Hop til indhold
Asslicker

Logikken i fx 30min, 45 min etc

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor du gå på bordel henne, men de steder jeg arbejder er der flere udløsninger, ved køb af en halv eller hel time.. Jeg kan dog godt sætte mig ind i de piger der sætter et maks på, så og så meget, fordi på et eller andet tidspunkt i mellem nummer 5 og nummer 6 udløsning, i løbet af en halv time, kommer man til at føle sig som frøken gokkesok.. Hahaha.. Hvis man ikke er indstillet på den følelse kan den være ubehagelig.. 

Jeg snakker utrolig meget.. Også i mellem omgangene.. Jeg har haft gæster der er kommet 4-5 gange på en time.. Vi har alligevel nået at snakke også.. Hahaha.. Så hurtigt snakker jeg nemlig.. 

Jeniffer nu er det sådan at kunden køber tiden, så hvis du, eller andre GP ikke vil føle sig som frk.Gokkesok, så sælg enkelt ydelse......og ikke tid....har respekt for at du eller andre ikke vil føle sig som gokkesok, men jeg eller andre kunder vil heller ikke opfattes af mig selv som dum, hvis jeg smider Eks.1800 kroner for en time, bliver tømt på 15 minutter, og så er det ellers færdig og ud, s må det været ok at forsøge en anden omgang, eller den tredje eller fjerde, men når timen er gået, så er den gået, eller extra betaling, kan du se min pointe 

kh 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Ikke nogen af de 4 steder jeg har arbejdet^_^.. Fordi hvis told og skat skulle komme ind over det så ville de piger der ønsker det ikke kunne fortælle en anden pris end den oplyste.. Plus det er ulovligt på nogen måder at deltage i rufferi.. Hvilket klinikken ville kunne blandes ind i hvis de styrer hjemmesiden og bla bla bla.. Der er mange grunde.. Og så den simple grund at nogle af pigerne ønsker at kører med egne priser der gå over standard prisen på klinikken.. 

Ja der er vist noget med at klinikkerne egentligt ikke må have faste / offentlige priser, i forhold til rufferi. 

Edit:

Altså har jeg hørt fra en anden.  

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 36 minutter siden:

Jeniffer nu er det sådan at kunden køber tiden, så hvis du, eller andre GP ikke vil føle sig som frk.Gokkesok, så sælg enkelt ydelse......og ikke tid....har respekt for at du eller andre ikke vil føle sig som gokkesok, men jeg eller andre kunder vil heller ikke opfattes af mig selv som dum, hvis jeg smider Eks.1800 kroner for en time, bliver tømt på 15 minutter, og så er det ellers færdig og ud, s må det været ok at forsøge en anden omgang, eller den tredje eller fjerde, men når timen er gået, så er den gået, eller extra betaling, kan du se min pointe 

kh 

Alko

Som jeg også skrev så forstår jeg godt pigerne der ikke vil føle sig som frøken gokkesok.. Det er ikke noget problem for mig og jeg har (nu gentager jeg mig selv igen) aldrig smidt en gæst ud før tiden er gået.. Vil gæsten gerne komme 4-5-6 gange så gør jeg hvad der står i min magt for at det lykkes.. Han har nemlig betalt for tiden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Ikke nogen af de 4 steder jeg har arbejdet^_^.. Fordi hvis told og skat skulle komme ind over det så ville de piger der ønsker det ikke kunne fortælle en anden pris end den oplyste.. Plus det er ulovligt på nogen måder at deltage i rufferi.. Hvilket klinikken ville kunne blandes ind i hvis de styrer hjemmesiden og bla bla bla.. Der er mange grunde.. Og så den simple grund at nogle af pigerne ønsker at kører med egne priser der gå over standard prisen på klinikken.. 

