Prinz 5028 Skrevet 19. December, 2016 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Der er vist noget, der hedder selvhad Hvorfor? Jeg får noget brugbart og jeg slipper for at skulle ud og bytte noget jeg sandsynligvis ikke bytte til noget jeg lige syntes jeg har brug for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 20. December, 2016 Lady Cherie skrev, for 7 timer siden: Øøøh jow en af de gaver jeg også engang har fået var fra : en af de der oplyste frelste....(nej vedkomne var ikke svensker....vi ved jo godt de er lidt mere hellige end os andre...sådan lidt bedre...men nej vedkomne kunne være svensker, så har vi sat standarten for ....frelsning) Men jeg fik et gavekort: du har givet en ged til....ja et af de der lande hvor de altid sidder med hånden fremme...og det er et negerbarn....så det er dernede et sted, der vi altid skal sende penge og altid så længe jeg har levet har gjort det. Men nu skal jeg øjensynlig donere en GED ? Jamen så kunne jeg forstå hvis jeg skulle donere Kondomere, men en Ged? Glorien lyste hos den "frelste" Måske man skulle samle sammen herinde så Ladyen kunne få en ged også men frygter den bliver barberet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 20. December, 2016 Får ikke nogen gaver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 20. December, 2016 Surströmming var i en gave fra et pakkespil.... Føj for satan da... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 20. December, 2016 Vil da starte med, at jeg er glad for gaver og glad ved julen. Men må alligevel skrive, at få en ok deodorant, men ikke lige mit mærke og så uden byttemærke, det var ret meget øv. Strømper har jeg gennem tiden fået mange af til jul og igennem flere år, da jeg var i parforhold, da konkurrere jeg og et par svogere om, hvem der fik flest strømper i julegave og det var i det skjulte for alle andre. Glædelig jul til alle de skønne EG piger og til andre her i tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 20. December, 2016 Jeg fik en gave af en tlf dame i går, og jeg åbnede den og kom til at sige: hvad fanden skal jeg bruge det til? Det skal lige siges jeg nåede at åbne gaven inden hun sagde den var fra hende (den stod på bordet da jeg mødte ind) - okay pinligt og der lærte jeg at jeg nok burde tælle til 3 før jeg taler engang imellem 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13976 Skrevet 20. December, 2016 Angelina Angel skrev, for 22 minutter siden: Jeg fik en gave af en tlf dame i går, og jeg åbnede den og kom til at sige: hvad fanden skal jeg bruge det til? Det skal lige siges jeg nåede at åbne gaven inden hun sagde den var fra hende Hun havde måske selv fået den i julegave sidste år og tænkt det samme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen46 11 Skrevet 21. December, 2016 Jeg fik engang en kloakrenser til min højtryksrenser, og i 50 års gave et gavekort til F16 simulator for hele familien. Jeg gav hende for 13000 kroner guld da hun blev 50, der er vist ikke noget at sige til at vores forhold slutter nu Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 21. December, 2016 Angelina Angel skrev, for 19 timer siden: Jeg fik en gave af en tlf dame i går, og jeg åbnede den og kom til at sige: hvad fanden skal jeg bruge det til? Det skal lige siges jeg nåede at åbne gaven inden hun sagde den var fra hende (den stod på bordet da jeg mødte ind) - okay pinligt og der lærte jeg at jeg nok burde tælle til 3 før jeg taler engang imellem Måske tlf damen også har lært noget, nemlig det at skrive til og fra mærke på gaverne i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 21. December, 2016 KnudSan skrev, for 23 minutter siden: Måske tlf damen også har lært noget, nemlig det at skrive til og fra mærke på gaverne i fremtiden. Ja godt argument - det var faktisk hendes egen skyld jeg kom med det udbrud og slet ikke mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1867 Skrevet 21. December, 2016 Angelina Angel skrev, Lige nu: Ja godt argument - det var faktisk hendes egen skyld jeg kom med det udbrud og slet ikke mig Ja så kan hun lære det Håber du får mange julegaver som giver glædes udbrud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg