Hop til indhold

Recommended Posts

Efter jeg igår havde undersøgt andre steder men hvor de alle var optaget da jeg ringede valgte jeg og gå forbi kat i Randers for lige og vejre stemningen. 

Hun så mig gennem vinduet og vinkede mig ind. Vi stod og snakkede 5 min om hvorfor jeg ikke havde været der i over 1 år og jeg forklarede hende mit valg.

Derefter bad hun mig give hende en chance . Jeg takkede ja og sagde at hvis hun forlod mig for en anden kunde eller sendte en hjælper ind til mig så ville jeg gå. Hun fniste og sagde jeg låser døren for nu er du min skat.

Jeg gik ind i rummet med dør og klædte mig af hvorefter jeg fik en først meget hård ryg massage efterfulgt af rigtig meget pirring ved Balder og lår .

Efter benene var ordnet så gav hun lidt blidt blowjob hvorefter hun spredte mine baller og gav mig mit livs sorte kys :wub: det var vådt og intenst fordi hun virkelig trykkede tungen indenfor :)

Bagefter kravlede hun under mig og gav mig deepthroat hvor jeg lå over hende og hun trykkede mig helt i bund. Efter få min bad jeg hende stoppe for ellers ville jeg sgu komme.

Hun sagde now fuck me. Og hun smed tøjet og kravlede op på mig efter der var kommet gummi på.

Hun red mig til jeg kom mens hun kyssede mig og bagefter fik jeg en fantastisk nakke og hoved massage. Hun fik mig samtidig hård igen og kæmpede for jeg skulle komme igen men det lykkedes ikke.

Jeg var der i 5 kvarter og det var til dato min bedste oplevelse blandt thaier og glædespiger.. 

Det er oplevelser som disse der gør kat til en sand mester.  Desværre er der for ofte udfald i hendes humør og ydelser.  Men denne glemmer jeg nok aldrig :-o

Det var så endelig en positiv oplevelse hos kat som nok gør at jeg vender tilbage i 2017..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
kad skrev, for 12 minutter siden:

Hvor kan man møde hende !

Thailisten Vest ku være en go mulighed :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Jeg har læst utallige anmeldelser om Kat. Er hun ikke lige lovlig humørsvingende til, at man tør satse penge på hende??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Det værste er ikke hendes humør svinger, det er man ved sgu aldrig hvornår hende den anden bliver kald ind til at overtage..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Iwantyoufor6 skrev, for 6 timer siden:

Det værste er ikke hendes humør svinger, det er man ved sgu aldrig hvornår hende den anden bliver kald ind til at overtage..

Næh, okay. Det er forstået. Men det kan man åbenbart gardere sig mod, som trådstarter udmærket pointerede! ;-) Men jeg tror nu jeg holder mig til Wadee i Vestergade 2. Der bliver døren låst, når du er kommet ind, og der er kun Ann derinde, og hun er dejlig og engageret! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, den ‎20‎-‎12‎-‎2016 at 09:43:

Thailisten Vest ku være en go mulighed :) 

Hvor er Thailisten Vest henne ??? Vil gerne finde nummerer på Cat ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Zar skrev, for 36 minutter siden:

Tak for det !

Til en anden gang, så er det ikk så svært at Google Thailisten Vest, go fornøjelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...