Hop til indhold
Jogge

Er det den legendariske Inga

Recommended Posts

Guest Tatra

Ja hendes annonce. Men ikke hendes billede (hun har konsekvent ikke billeder af sig selv).

Del dette indlæg

Link til indlæg

:D Den annonce burde tænde alle røde lamper. Så stærkt, at man i genskærret burde ligne en der har fået sprøjtet ketchup i hele tomaten. Den slags plattenslageri overgås vist kun at de berømte Uganda breve :D

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 10 timer siden:

Ja hendes annonce. Men ikke hendes billede (hun har konsekvent ikke billeder af sig selv).

Er billederne nogenlunde vellignende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Slet ikke. Inga er vel omkring 40, og bevares, holder sig da godt. Inga besøger man for hendes evner, ikke for hendes falske billeder. Jeg ved godt at det er næsten uoverkommeligt, grundet de mange indlæg, men sæt alligevel en halv times tid af på at kigge på tidligere indlæg om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inga er mindst 45 år. Rigtigt at man besøger Inga pga. hendes uovertrufne sutteegenskaber. Men hun har også en flot figur og et smukt ansigt. Derudover er Inga hylende morsom at være i selskab med og hun er helt afklaret med sin rolle som luder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 7 timer siden:

Nej, søg tidligere omtale, emnet er meget grundigt behandlet af bl.a. mig.

TheVoice skrev, for 18 timer siden:

. Den slags plattenslageri overgås vist kun at de berømte Uganda breve :D

Der er intet plattenslageri udover de falske billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 timer siden:

Den annonce burde tænde alle røde lamper. Så stærkt, at man i genskærret burde ligne en der har fået sprøjtet ketchup i hele tomaten. Den slags plattenslageri overgås vist kun at de berømte Uganda breve :D

Redigeret for 19 timer siden af TheVoice

Du tager fejl The Voice, der er ikke noget plat i denne annonce bortset fra billederne. Inga er en sød, blond pige på godt 40 år, velholdt og imødekommende og en engageret elskerinde. Hun har dog lidt svært med at overholde tidspunkter for bookninger, hvilket er årsagen til at mine besøg ikke er så talrige som tidligere, men når jeg vil være sikker på et rigtig godt knald er hun et godt valg

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Så hvis pigen er et godt knald så er falske billeder ok ? 

Snyd er vel snyd ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 34 minutter siden:

Snyd er vel snyd ??

Ha Ha :D Tænkte det er åbent ok med uærlig annoncering, hvis bare knaldet er ok.  Det er åbenbart også ok, pigen er over 40, selvom billedet dels er fake og dels viser en yngre kvinde. Det åbenbart også ok, at hun har svært ved at overholde bookningstiderne m.v. hvad kalder man så den form for markedsføring og forretningskoncept.?

Prisen på 800 er så åbenbart rigtig, selvom jeg tænker hvis pigen kommer i nærheden af den krop som billedet viser, så kan undre mig, at når vil benytte sig af fakebilleder for at tiltrække mange, at man så ikke også vil tjene i det mindste markedsprisen. Det er squ da for dumt. 

Nå, men så bliver det faktisk også lidt svært at argumentere for det mest åbenlyse, nemlig at annonceringen skal være troværdig korrekt omkring fakta m.v.

:D:D

p.s

Nu inden man farer i blækhuset, så prøv at glemme alt om den åbentbart søde kvinde og se på annoncen i en generel sammenhæng. Dernæst tænk "ville hun måske ikke opnå større succes, hvis hun rent faktisk satte ægte billeder på, bare for at nævne det værste i konceptet"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Nej, det har ingen vist skrevet?

TheVoice skrev, 1 time siden:

Prisen på 800 er så åbenbart rigtig, selvom jeg tænker hvis pigen kommer i nærheden af den krop som billedet viser, så kan undre mig, at når vil benytte sig af fakebilleder for at tiltrække mange, at man så ikke også vil tjene i det mindste markedsprisen. Det er squ da for dumt. 

Hendes krop kommer ikke i nærheden, hun er ikke en pige, og der er ingen sammenhæng mellem at tiltrække kunder og så sætte en højere pris. Tværtimod er pointen vel snarere, at billede+pris lokker og når de så kommer, så tænker nogle måske "hvad fanden - til den pris prøver jeg ..." Hvis det er modellen er det ikke "dumt."

Selv har jeg kun besøgt hende pga. de positive anmeldelser, der samtidig advarede om misvisende billeder. Ellers ville forskellen mellem billeder og virkelighed have skræmt mig væk.

TheVoice skrev, 1 time siden:

Nu inden man farer i blækhuset, så prøv at glemme alt om den åbentbart søde kvinde og se på annoncen i en generel sammenhæng. Dernæst tænk "ville hun måske ikke opnå større succes, hvis hun rent faktisk satte ægte billeder på, bare for at nævne det værste i konceptet"

For at svare på det skal vi jo kende omsætningen/stilletiden. Da ingen af os gør det, så er det ikke til at svare. Men vi er mange der mener, at forretningen sikkert ville køre fint nok med ægte billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bebop

Det er sådant set fint nok med lidt kommentarer, men så vil jeg hellere spørge helt præcist. Synes du at den form for annoncering lever op til dine ønsker og krav til en god og ærlig annonceringsform. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

@Bebop

Det er sådant set fint nok med lidt kommentarer, men så vil jeg hellere spørge helt præcist. Synes du at den form for annoncering lever op til dine ønsker og krav til en god og ærlig annonceringsform. ?

Nej.

Som hovedregel opfordrer jeg også gerne til at boykotte den slags. Men efter sigende har flere stamkunder talt med hende om det, og det er en alfons/hjælper, der styrer annoncerne ... Ingas service er unik og upåklagelig til en fair pris, så derfor gør jeg (og andre?) måske en undtagelse i dette tilfælde. Jeg vil dog sige, at jeg et par gange har prøvet det samme: Opsøgt en annoncør med åbenbart falske billeder, pba anmeldelser. Det har hver gang været nederen og er endt med jeg gik igen. Så Inga har virkelig være undtagelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har så prøvet at forholde mig generelt, og jeg synes ikke der er gyldige undskyldninger for at benytte mekanismer der til mistænkelighed minder om almen plattenslageri  Begynder man først at argumenter for undtagelser, så er vi hurtigt ude på et skråplan, hvis snakke skal gå på sammenhængen imellem annoncen og det man så kan forvente.

Jeg ved vi alle har forskellig holdning til hvad gode arbejdsforhold for pigerne er. Men når jeg så hører, at der til de 800 timen faktisk også står en alfons bag, jeg så synes vi begynder at nærme os en grænse for hvad jeg vil støtte og bakke op om.  

Det er rigtigt ,at jeg bestemt ikke kender en skidt  til pigen og hvad der måtte foregå bag ved. Jeg forholder mig blot til, at der ofte opfordres til, at vi mænd efter bedste evne skal forsøge, at undgå handlede piger, piger der har det så skidt at de skader sig selv m.v.  Korrekt jeg ved ikke en skidt om det konkrete tilfælde, men jeg tilhører så den gruppe, der hellere takker nej end ja, hvis noget virker mistænkeligt. 

Hvis det er helt ved siden af skiven, og der ikke er noget at komme efter, ja så må det nu engang være det spild der er ved, at sikre sig, at man kun besøger piger der har det godt i branchen og som har truffet valget 100% frivilligt, så som selv egenhændigt bestemmer annonceringsform m.v.

Alene det jeg skriver burde motivere pigen til at skabe nogle ændringer i hendes forretning, hvis hun vil overbevise omverdenen om, at hun selv styrer biksen på hendes præmisser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har så prøvet at forholde mig generelt, og jeg synes ikke der er gyldige undskyldninger for at benytte mekanismer der til mistænkelighed minder om almen plattenslageri 

Du har ikke forholdt dig konkret, for der er ingen der undskylder noget, vel? Jeg forklarer bare, hvorfor jeg ikke opfordrer til boykot.

Og du har heller ikke argumenteret særligt klart i din "generelle" forholdemåde - du påstod bare uden nærmere angivelse af årsag, at annoncen burde tænde alle advarselslamper. Det er ikke særligt generelt - det er en anklage mod en specifik annonce på et meget uspecificeret grundlag.

TheVoice skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ved vi alle har forskellig holdning til hvad gode arbejdsforhold for pigerne er. Men når jeg så hører, at der til de 800 timen faktisk også står en alfons bag, jeg så synes vi begynder at nærme os en grænse for hvad jeg vil støtte og bakke op om.  

Come on.

TheVoice skrev, for 36 minutter siden:

Jeg forholder mig blot til, at der ofte opfordres til, at vi mænd efter bedste evne skal forsøge, at undgå handlede piger, piger der har det så skidt at de skader sig selv m.v.  Korrekt jeg ved ikke en skidt om det konkrete tilfælde, men jeg tilhører så den gruppe, der hellere takker nej end ja, hvis noget virker mistænkeligt. 

Utroligt hvad du kan få ud af en annonce. Den pris Inga tager er ca. 4-5 gange så høj som den hun kan tage i sin hjemby ... Hvis du besøgte hende ville du næppe have de skrivebordsbekymringer. Måske nogle andre, men de der er helt hen i vejret. Til din oplysning er det ikke profitmarginen der afgør om det er godt eller skidt for kvinden/pigen at sælge sex. Hvis hun har det ad helvede til med det, så hjælper det ikke at øge betalingen. 

Forstå mig ret - jeg kan sagtens følge at du "generelt" er tilbageholdende og påpasselig med ikek at medvirke til at skade en pige/kvinde - men så kan du bruge din kræfter bedre end her. Det virker forrykt at du lægger så meget vægt på dine egne spekulationer og højst teoretiske ræsonnementer frem for på konkrete erfaringer og jorbundne kalkyler.

TheVoice skrev, for 45 minutter siden:

at sikre sig, at man kun besøger piger der har det godt i branchen og som har truffet valget 100% frivilligt, så som selv egenhændigt bestemmer annonceringsform m.v.

Det er godt nok et fåtal du kan besøge så. Stort set 100 % af de udenlandske og vel 90 % af de danske er udelukket. Nu kiggede jeg på hvem du har skrevet om besøg hos, og fx har du været på både Pussy Galores og Seduction Girls - det er no go efter dine regler - for at arbejde der skal de indvilge i stedernes krav til anoncering. 

Nå, skal vi ikke gratulere for effektiv afsporing?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bebop

Jeg vil gerne medgå, at jeg i denne tråd, har beskrevet min holdning til den form for annoncering, herunder mine bemærkninger omkring arbejdsforhold mv, l kort uden den dybere argumentation/underbyggelse. Det er måske lidt mere kød på de indlæg jeg har skrevet i tråden omkring pigernes manglende lyst til at oplyse den korrekte alder. 

Jeg synes faktisk at snakken og emnet er vigtigt. Det nu heller ikke fordi, jeg ønsker at fremstå særligt frelst, sådan kan det sagtens læses, hvis man blot ønsker den vinkel. Jeg har sådant set også fuld forståelse for, at man hurtigt kan tænke "Jamen så er faktisk mange piger du kan besøge".  

Jeg er ligeledes med, at hvis man vil være tilknyttet en klinik, så skal man på samme måde som på en arbejdsplads kunne acceptere og stå indefnor virksomhedens måde at drive forretning på. Det forhold anser jeg som naturligt, at der er noget ensartethed over det. Så.... for vedkommende indgår flere parametre i en samlet beslutning, Ser jeg eksempelvis en del parametre der alle peger i en bestemt retning, så er det jeg fravælger. 

Jeg skal på ingen måde forsøge at sige "jamen det er da nemt at sikre sig, at man kun besøger piger hvor alt er i skønneste orden”

Umiddelbart kan man vel have to tilgange. Man kan enten fravælge for meget velvidende at noget af det, såmænd sagtens kan være anderledes end hvad man tror.  Man kan også gå den en vej, og lade tvivlen komme modparten til gode.

Jeg styrer efter at fravælge for meget, i erkendelse af at det er nærmest umuligt at spotte de kedelige sider i branchen, hvis man udelukkende skal basere sine valgt på om pigen smiler virker sød og rar, giver et godt BJ osv

Jeg anerkender også at uanset om man gør det ene eller det andet, så kan der altid sås usikkerhed og tvivl.  Ja, hvis man bliver stødt over mine indlæg, kan man med rette hævde ”Det eneste rigtige er så, helt at undlade at købe sex” Korrekt men det skal vel så ikke være et argument for, jamen så behøver jo slet ikke at gøre sig nogle tanker, for man kan jo altid sige ”Jamen specielt udenlandske piger tjener jo flere penge end de ville kunne i det område de er født og opvokset”

Afslutningsvis vil jeg blot nævne, at selv om, vi ser forskelligt på den slags annoncer, så virker det i hvert fald på mig, som  du også gør dig nogle tanker omkring, hvor det er ok at komme, og hvor man skal holde sig væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...