Ja koncepterne kan variere end del fra klinik til klinik. Nogle er meget lukkede omkring priser m.v og andre åbne. Nogle bærer præg af, at hver pige har sin egen individuelle forretning, egne regler m.v. Andre er meget klinik drevet, ens priser, ens regler for sikkerhed, serviceniveau m.v.  Respekt for forskelligheden, selvom jeg foretrækker de klinikker med ens priser m.v. Jeg synes det er rart at vide, at hvis man besøger andre piger på samme klinik, så kan man regne med en ensartethed og klinikkens image.

Nå men afslutningsvis vil jeg lige smide et par link på klinikker med en åben prisstruktur m.v.

http://www.mon-cherie.dk/priser.php

http://www.seductiongirls.dk/menu/

http://www.pussygalores.dk/

http://www.skibhuspigerne.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter min mening, hvis man KUN køber 1/2 time, så må 1 gang altså være nok :lol: Ellers er det for mig fuldstændigt lige meget hvor mange gange i kan komme når i besøger mig. Jeg føler mig MEGET beæret, hvis en mand kommer flere gange når han hygger med mig :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Ja koncepterne kan variere end del fra klinik til klinik. Nogle er meget lukkede omkring priser m.v og andre åbne. Nogle bærer præg af, at hver pige har sin egen individuelle forretning, egne regler m.v. Andre er meget klinik drevet, ens priser, ens regler for sikkerhed, serviceniveau m.v.  Respekt for forskelligheden, selvom jeg foretrækker de klinikker med ens priser m.v. Jeg synes det er rart at vide, at hvis man besøger andre piger på samme klinik, så kan man regne med en ensartethed og klinikkens image.

Nå men afslutningsvis vil jeg lige smide et par link på klinikker med en åben prisstruktur m.v.

http://www.mon-cherie.dk/priser.php

http://www.seductiongirls.dk/menu/

http://www.pussygalores.dk/

http://www.skibhuspigerne.dk/

Jeg er nu altså mest vild med at pigerne selv kan styre deres priser så det minder lidt mere om en selvstyret forretning og knap så meget som om andre bestemmer over en.. Men det er jo også bare min mening som værende hende der laver arbejdet.. Hahaha.. Og jeg tænker ikke at nogen som helst klinik kan bestemme over service niveauet ved den enkle GP selvom de bestemmer prisen på hende..

Egentlig er jeg ligeglad med om andre klinikker ikke er bange for en rufferi anklage men jeg er glad for at de steder jeg arbejder alligevel beskytter sig selv en smule.. Så jeg ikke lige pludselig er arbejdsløs.. Hehe.. 

Når det så er sagt så har jeg endnu ikke mødt en pige hvor prisen varierede med andet end 100 kr.. Det burde lige være til at overkomme.. Og ellers så må man prøve en anden dag jo.. Eller et andet sted.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@JenniferRomantica

Altså bort set fra det vi har sludret omkring angående lukkethed omkring priser, tillæg m.v, så synes jeg nu at Romantica´s hjemmeside i en eller anden udstrækning faktisk sender signaler omkring en vis standard og en vis ensartethed. Det virker skam professionelt, men også klinikdrevet. Med få undtagelser er alle billeder af  høj kvalitet men også opbygget over nogenlunde samme skabelon, med hensyn til at gøre dem meget lækre og indbydende. 

Kigger man på teksterne for pigerne, så er der ihvertfald noget der er iøjefaldende, nemlig at der skrives hun er sådan og sådan, modsat jeg er sådan og sådan. Hvis man gerne ville sende et tydeligt signal omkring et slags pigekollektiv med forskellige individuelle koncepter for pigerne, skulle man nok droppe noget af ensartetheden, Omvendt kunne man måske også fristes til at tro, at hvis man har besøgt en pige, der kunne leve op til billederne, så kan man sikkert også forvente det hos de andre. Det er ihvertfald en fordel imod konkurrence med alle de flotte udenlandske fake billeder. :)

Altså der nok også regler på Romantica som alle skal indordne sig under, uden at det skal føles negativt. Mon man har nogle rutiner omkring klargøring af det frækkeværelse,en fælles politik omkring bad til gæster, hvordan man modtager gæster, afregner penge m.v. - Kort fortalt mon ikke der reelt også er en Mutter, teledame eller lignende der ligesom driver stedet, alt andet kan jo hurtigt blive noget være kaos. 

Så alt i alt synes jeg da det virker professionelt, så hvis den rigtige pige var der ville jeg da bestemt heller ikke have noget imod, at forsøge mig med et besøg på denne klinik.

Med hensyn til Rufferi, så handler rufferi kort fortalt om, at andre end de aktive piger ikke må tjene penge på det solgte sex. Så om man skilter med priser eller ej, så betyder det intet i forhold til Rufferi. Det man alle steder gør en dyd ud af er, at skjule er den vagtpris pigerne betaler + evt andre services hvor man tjener på pigerne. Det er almen viden at pigen der vil køre efter bogen, aldrig kan få en kvittering på den faktuelle vagtpris, men på et mindre beløb så dem bagved ikke kan "knaldes" for rufferi 

Det skal nu heller ikke forstås, således at jeg har noget imod, at man efter bedste evne omgås lovgivningen, for hvem gider at stille faciliteter og services tilrådighed, hvis man ikke må tjene noget på det. Der er ingen der gider at arbejde gratis. 

Så alt i alt virker Romantica egentlig som værende i samme klasse/kategori m.v som de klinikker jeg nævnte. Men der er selvfølgelig blot min subjektive vurdering baseret på jeres hjemmeside, uden iøvrigt at have besøgt klinikken.

Med hvis man nu at div. grunde ikke vil skilte med priser, sær tillæg m.v. så kunne det nu være dejligt med nogle billeder der viser hvorledes klinikken ser ud indenfor. Ja ja det er detaljer, og det er jo også kun det vi sludre omkring, men nogle detaljer kan faktisk godt have større betydning end man skulle tro. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 48 minutter siden:

Jeg føler mig MEGET beæret, hvis en mand kommer flere gange når han hygger med mig :-P

Når pigen kommer i kaskader af orgasmer når jeg har købt en oplevelse, må jeg ofte med en vis bestemthed minde hende om, at jeg også lige skal nå at få en ordentlig udløsning/orgasme det er jo trods alt mig der betaler for forkælelse. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Det vil sige du ville ikke have noget imod at betale for mellemhård slavepige selvom du slet ikke er interesseret i mellemhård slavepige eller.? For så ville min standart timepris lige pludselig været et stykke over de 3000.. Så ville man jo så kunne give mig sprøjteorgasme, fisting, mellemhård slavepige, dyb fransk og almindelig sex i en time jo.. Men jeg tvivler stadig på at ganske almindelige Hr Nielsen der er til Vanilje sex ville have lyst til at betale så meget ekstra for ydelser han ikke udnytter eller har lyst til at udnytte.. 

Der fangede du mig på de lidt hårde ydelser. Hvis du satte en standart pris på 3.000, så ville dit kundeantal nok falde. Men det kan stadig lade sig gøre at samle tingene i enkle prisgrupper så det virker overskueligt.

Hvis der er ekstraydelser til kys o.s.v.  holder jeg mig væg. Det samme hvis pigen ikke kysser, hvilket et hendes valg, så er det mit valg at gå igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 46 minutter siden:

Hvis du satte en standart pris på 3.000, så ville dit kundeantal nok falde. Men det kan stadig lade sig gøre at samle tingene i enkle prisgrupper så det virker overskueligt.

Så, hvis jeg f.eks ikke vil have smæk, sættes i gabestok mm., så skal jeg betale xxx antal kroner mindre osv. - jo, det bliver sikkert mere overskueligt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

@JenniferRomantica

Altså bort set fra det vi har sludret omkring angående lukkethed omkring priser, tillæg m.v, så synes jeg nu at Romantica´s hjemmeside i en eller anden udstrækning faktisk sender signaler omkring en vis standard og en vis ensartethed. Det virker skam professionelt, men også klinikdrevet. Med få undtagelser er alle billeder af  høj kvalitet men også opbygget over nogenlunde samme skabelon, med hensyn til at gøre dem meget lækre og indbydende. 

Kigger man på teksterne for pigerne, så er der ihvertfald noget der er iøjefaldende, nemlig at der skrives hun er sådan og sådan, modsat jeg er sådan og sådan. Hvis man gerne ville sende et tydeligt signal omkring et slags pigekollektiv med forskellige individuelle koncepter for pigerne, skulle man nok droppe noget af ensartetheden, Omvendt kunne man måske også fristes til at tro, at hvis man har besøgt en pige, der kunne leve op til billederne, så kan man sikkert også forvente det hos de andre. Det er ihvertfald en fordel imod konkurrence med alle de flotte udenlandske fake billeder. :)

Altså der nok også regler på Romantica som alle skal indordne sig under, uden at det skal føles negativt. Mon man har nogle rutiner omkring klargøring af det frækkeværelse,en fælles politik omkring bad til gæster, hvordan man modtager gæster, afregner penge m.v. - Kort fortalt mon ikke der reelt også er en Mutter, teledame eller lignende der ligesom driver stedet, alt andet kan jo hurtigt blive noget være kaos. 

Så alt i alt synes jeg da det virker professionelt, så hvis den rigtige pige var der ville jeg da bestemt heller ikke have noget imod, at forsøge mig med et besøg på denne klinik.

Med hensyn til Rufferi, så handler rufferi kort fortalt om, at andre end de aktive piger ikke må tjene penge på det solgte sex. Så om man skilter med priser eller ej, så betyder det intet i forhold til Rufferi. Det man alle steder gør en dyd ud af er, at skjule er den vagtpris pigerne betaler + evt andre services hvor man tjener på pigerne. Det er almen viden at pigen der vil køre efter bogen, aldrig kan få en kvittering på den faktuelle vagtpris, men på et mindre beløb så dem bagved ikke kan "knaldes" for rufferi 

Det skal nu heller ikke forstås, således at jeg har noget imod, at man efter bedste evne omgås lovgivningen, for hvem gider at stille faciliteter og services tilrådighed, hvis man ikke må tjene noget på det. Der er ingen der gider at arbejde gratis. 

Så alt i alt virker Romantica egentlig som værende i samme klasse/kategori m.v som de klinikker jeg nævnte. Men der er selvfølgelig blot min subjektive vurdering baseret på jeres hjemmeside, uden iøvrigt at have besøgt klinikken.

Med hvis man nu at div. grunde ikke vil skilte med priser, sær tillæg m.v. så kunne det nu være dejligt med nogle billeder der viser hvorledes klinikken ser ud indenfor. Ja ja det er detaljer, og det er jo også kun det vi sludre omkring, men nogle detaljer kan faktisk godt have større betydning end man skulle tro. :) 

Hvis du kigger på billederne på de fleste steder ligner de alle samme hinanden.. På Sjælland er der to fotografer som pigerne anvender.. Derfor kommer billederne til at ligne hinanden.. Det skam ikke fordi vi prøver at have billeder der ligner hinanden vi gå faktisk meget op i at lave noget særpræget så vi få tiltrækker nogle gæster.. 

Regler har vi da.. Altså at der bruges kondom til alt.. Men det er sådan set den eneste regel.. Vi er jo alle voksne kvinder der forhåbentlig alle har styr på hvordan man opfører sig uden at skulle have udstukket guidelines.. Så der selvfølgelig de ting der siger sig selv som at man opfører sig pænt overfor hinanden og bla bla bla.. Men det behøver vi ikke en "chef, mutter eller tele" til at fortælle os.

Vores tekster er rigtig nok meget ens.. De fleste af os er mega dårlige når vi starter op til at finde på vores egen tekst så der få vi hjælp til opstilling og udførelse.. 

I en retssag ville en evt hjemmeside et eller andet nok også have nemmere ved at blive dømt for medvirken hvis der skulle står pris på hjemmesiden.. Men faktisk i realiteten er det jo også lige meget.. Det ganske nemt at ringe ned til Romantica og få oplyst prisen.. Og ellers så ligger prisen ganske standart som for alle de andre danske klinikker..

Billeder af stedet var en ganske god ide.. Jeg vil viderebringe det til stedet.. Hehe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 57 minutter siden:

Der fangede du mig på de lidt hårde ydelser. Hvis du satte en standart pris på 3.000, så ville dit kundeantal nok falde. Men det kan stadig lade sig gøre at samle tingene i enkle prisgrupper så det virker overskueligt.

Hvis der er ekstraydelser til kys o.s.v.  holder jeg mig væg. Det samme hvis pigen ikke kysser, hvilket et hendes valg, så er det mit valg at gå igen.

Nu er jeg en af dem med få ekstra ydelser.. Nogle piger har endnu flere ydelser.. Så deres pris vil være endnu højere.. Hvis alle ydelser skulle med.. 

Jeg er lidt mere vild med at dem der vil, smider de 400 kr ekstra.. Så de heller ikke betaler f.eks 900 ekstra selvom det de i realiteten er interesseret i normalt kun koster 400 ekstra.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var på romantika og Helsingør pigerne tidligere, da måtte jeg ikke sætte mine priser højere end husets (jeg sælger f.eks ikke "dansk" eller "svensk" til under 700kr) det var også et krav fra stedernes ejer (?) at jeg SKULLE kræve ekstra for noget så latterligt som "dildo show"

men det er da godt for @JenniferRomantica at de tilsyneladende har ændret dét, personligt fandt jeg MonCherie langt mere fleksibel, trods vejledende online priser..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Prøv at vende den om.. Hvis en fyr kom til dig, ville du gerne sprøjtes i ansigtet 3-4 gange iløbet af 30minutter? Jeg tvivler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 38 minutter siden:

Jeg var på romantika og Helsingør pigerne tidligere, da måtte jeg ikke sætte mine priser højere end husets (jeg sælger f.eks ikke "dansk" eller "svensk" til under 700kr) det var også et krav fra stedernes ejer (?) at jeg SKULLE kræve ekstra for noget så latterligt som "dildo show"

men det er da godt for @JenniferRomantica at de tilsyneladende har ændret dét, personligt fandt jeg MonCherie langt mere fleksibel, trods vejledende online priser..

Vi må altid sætte vores priser højere.. Altså i de 2 år jeg har arbejdet der nu i hvertfald.. Dansk koster også 700.. Svensk så godt nok kun 600.. Du bestemmer da også selv hvad du vil have ekstra for.. Og hvor meget ekstra du vil have for det ekstra.. Så Politiken er åbenbart ændret siden du arbejdede der.. Og hvis de steder der reklamere med deres priser kun er vejlederne så forsvinder fidusen lidt i det tænker jeg.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Vi må altid sætte vores priser højere.. Altså i de 2 år jeg har arbejdet der nu i hvertfald.. Dansk koster også 700.. Svensk så godt nok kun 600.. Du bestemmer da også selv hvad du vil have ekstra for.. Og hvor meget ekstra du vil have for det ekstra.. Så Politiken er åbenbart ændret siden du arbejdede der.. Og hvis de steder der reklamere med deres priser kun er vejlederne så forsvinder fidusen lidt i det tænker jeg.. 

Jeg var senest på Romantica for under et år siden, jeg kan ikke se hvorfor "fidusen" skulle forsvinde, fordi man har "vejledende priser"? Det er da helt almindelig praksis inden for mange brancher? Men ok..  i har jo et menukort med priser på stedet :) såfremt der stadig står "dildo show Xx kr" kan du så godt vælge, at du ikke vil tage ekstra for det? (Spurgt på en anden måde, kan en kunde se dig lege med dildo og skal han betale ekstra for dét?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 8 minutter siden:

Jeg var senest på Romantica for under et år siden, jeg kan ikke se hvorfor "fidusen" skulle forsvinde, fordi man har "vejledende priser"? Det er da helt almindelig praksis inden for mange brancher? Men ok..  i har jo et menukort med priser på stedet :) såfremt der stadig står "dildo show Xx kr" kan du så godt vælge, at du ikke vil tage ekstra for det? (Spurgt på en anden måde, kan en kunde se dig lege med dildo og skal han betale ekstra for dét?)

Det må være mere end et år siden så.. For vi har heller ikke haft menukort i de 2 år jeg har arbejdet der.. Hmm.. 

Og ja jeg vælger selv om jeg tager ekstra.. Så længe man ikke tager imod pengene udenom hvis du forstår hvad jeg mener.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det må være mere end et år siden så.. For vi har heller ikke haft menukort i de 2 år jeg har arbejdet der.. Hmm.. 

Og ja jeg vælger selv om jeg tager ekstra.. Så længe man ikke tager imod pengene udenom hvis du forstår hvad jeg mener..

Jeg var der i sommers søde, og lige det med priserne var en af de mange ting der gjorde, at jeg ikke ønskede at arbejde der :)  men det er da godt at i selv må sætte jeres priser nu, før i tiden var det vist sådan, at nogle piger blev sure, hvis andre piger gjorde ting "gratis"/inkluderet i prisen, som "huset" eller de andre piger, ellers tog ekstra for.. 

og nej jeg forstår ikke hvad du mener med "tager imod pengene udenom"?

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

Jeg var der i sommers søde, og lige det med priserne var en af de mange ting der gjorde, at jeg ikke ønskede at arbejde der :)  men det er da godt at i selv må sætte jeres priser nu, før i tiden var det vist sådan, at nogle piger blev sure, hvis andre piger gjorde ting "gratis"/inkluderet i prisen, som "huset" eller de andre piger, ellers tog ekstra for.. 

og nej jeg forstår ikke hvad du mener med "tager imod pengene udenom"?

Selvfølgelig er det altid uanset hvor man arbejder bedst at være solidarisk med de andre piger så man ikke bliver et hade objekt.. F.eks ville jeg heller ikke tilbyde græsk uden ekstra pris eller lignende.. Men du sætter selv din pris så længe du ikke gå under husets priser på standart tingene.. Hvis du så vælger at ikke tage noget for dildo show er det jo dit valg da det ikke er en standart ydelse.. Men jeg har da før lavet noget sjov med en gæst og noget sexlege tøj uden at tage ekstra.. Det var der da ingen der blev sure over.. 

så længe alle penge kommer i samme bunke og bliver regnet ind under dagens indtjening så det okay at gøre hvad man finder bedst og tage den pris man vil så længe det som sagt ikke er under husets priser.. 

Jeg forstår virkelig ikke at du har været der i sommers og snakker om priser lavere end 700 for dansk for det har altså været prisen så længe jeg har arbejdet der.. Og menukort har vi som sagt ikke haft i den tid jeg har arbejdet der.. Rigtig nok lå der en liste over prisen for standart ydelser på pigernes værelse men da ikke noget vi kunne give til gæsten sådan som jeg forstår et menukort.. Hmm..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Selvfølgelig er det altid uanset hvor man arbejder bedst at være solidarisk med de andre piger så man ikke bliver et hade objekt.. F.eks ville jeg heller ikke tilbyde græsk uden ekstra pris eller lignende.. Men du sætter selv din pris så længe du ikke gå under husets priser på standart tingene.. Hvis du så vælger at ikke tage noget for dildo show er det jo dit valg da det ikke er en standart ydelse.. Men jeg har da før lavet noget sjov med en gæst og noget sexlege tøj uden at tage ekstra.. Det var der da ingen der blev sure over.. 

så længe alle penge kommer i samme bunke og bliver regnet ind under dagens indtjening så det okay at gøre hvad man finder bedst og tage den pris man vil så længe det som sagt ikke er under husets priser.. 

Jeg forstår virkelig ikke at du har været der i sommers og snakker om priser lavere end 700 for dansk for det har altså været prisen så længe jeg har arbejdet der.. Og menukort har vi som sagt ikke haft i den tid jeg har arbejdet der.. Rigtig nok lå der en liste over prisen for standart ydelser på pigernes værelse men da ikke noget vi kunne give til gæsten sådan som jeg forstår et menukort.. Hmm..

Der var (er) "menu kort".. Jeg ved ikke om Dansk koster mindre end 700kr på Romantica, bare at jeg ikke sælger noget under 700 (eller enkelt ydelser i det hele taget) :) 

Men du siger, at du kan godt arbejde på Romantika og sælge f.eks. græsk eller andre af deres tillægsydelser, uden mer'pris? :) det ved vi jo begge, at du ikke kan, men jeg forstår godt, det lyder bedst at skrive det som om, man selv bestemmer sine priser.

Personligt syntes jeg det er helt fair, at huset fastsætter priserne, så der er "fair konkurrence", blandt de piger hvor prisen spiller en særlig rolle, så kan man jo som pige takke ja eller, som jeg gjorde, gå igen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, for 11 minutter siden:

Der var (er) "menu kort".. Jeg ved ikke om Dansk koster mindre end 700kr på Romantica, bare at jeg ikke sælger noget under 700 (eller enkelt ydelser i det hele taget) :) 

Men du siger, at du kan godt arbejde på Romantika og sælge f.eks. græsk eller andre af deres tillægsydelser, uden mer'pris? :) det ved vi jo begge, at du ikke kan, men jeg forstår godt, det lyder bedst at skrive det som om, man selv bestemmer sine priser.

Personligt syntes jeg det er helt fair, at huset fastsætter priserne, så der er "fair konkurrence", blandt de piger hvor prisen spiller en særlig rolle, så kan man jo som pige takke ja eller, som jeg gjorde, gå igen :) 

Det kan du altså sagtens.. Man ville nok få et rimelig dårligt sammenhold med de andre piger men hvis man synes man gider tilbyde gratis græsk så er jeg da sikker på alle nok bare vil synes man er en dårlig forretningskvinde og rimelig irriterende.. Men der ud over tror jeg ikke der vil være noget problem.. 

Du skrev tidligere at du ikke solgte dansk for mindre end 700.. Da vi skrev om hvorfor du var utilfreds med Romantica.. Så det må jo betyde at de den gang du arbejdede der ville have under 700 for det.. Når jeg få spørgsmål om f.eks mellemhård slavepige så spørger jeg generelt telen om hvad der er fair der fordi hun har erfaring indenfor det omkring hvad andre piger kræver.. Jeg få sjælden gæster der er interesseret i det og glemmer meget hurtigt.. Hahaha.. Jeg vil heller ikke sælge mig selv billigere end de andre piger fordi jeg synes jeg er lige så meget værd.. 

Det ville modsat også være dumt at sælge græsk for 1000 kr når de andre vil have 500 fordi så vil ens antal af gæster jo også falde..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Hvis du kigger på billederne på de fleste steder ligner de alle samme hinanden.. På Sjælland er der to fotografer som pigerne anvender.. Derfor kommer billederne til at ligne hinanden.. Det skam ikke fordi vi prøver at have billeder der ligner hinanden vi gå faktisk meget op i at lave noget særpræget så vi få tiltrækker nogle gæster.. 

Det er med sikkerhed ikke seriøse professionelle fotografer I bruger. Det er noget forfærdelig makværk der kommer ud, så mon ikke det er "glade amatører" med eget "studie" og lidt udstyr. Tilføj så lidt bytteøkonomi - en omgang i kanen - så har man opskriften.

En af dem  der yppigt deltager - formodentlig en af de to ovennævnte- herind har da opfordret mig til agere model mod at han fik lov til at sutte mig. Han kunne slet ikke forstå at man ikke er bøsse selvom man er transvestit. Klam fyr.

Vores tekster er rigtig nok meget ens.. De fleste af os er mega dårlige når vi starter op til at finde på vores egen tekst så der få vi hjælp til opstilling og udførelse..

Besøg amino.dk eller søg på google.dk Der er masser af tekstforfattere der for få hundred kroner kan skrive noget fornuftigt sammen.

..... Hehe..

Du har en enorm mængde haha... hehe.. hihi.. huhu og alle andre kombinationer me et h og en vokal. Skær lige lidt ned på det, ikke?  Det virker bare dumt og umodent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NellX skrev, for 35 minutter siden:

Det er med sikkerhed ikke seriøse professionelle fotografer I bruger. Det er noget forfærdelig makværk der kommer ud, så mon ikke det er "glade amatører" med eget "studie" og lidt udstyr. Tilføj så lidt bytteøkonomi - en omgang i kanen - så har man opskriften.

En af dem  der yppigt deltager - formodentlig en af de to ovennævnte- herind har da opfordret mig til agere model mod at han fik lov til at sutte mig. Han kunne slet ikke forstå at man ikke er bøsse selvom man er transvestit. Klam fyr.

Besøg amino.dk eller søg på google.dk Der er masser af tekstforfattere der for få hundred kroner kan skrive noget fornuftigt sammen.

Du har en enorm mængde haha... hehe.. hihi.. huhu og alle andre kombinationer me et h og en vokal. Skær lige lidt ned på det, ikke?  Det virker bare dumt og umodent.

Altså hun er en kvinde hende vi stortset alle bruger så hvor mange ture i kanen hun er blevet tilbudt aner jeg faktisk ikke.. Såvidt jeg husker gav jeg 1600 for mine 8 billeder.. Udførelsen og andet ved jeg ikke hvilken uddannelse du har siden du kan udtale dig om det.. Hmm (og ja det er tilføjet bare for at provokerer^_^)..

Jeg er ganske tilfreds med min tekst.. Så det behøves ikke.. Men tak for rådet..

Hvad angår min måde at skrive på så du faktisk mere end velkommen til at bare scrolle forbi:D.. Tænker ikke det er noget hverken du eller jeg gå i stykker af nemlig.. Hehe..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have  læst alle indlæg omkring det "Fede" signal i at vi piger bestemmer selv vores priser, og hvordan vi vil drive vores egen forretning på stedet, synes jeg blot, at når to piger omtaler en klinik, som de begge har et kendskab til, ikke engang kan blive enige om, hvad man så reelt kan beslutte selvstændigt, så er det nok for købernes side mere betryggende, at nogen driver klinikken og udstikker retningslinier for pris, håndtering at tid, hvad der er tillæg og hvad der ikke er, sikkerhed, procesdure omkring hvordan det frække rum skal efterlades efter brug end at pigerne driver 10 forskellige forretningskoncepter på en samme klinik.

pigerne ønsker vel også en klar og gennemskuelig aftale omkring, hvad skal jeg betaler i vagtpenge og hvad får jeg, underforstået ens forhold for alle piger. Det er vel indlysende at det ikke virker særligt godt, hvis den/de der driver en navngiven klinik siger til en interesseret pige "jeg bestemmer sådant set selv hvilken prisaftale jeg vil lave med dig,omkring vagtpenge, brug af teledame m.v." 

p.s

Ja jeg har bemærket at denne er fast tilknyttet klinikken og den anden kun her arbejdet der i en begrænset periode, men det kan næppe forklare hvorfor noget rimeligt bassalt omkring priser, ydelser mv. kan fremstå så forskelligt. 

og god jul foresten midt i en spændende meningsudveksling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...