Massage i nordjyland 3 Skrevet 23. December, 2016 Jeg har fundet denne private massør, som går under navnet www.nordjysk-massage.dk . En times massage koster kun 200 kr og så kan jeg få 20 % procent i studie rabat. Det er en prisklasse jeg kan være med i, jeg har nemlig ikke råd til at komme på en dyr klinik med mine SU-penge. Så ville lige give dette tip videre håber i alle har jer en god jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 23. December, 2016 Massage i nordjyland skrev, Lige nu: Jeg har fundet denne private massør, som går under navnet www.nordjysk-massage.dk . En times massage koster kun 200 kr og så kan jeg få 20 % procent i studie rabat. Det er en prisklasse jeg kan være med i, jeg har nemlig ikke råd til at komme på en dyr klinik med mine SU-penge. Så ville lige give dette tip videre håber i alle har jer en god jul Hvorfor lige i Jylland ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage i nordjyland 3 Skrevet 23. December, 2016 Altså han skriver på sin hjemmeside, at han også kører ud til folk, men ved ikke om det er for lang at kører helt til København hehe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 23. December, 2016 Massage i nordjyland skrev, for 3 minutter siden: Jeg har fundet denne private massør, som går under navnet www.nordjysk-massage.dk . En times massage koster kun 200 kr og så kan jeg få 20 % procent i studie rabat. Det er en prisklasse jeg kan være med i, jeg har nemlig ikke råd til at komme på en dyr klinik med mine SU-penge. Så ville lige give dette tip videre håber i alle har jer en god jul Klinikken ejes af en mand. Skal jeg have massage, skal det være af en kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 23. December, 2016 Massage i nordjyland skrev, 1 time siden: Altså han skriver på sin hjemmeside, at han også kører ud til folk, men ved ikke om det er for lang at kører helt til København hehe Jo det er det nok og det har jeg ik råd til. Så napper jeg hellere en på Vestegnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NellX 16 Skrevet 23. December, 2016 Massage i nordjyland skrev, for 1 time siden: Jeg har fundet denne private massør, som går under navnet www.nordjysk-massage.dk . En times massage koster kun 200 kr og så kan jeg få 20 % procent i studie rabat. Det er en prisklasse jeg kan være med i, jeg har nemlig ikke råd til at komme på en dyr klinik med mine SU-penge. Så ville lige give dette tip videre håber i alle har jer en god jul Og det er vistnok dig, eller?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 23. December, 2016 Massage i nordjyland skrev, for 2 timer siden: Jeg har fundet denne private massør, som går under navnet www.nordjysk-massage.dk . En times massage koster kun 200 kr og så kan jeg få 20 % procent i studie rabat. Det er en prisklasse jeg kan være med i, jeg har nemlig ikke råd til at komme på en dyr klinik med mine SU-penge. Så ville lige give dette tip videre håber i alle har jer en god jul Hvad koster ren massage uden sex da, andre steder ? Ok, jeg gætter på at det nok er lidt dyrere, men det skal jo ikke sammenlignes med prisen på en seksuel oplevelse hos en glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 24. December, 2016 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Jo det er det nok og det har jeg ik råd til. Så napper jeg hellere en på Vestegnen StudineSMØLF: Nap mig!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 24. December, 2016 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Jo det er det nok og det har jeg ik råd til. Så napper jeg hellere en på Vestegnen Hvis det er, så vil jeg da gerne give dig gratis massage i anledning af julen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 24. December, 2016 Drenge det pænt af jer, men der blir INGEN sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 24. December, 2016 StudineMILF skrev, 1 time siden: Drenge det pænt af jer, men der blir INGEN sex Kom til Aarhus, jeg giver dig gerne en massage uden sex..... #detskalikkekommeanpådetda 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 24. December, 2016 indokarami skrev, for 1 time siden: Kom til Aarhus, jeg giver dig gerne en massage uden sex..... #detskalikkekommeanpådetda Sødt af dig men jeg har ikke muligheden som mor og studerende. Glædelig Jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 24. December, 2016 StudineMILF skrev, for 12 timer siden: Sødt af dig men jeg har ikke muligheden som mor og studerende. Glædelig Jul Så har du for få kunder Men fair nok..... Glædelig jul til dig også - og et godt nytår, når du kommer så langt. Må store uventede pengesummer finde din vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg