stivert 156 Skrevet 22. December, 2016 Nogen der har prøvet denne pige, der gerne vil røvpules? https://annoncelight.dk/showad/218551 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mi2000 27 Skrevet 22. December, 2016 Nej og jeg sagde også nej hvis det var mig der fik 1600 for at gøre det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 22. December, 2016 mi2000 skrev, for 6 minutter siden: Nej og jeg sagde også nej hvis det var mig der fik 1600 for at gøre det hehe ja eller der skal ikke grines, hun har vist ikke taget ja hatten på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 22. December, 2016 Hun har skiftet navn, hun har kaldt sig noget andet - kan ikke lige huske hvad Det var noget andre priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 22. December, 2016 mi2000 skrev, 1 time siden: Nej og jeg sagde også nej hvis det var mig der fik 1600 for at gøre det Lige netop dét, tror jeg ikke du skal bekymre dig ret meget om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 22. December, 2016 Har været forbi til et blowjob engang og har ikke noget godt at sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 22. December, 2016 Jeg kunne godt, men synes århus er for langt at køre. i hvert fald for mit vedkommende. Og julepengene er brugt, så ingen frække udskejelser før januar her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 23. December, 2016 hun ser sur ud og regner med at få så høje priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 23. December, 2016 dallevalle skrev, for 32 minutter siden: hun ser sur ud og regner med at få så høje priser Du kan Google hendes mail og finde den gamle annonce, det var lidt andre priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 25. December, 2016 Jeg stillede et enkelt spørgsmål, men som sædvanligt er der en hel flok, som skal lave jokes. Det er blevet lidt useriøst, og jeg ville ønske, at der blev reageret lidt mere på det. Er der nogen, som har knaldet hende i røven eller ej? Var det godt eller skidt? Er hun for dyr? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 25. December, 2016 mi2000 skrev, den 22/12/2016 at 08:42: Nej og jeg sagde også nej hvis det var mig der fik 1600 for at gøre det Hvad fanden har det med mit spørgsmål at gøre? Jeg er da pisseligeglad med, hvad du vil bruge dine penge til. Jeg stillede et spørgsmål, og hvorfor afspore mit spørgsmål fra starten. Har du røvpulet hende? Nej, så stfu, tak. Tak til alle dem, der faktisk er seriøse. Jeg beklager vreden og tonen i mit svar, men jeg bliver bare så træt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 25. December, 2016 Skal vi ikke lade julefreden og omgængeligheden være fremherskende, også i denne tråd ? Godt,Det starter NU så er vi enige, eller er der nogen der holder EG-fri til en gang i den nye år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 26. December, 2016 Hun kaldte sig tidligere vildkatten og der er enkelte anmeldelser af hende på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillefyr30 30 Skrevet 26. December, 2016 Det er ikke den sammen for hun har stadig sin annonce på https://annoncelight.dk/showad/206553 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 26. December, 2016 lillefyr30 skrev, for 4 minutter siden: Det er ikke den sammen for hun har stadig sin annonce på https://annoncelight.dk/showad/206553 Tror det er den samme. De har samme e-mail på deres annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 26. December, 2016 Oralis voluptatem skrev, for 2 timer siden: Tror det er den samme. De har samme e-mail på deres annoncer. Og samme tlf.nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fuckt up 5 Skrevet 6. Januar, 2017 Har nogen Røvpulet hende blindfoldet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg