Markild 216 Skrevet 23. December, 2016 Jeg ønsker alle mine søde EG venner og EG piger en glædelig Jul samt et godt Nytår, 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 23. December, 2016 Du må også have en dejlig jul samt et godt og lykkebringende nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 27. December, 2016 Glædelig Baghjul og Godt Nytår fra StudineMILF 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 27. December, 2016 Glædelig jul selv @Markild. Jeg håber du har haft en super jul med alle dem du holder af. Og at du får et skønt nytår. Måske vi mødes i det nye år. Ha det rigtigt dejligt god jul og godt nyt år til alle andre også. Både kvinder og mænd. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 27. December, 2016 (edited) StudineMILF skrev, for 1 time siden: Glædelig Baghjul og Godt Nytår fra StudineMILF Tak søde @StudineMILF også glædelig baghjul og Godt Nytår fra Markild Redigeret 27. December, 2016 af Markild 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 27. December, 2016 TrineMuz skrev, for 42 minutter siden: Glædelig jul selv @Markild. Jeg håber du har haft en super jul med alle dem du holder af. Og at du får et skønt nytår. Måske vi mødes i det nye år. Ha det rigtigt dejligt god jul og godt nyt år til alle andre også. Både kvinder og mænd. Hej smukke @TrineMuz Tak søde jeg sad alene smukke Juleaften også Nytårs aften godjul og godt nytår til dig søde , ja jeg håber vi ses søde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 28. December, 2016 Ej hvor trist. Har du selv valgt det eller? Hvis du var min familie ville jeg invitere dig med. Ingen fortjener at fejre jul alene det gør mig da lidt ked af det at hører. Håber ikke mange var alene i julen. Jeg overvejede det selv. Men holde med familie og det var rigtigt hyggeligt. nytår ved jeg ikke helt. Tucan har åbent og sikkert også andre swinger cluber. Så du da ikke alene. knuz fra Trinemuz 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg