Hop til indhold
Asslicker

Logikken i fx 30min, 45 min etc

Recommended Posts

TheVoice skrev, den 12/24/2016 at 00:46:

Efter at have  læst alle indlæg omkring det "Fede" signal i at vi piger bestemmer selv vores priser, og hvordan vi vil drive vores egen forretning på stedet, synes jeg blot, at når to piger omtaler en klinik, som de begge har et kendskab til, ikke engang kan blive enige om, hvad man så reelt kan beslutte selvstændigt, så er det nok for købernes side mere betryggende, at nogen driver klinikken og udstikker retningslinier for pris, håndtering at tid, hvad der er tillæg og hvad der ikke er, sikkerhed, procesdure omkring hvordan det frække rum skal efterlades efter brug end at pigerne driver 10 forskellige forretningskoncepter på en samme klinik.

pigerne ønsker vel også en klar og gennemskuelig aftale omkring, hvad skal jeg betaler i vagtpenge og hvad får jeg, underforstået ens forhold for alle piger. Det er vel indlysende at det ikke virker særligt godt, hvis den/de der driver en navngiven klinik siger til en interesseret pige "jeg bestemmer sådant set selv hvilken prisaftale jeg vil lave med dig,omkring vagtpenge, brug af teledame m.v." 

p.s

Ja jeg har bemærket at denne er fast tilknyttet klinikken og den anden kun her arbejdet der i en begrænset periode, men det kan næppe forklare hvorfor noget rimeligt bassalt omkring priser, ydelser mv. kan fremstå så forskelligt. 

og god jul foresten midt i en spændende meningsudveksling

Det pigen "selvstændigt" beslutter, er om hun vil arbejde på klinikkens præmisser eller ej :) og det er helt fair syntes jeg og jeg tror også det kan være med til at sikre bedre vilkår for stedets piger, at der er nogle fælles betingelser.

Hvad jeg står af på, er åbenlys bullshit, hvis det er så vigtigt at udsende et signal om at man er 100% selvstændig, så er der massere andre steder man kan arbejde, men jeg kan da af personlig erfaring sige, at lige netop Romantica er et virkelig dårligt eksempel at bruge :P Men så ok. Rusland mener jo også selv, at de har demokratiske afstemninger..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg

Link til indlæg

Doven som jeg er, har jeg ikke læst hele tråden og dette kan tænkes at være en kende afsporende!

Jeg kom såmænd bare til at tænke på den empatiske logik,bag et sted der udbyder købesex 24/7?

Ikke at jeg ikke ofte vågner kl 03.35 og straks overvejer, at bestille en kvinde at fornøje mig med. Da især en jeg ved står til rådighed for mit køb 24/7. Det tiltaler mig faktisk;) Jo, det gør det. Altså tro mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den Saturday, December 24, 2016 at 00:46:

Efter at have  læst alle indlæg omkring det "Fede" signal i at vi piger bestemmer selv vores priser, og hvordan vi vil drive vores egen forretning på stedet, synes jeg blot, at når to piger omtaler en klinik, som de begge har et kendskab til, ikke engang kan blive enige om, hvad man så reelt kan beslutte selvstændigt, så er det nok for købernes side mere betryggende, at nogen driver klinikken og udstikker retningslinier for pris, håndtering at tid, hvad der er tillæg og hvad der ikke er, sikkerhed, procesdure omkring hvordan det frække rum skal efterlades efter brug end at pigerne driver 10 forskellige forretningskoncepter på en samme klinik.

pigerne ønsker vel også en klar og gennemskuelig aftale omkring, hvad skal jeg betaler i vagtpenge og hvad får jeg, underforstået ens forhold for alle piger. Det er vel indlysende at det ikke virker særligt godt, hvis den/de der driver en navngiven klinik siger til en interesseret pige "jeg bestemmer sådant set selv hvilken prisaftale jeg vil lave med dig,omkring vagtpenge, brug af teledame m.v." 

p.s

Ja jeg har bemærket at denne er fast tilknyttet klinikken og den anden kun her arbejdet der i en begrænset periode, men det kan næppe forklare hvorfor noget rimeligt bassalt omkring priser, ydelser mv. kan fremstå så forskelligt. 

og god jul foresten midt i en spændende meningsudveksling

Ej så havde jeg ikke engang opdaget din kommentar.. så jeg undskylder for at starte en gammel tråd op igen.. Men jeg er altså nødt til at svarer.. Det ærger mig nemlig enormt meget når nogen har en anden opfattelse af mit arbejdssted end jeg har.. 

Jeg ved at vi altid har kunne gå over husets priser.. Dog aldrig under.. Og vi vælger selv hvorvidt vi tager ekstra for alt ud over standart ydelser.. Det ikke sikkert man bliver populær blandt resten af husets piger hvilket jeg synes er helt naturligt især fordi jeg selv gå meget ind for solidaritet.. Det skide vigtigt i en branche hvor vi allerede er ved at blive udkonkurreret af pigerne fra østlandene.. Så kan man som nogen vælge at kun tænke på sin egen butik eller man kan vælge at tænke som et team som f.eks jeg vælger at gøre.. 

Jeg kom selv i tvivl omkring hvordan og hvorledes så jeg var nødt til at spørge min telefon sidste gang både om menukort og praktik omkring hvad man måtte.. Hun har arbejdet på Romantica i 15 år og kunne fortælle mig vi aldrig i de 15 år har haft et menukort sådan som jeg forstår et menukort med at man giver det til gæsten og han der udefter kan bestemme sig.. Og at man selvfølgelig selv vælger hvordan Man styrer sin forretning.. Så længe man ikke gå under husets priser og at man ikke sutter eller knalder uden kondom.. Derud over bestemmer man selv.. 

Jeg er da ked af hvis andre piger har fået en anden opfattelse og derfor har valgt vores hus fra men sådan er det lige godt.. Dansk har de sidste to år kostet 700 kr.. Og det eneste man kan tilbyde under 700 kr er svensk.. 

Rummene er ens ved alle medmindre man eksplicit ønsker at puderne skal ligge specielt eller lignende.. Og det er også standart at telen banker 5 min før endt tid medmindre pigen beder om andet.. F.eks har jeg nogle enkelte gæster hvor jeg gerne vil have banket 10 min før fordi jeg ved det er nødvendigt for at de kan når at få udløsning.. Selvfølgelig ønsker ingen af os at huset få et dårligt rygte mindst af alt foreningen der styrer det praktiske.. 

Hvor jeg vil hen med det her er at der er en standart måde man kan styrer sin forretning som de fleste af os vælger takket være solidaritet og teamspirit men man kan også sagtens vælge at styrer den på en anden måde så længe man overholder de to regler der er.. Alt med gummi og ikke under husets priser.. Slut prut finale.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 1/1/2017 at 14:40:

Ej så havde jeg ikke engang opdaget din kommentar.. så jeg undskylder for at starte en gammel tråd op igen... 

Helt ok.

Uden at det skal tolkes negativ, så virker det til at Romantica drives som klinik på ligefod med så mange andre klinikker. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...