Bølle 16 Skrevet 20. December, 2016 (edited) Søger et sted, hvor man kan få god massage og hvor der også er anal massage med. Siden Georg stoppede hos Nina, er det svært at finde nogen der giver denne form for massage. Er der nogen der ved for Georg er i dag? Århus området der søges i. Redigeret 20. December, 2016 af Bølle fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 20. December, 2016 hej hvor i landet er det du søger ?? det kan tilbyder i Aalborg ved jeg men du er vel ikke heroppe vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 20. December, 2016 Sådan som jeg læser Bølle´s tekst, mener jeg det må være i Århus han søger? Dog ku det jo være godt at vide om det er ham selv der skal have analsex eller om det er noget han vil tilbyde at give pigen? Men syntes at mindes at jeg engang var hos en i Trepkasgade 33, Wat-Po som var lidt meget op i min røv, og måske lidt rigeligt efter min smag, go fornøjelse H. Julieman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godset 0 Skrevet 21. December, 2016 spamand skrev, for 17 timer siden: hej hvor i landet er det du søger ?? det kan tilbyder i Aalborg ved jeg men du er vel ikke heroppe vel Hvor henne i Aalborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg