Flaber 350 Skrevet 29. Januar, 2017 Jeg tog chancen lørdag For fanden jeg fortryder Det er det værste jeg nogensinde har oplevet, totalt uden indlevelse, TOTALT snyder med tiden Aldrig aldrig mere denne butik 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 29. Januar, 2017 er der et navn på den nye thaipige som er der??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 30. Januar, 2017 Flaber skrev, for 17 timer siden: Jeg tog chancen lørdag For fanden jeg fortryder Det er det værste jeg nogensinde har oplevet, totalt uden indlevelse, TOTALT snyder med tiden Aldrig aldrig mere denne butik Har oplevet det samme, jeg kommer der heller ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 31. Januar, 2017 det lyder da helt utroligt det i skriver jeg har ikke haft overstående problemer som i skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riko 15 Skrevet 31. Januar, 2017 (edited) Jeg har os altid fået en god service der. men det var da Ann var der Redigeret 31. Januar, 2017 af riko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 2. Februar, 2017 Flaber skrev, den 1/29/2017 at 12:30: Jeg tog chancen lørdag For fanden jeg fortryder Det er det værste jeg nogensinde har oplevet, totalt uden indlevelse, TOTALT snyder med tiden Aldrig aldrig mere denne butik Kan du huske hvad pigen hed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 3. Februar, 2017 sleipnir skrev, for 16 timer siden: Kan du huske hvad pigen hed? Nej, fik slet ikke navnet, men hun var ikke helt ung, vel 35-40 vil jeg tro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage elskeren 9 Skrevet 7. Februar, 2017 Jeg var tilfældigvis netop i dag på denne egn, og valgte så lidt tilfældigt at ringe til wadee stedet omkring kl 19.30 fik af vide de var lukket for i dag, men at hun gerne ville komme og åbne for mig, hvis jeg gerne ville have massage. Jeg valgte at tage mod tilbuddet, og det fortrød jeg ikke et sekundt. Blev mødet af en Sprød lille thai, som gav en super massage til min trængende ryg, og resten af kroppen fik så derefter alt hvad den kunne klare på alle leder og kanter. Pas på hende, hun er rigtig fin, med en dejlig berøringsvenlig krop. Kunne som godt have brugt en time eller 2 mere med hende, så det tror jeg at jeg snupper om et par dage:-) god fornøjelse folkens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 8. Februar, 2017 (edited) hvordan så hun ud var det hende med tatovering på maven hvad hed hun Redigeret 8. Februar, 2017 af ST22 glemte sætning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage elskeren 9 Skrevet 14. Februar, 2017 Ja jeg mener hun havde en tato på maven. Rigtig fin krop. Husker desvære ikke navnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg