindst gaverne God lørdag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 17. December, 2016 kanonkongen skrev, for 3 minutter siden: Hej @Maii Love Glædelig jul samt godt nytår til dig og dine kære.Må i hygge jer i stor stil med god mad, drikke og ikke mindst gaverne God lørdag KK Tak sødeste KK Håber vi ses engang i det nye år. Kh Maii Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 17. December, 2016 Maii Love skrev, for 39 minutter siden: Hej drenge og piger Nu har jeg ikke været på i et godt stykke tid, undtagen med enkelte stamgæster, og jeg vil bare lige sige at jeg SAVNER det her game! Jeg savner mine mandage i sexens tegn, jeg savner så mange af mine mandagsmænd og jeg skænker jer tit en tanke. Jeg har nydt mange horisontale udfoldelser og oplevet så meget, mødt mange herlige og frække mænd Med det sagt, så vil jeg ønske alle en herlig jul og smide lidt billeder for erindringens skyld De kærligste julehilsner Miss Maii Love Det er super god stil der, Maii, skønne kvinde! Du er savnet.... håber jeg snart får lov til at hygge mig i dit selskab igen. Den bedste jul og et fantastisk nytår til dig herfra! Julekram /IK ps. gamle billeder? Det er der ikke meget julegave i (omend de stadig er skønne at se på...!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 17. December, 2016 indokarami skrev, for 8 minutter siden: Det er super god stil der, Maii, skønne kvinde! Du er savnet.... håber jeg snart får lov til at hygge mig i dit selskab igen. Den bedste jul og et fantastisk nytår til dig herfra! Julekram /IK ps. gamle billeder? Det er der ikke meget julegave i (omend de stadig er skønne at se på...!) Brokrøv Vi ses snart, basse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 17. December, 2016 Maii Love skrev, for 23 minutter siden: Tak sødeste KK Håber vi ses engang i det nye år. Kh Maii Hej @Maii Love Mon ikke det nok skal lykkedes at finde et tidspunkt til det. Krammer KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. December, 2016 Også god jul fra boret og mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 18. December, 2016 Glædelig Jul smukke Kh StudineMILF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. December, 2016 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Glædelig Jul smukke Kh StudineMILF Jo tak og ilm da @StudineMILF Hov den var nok ikke til mig Sorry @Maii Love skal ikke ske igen. God søndag til dig. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. December, 2016 Hej Maii Ja, man oplever nogle gode stunder med sine gæster / faste gæster ...eller glædes pige, set fra min vinkel God jul til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 18. December, 2016 holstebronx skrev, 1 time siden: Hej Maii Ja, man oplever nogle gode stunder med sine gæster / faste gæster ...eller glædes pige, set fra min vinkel God jul til dig Tak skal du have og mange gange i lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 18. December, 2016 StudineMILF skrev, for 3 timer siden: Glædelig Jul smukke Kh StudineMILF Rigtig mange gange i lige måde, smukke dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 19. December, 2016 (edited) Ah, min søde veninde er tilbage i de sparsomme fritimer fra studiet. Glædelig jul til dig, søde, og alt godt for det nye år og fremtiden generelt. Redigeret 19. December, 2016 af Onslow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg