onlybeas 62 Skrevet 9. Januar, 2017 Hej Alle er der en der vil være sød og sende hendes tlf nummer? Det der står herinde virker nemlig ikke lover at komme med en god anmeldelse så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 9. Januar, 2017 50159055 det virkede i lørdags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chelsea1975 0 Skrevet 11. Januar, 2017 Stadig samme pige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 11. Januar, 2017 Hvis det er Ann du mener så ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chelsea1975 0 Skrevet 15. Januar, 2017 Nogen der har nye erfaringer med stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 15. Januar, 2017 Hej alle JA. Jeg er lige kommet hjem fra en super behandling med FP til den sædvanlige pris. Ærgerligt, at den skønne pige rejser hjem igen allerede i næste weekend!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 15. Januar, 2017 Chelsea1975 skrev, den 6/1/2017 at 09:59: Så hun giver den gas bag gardinet ? ja dejligt de så låser døren me nder var mærkligt der ikke var en veninde inde i et baglokale det som sikkerhed ?+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 15. Januar, 2017 spamand skrev, 1 time siden: ja dejligt de så låser døren me nder var mærkligt der ikke var en veninde inde i et baglokale det som sikkerhed ?+ Der har aldrig været andre end hende selv, når jeg har været der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 16. Januar, 2017 Var forbi i lørdags, og jeg kan kun berette samme dejlige oplevelse som mine tidligere besøg, Ann er som altid sød, rar og lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 17. Januar, 2017 Er der nogle der kun har fået massage og bj og hvad var prisen på dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 20. Januar, 2017 Var forbi en sidste gang inden Ann tager tilbage til Thailand, og vi have endnu nogle gode stunder. Der kommer jo nok en ny pige på stedet i den nærmeste fremtid. Så priser/ydelser/kvalitet kan man nok ikke nødvendigvis regne med mere. Men der er grundlag for mere undersøgende og nye beregninger ☺️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 22. Januar, 2017 sleipnir skrev, den 20-01-2017 at 16:43: Men der er grundlag for mere undersøgende og nye beregninger ☺️ Og dem glæder jeg mig til at læse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golf 2 35 Skrevet 22. Januar, 2017 Jeg fik også besøg Ann en sidste gang... Hun fortalt mig at hun vil komme tilbage om 3 måneder, indtil da vil hun være hjemme i Pattaya.. Hun sagde også at den nye pige skulle være en virkelig flot pige med flotte kurver... Men smag og behag er jo forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 25. Januar, 2017 Wadee Randers tror lige jeg må besøge Anns afløser en indenfor de næste 14 dage hun har noget at leve op til men Ann havde fortalt om hende jeg skal nok give en melding om den nye pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 25. Januar, 2017 hmm hun må have fået nyt mobil nummer det gamle virker ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 26. Januar, 2017 ST22 skrev, for 17 timer siden: hmm hun må have fået nyt mobil nummer det gamle virker ikke mere Jeg tror (er ikke helt sikker) nummeret står på skiltet der hænger over døren, så telefonen er nok bare slukket indtil den nye pige starter.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 26. Januar, 2017 gik forbi butikken i går ,og der stod på døren åben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 26. Januar, 2017 Icemand skrev, for 17 minutter siden: gik forbi butikken i går ,og der stod på døren åben Hej - alle jer, der har interesse for Wadee. Jeg håber meget, at der bliver startet en ny tråd, så snart den nye pige er begyndt på stedet. Ann er jo desværre rejst tilbage til Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 26. Januar, 2017 Ok, så skal jeg da forbi og se giraffen. Tak for info! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren13 40 Skrevet 26. Januar, 2017 Det bliver da spændende, hvad der bliver præsenteret som Anns efterfølger. Der er åbenbart store forventninger. Nogen der har forslag til et sted, hvor man kan få en god fuldpakke mens vi venter??¨ Hvordan er Kats lune og kigger de stadig nøje på klokken hos Anny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 26. Januar, 2017 Tyren13 skrev, 1 time siden: Det bliver da spændende, hvad der bliver præsenteret som Anns efterfølger. Der er åbenbart store forventninger. Nogen der har forslag til et sted, hvor man kan få en god fuldpakke mens vi venter??¨ Hvordan er Kats lune og kigger de stadig nøje på klokken hos Anny kat er en sær kvinde svær at blive klog på, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 26. Januar, 2017 jeg har besøgt Wadee i dag det er ikke det samme som med Ann, de har problemer med booking de kan ikke finde ud at hvem der har bestilt tid når massagen startede godt, men mit i forløbet forsvandt hun og en enden overtog, dette var lidt irreterende, hende er overtog var ikke ret god til massagen, ellers en sød pige med en tatovering på maven, havde bestilt fuldpakke , tiden blev overholdt, hun har en flot krop med brysterne er ikke så faste, efter en ridetur, blev det en god blowjob, med regnjakke på men ellers venlig og sød men jeg vil prøve ejeren på et andet tidspunkt pris 900 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 27. Januar, 2017 ST22 skrev, for 9 timer siden: jeg har besøgt Wadee i dag det er ikke det samme som med Ann, de har problemer med booking de kan ikke finde ud at hvem der har bestilt tid når massagen startede godt, men mit i forløbet forsvandt hun og en enden overtog, dette var lidt irreterende, hende er overtog var ikke ret god til massagen, ellers en sød pige med en tatovering på maven, havde bestilt fuldpakke , tiden blev overholdt, hun har en flot krop med brysterne er ikke så faste, efter en ridetur, blev det en god blowjob, med regnjakke på men ellers venlig og sød men jeg vil prøve ejeren på et andet tidspunkt pris 900 Tak for beretningen, tror også jeg skal et smut forbi, er det samme telefon nummer? Syntes ikke det virker når jeg ringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 27. Januar, 2017 Sleipnir Wadee mobil nr. er 81 93 84 07 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 27. Januar, 2017 ST22 skrev, for 7 timer siden: Sleipnir Wadee mobil nr. er 81 93 84 07 Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg