den nysgerrige 312 Skrevet 26. December, 2016 Som overskriften siger... nu har jeg gået og tænkt lidt, vi kan jo som ofte se jer, nogle gange krop og til tider også ansigt inden vi besøger jer og har derfor en ide om hvad der møder os. Men ville i kære piger sætte pris på det, hvis det også gik den anden vej? Billede, alder osv? blot en tanke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 26. December, 2016 Selv foretrækker jeg ikke at se et billede, det er en del af det der tænder noget i mig, spændingen ved ikke at vide hvem der står på den anden side af døren. Han må gerne fortælle lidt om sig selv, i form af alder og så videre, trods det ingenlunde er vigtigt, så siger en sådan henvendelse mig bare mere end "Hej, har du tid nu?". 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 26. December, 2016 Der er GP'ere som holder sit hverv ud i strakt arm ved kun at have sex med mænd, som de tænder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 26. December, 2016 Jeg håber ikke de vil se et billede 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. December, 2016 (edited) Der er GPer der tjekker deres kunder via videokamer, inden de siger ja/nej. Redigeret 26. December, 2016 af frenchlover1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. December, 2016 frenchlover1 skrev, for 22 minutter siden: Der er GPer der tjekker deres kunder via videokamer, inden de siger ja/nej. Mener Sexyclub i Gladsaxe samt Romantica benytter sig af dette.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 26. December, 2016 Highlow skrev, for 48 minutter siden: Jeg håber ikke de vil se et billede Du kan bare photoshoppe billedet. Du kan få teknisk hjælp hos mange GP'ere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 26. December, 2016 den nysgerrige skrev, for 3 timer siden: Men ville i kære piger sætte pris på det, hvis det også gik den anden vej? Billede, alder osv Jeg ønsker ikke noget billede - men vil gerne kende alderen. Blot for at vide en smule om hvem jeg skal åbne for. Højde og vægt tilføjer lidt mere til 'biledet'. Men jeg spørger kun efter alderen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 26. December, 2016 Jeg forlanger ikke billeder syntes det er spændende og og tænder faktisk på den spænding så får et navn og oftest en alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. December, 2016 Jeg skal ikke have noget billede af fyren. En korrespondance på sms og en telefonsamtale er nok for mig, da det ikke er hans udseende der gør at jeg tænder men derimod hans personlighed. Det sker heldigvis sjældent, at fyren er usoigneret når jeg pakker ham ud 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 26. December, 2016 Tak for jeres svar - så lidt info om gæsten syntes i er ok med billede mente jeg nu mere om i nogle gange kunne være nysgerrige efter det... men fornemmer at info om alder osv måske en snak pr SMS eller telefon er nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. December, 2016 Min erfaring er, at pigerne ikke har det store ønske om det. Jeg har altid forud for et førstegangsbesøg spurgt pigen, om hun havde nogle spørgsmål. Det har de faktisk aldrig haft. En enkelt har spurgt om min alder. Jeg har kun en enkelt gang sendt et foto – og jeg blev sgu' sluppet ind alligevel – men det gjorde jeg kun for at gengælde, at pigen lidt overraskende sendte mig et. Jeg betragtede det som en æresgæld. Men alt i alt er mit indtryk, at pigerne er ligeglade. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 26. December, 2016 Highlow skrev, for 5 timer siden: Jeg håber ikke de vil se et billede Jeg er sikker på at du er smuk indeni, som jo klart er det vigtigste for at en aftale kan blive noget af det frækkeste. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubert 300 Skrevet 26. December, 2016 den nysgerrige skrev, for 3 timer siden: Tak for jeres svar - så lidt info om gæsten syntes i er ok med billede mente jeg nu mere om i nogle gange kunne være nysgerrige efter det... men fornemmer at info om alder osv måske en snak pr SMS eller telefon er nok Kemi fornemmes bedst ved tale, derfor holder jeg altid fast i at en kort tlf samtale ifm en aftale. Dejligt at høre at mange GP bruger samme fremgangsmåde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 27. December, 2016 Jeg sender ikke ansigtsbilleder ud og jeg ønsker ikke billeder af kunder inden et møde. Synes det frækt af vide så lidt som muligt. Jeg har en snap og der kan folk sende næsten hva de vil. Ser jeg deres pik mere end en gang så blokere jeg dem. hvis en fyr ikke kan lide mig når han ser mig står det ham frit for at smutte igen. Men spændingen er frækt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. December, 2016 Jeg har været på en sexclub i Hamborg hvor man havde dørkamera. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2016 (edited) Jeg må indrømme jeg har overvejet at gøre det, udseendet betyder bare noget for mig, og selv om der i mine annoncer står:" OBS: !!!Jeg modtager: attraktive og velsoignerede mænd, jeg modtager ikke overvægtige og alder bedes oplyses på forhånd" Så er det relativt få, der vist nok får læst hele teksten igennem og hvor er det akavet pludselig at skulle afvise manden i døren, når man har lavet en aftale. Jeg er ikke sådan en der kun hopper i kanen med "super modeller" Men jeg er bare til de almindeligt pæne, velsoignerede mænd, med tænder i munden og en BMI der er sund. Men, jeg har stor respekt for diskretion, så mænd er da velkommende til at sende billede (ikke pik billeder, tak) men det er ikke noget krav herfra.. Redigeret 30. December, 2016 af Claire 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. December, 2016 Claire skrev, for 34 minutter siden: Jeg må indrømme jeg har overvejet at gøre det, udseendet betyder bare noget for mig .... i mine annoncer står:" OBS: !!!Jeg modtager: attraktive og velsoignerede mænd, jeg modtager ikke overvægtige og alder bedes oplyses på forhånd" Arv, så kan jeg jo godt opgive på forhånd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 30. December, 2016 Borende X skrev, Lige nu: Arv, så kan jeg jo godt opgive på forhånd Så er det godt det vrimler med andre dejlige piger 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 30. December, 2016 Claire skrev, 1 time siden: Jeg må indrømme jeg har overvejet at gøre det, udseendet betyder bare noget for mig, og selv om der i mine annoncer står:" OBS: !!!Jeg modtager: attraktive og velsoignerede mænd, jeg modtager ikke overvægtige og alder bedes oplyses på forhånd" Så er det relativt få, der vist nok får læst hele teksten igennem og hvor er det akavet pludselig at skulle afvise manden i døren, når man har lavet en aftale. Jeg er ikke sådan en der kun hopper i kanen med "super modeller" Men jeg er bare til de almindeligt pæne, velsoignerede mænd, med tænder i munden og en BMI der er sund. Men, jeg har stor respekt for diskretion, så mænd er da velkommende til at sende billede (ikke pik billeder, tak) men det er ikke noget krav herfra.. Jeg synes det er ok at forventningsafstemme inden et besøg med evt billeder og afvise en kunde hvis hygiejne og kropsbygningen ikke falder helt i pigens smag - det vidner lidt om kvalitet og balance ifht egne grænser men er måske utraditionelt i branchen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 31. December, 2016 Claire skrev, for 11 timer siden: Jeg må indrømme jeg har overvejet at gøre det, udseendet betyder bare noget for mig, og selv om der i mine annoncer står:" OBS: !!!Jeg modtager: attraktive og velsoignerede mænd, jeg modtager ikke overvægtige og alder bedes oplyses på forhånd" Så er det relativt få, der vist nok får læst hele teksten igennem og hvor er det akavet pludselig at skulle afvise manden i døren, når man har lavet en aftale. Jeg er ikke sådan en der kun hopper i kanen med "super modeller" Men jeg er bare til de almindeligt pæne, velsoignerede mænd, med tænder i munden og en BMI der er sund. Men, jeg har stor respekt for diskretion, så mænd er da velkommende til at sende billede (ikke pik billeder, tak) men det er ikke noget krav herfra.. Tak for svar @Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 3. Januar, 2017 (edited) Jeg behøver heller ikke noget billed.. Selvom jeg selv er rimelig vild med selfies.. Hahaha.. For mig har udseendet ikke den store betydning hvilket mange af mine eks'er da vist er levende bevis for.. Og dem elskede jeg ligefrem.. Mine gæster skal jeg jo bare have sex med.. Hahaha.. Ej spøg til side så tænder jeg på humor og intellekt.. Og så at en mand kan finde ud af at behandle en pænt.. Det sku vigtigt.. Arrogante typer tænder jeg helt af på.. Respektløse mænd lige så.. Jeg har haft både store mænd og små mænd og alle dem ind i mellem og har indtil nu formået at finde noget charmerende ved hver og en.. Jeg synes generelt at alle mænd (faktisk mennesker i det hele taget) fortjener at udleve deres lyster og få stillet deres behov.. Og jeg vil gerne være med til at give en god oplevelse.. Besides så sagde min gamle moder altid "er du klar over hvor meget godt tissemand og tissekone der gå til spilde pga et mindre heldigt udseende.?" Efter noget tid i branchen er jeg tilbøjelig til at give hende ret.. Hahahaha.. Redigeret 3. Januar, 2017 af JenniferRomantica 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 4. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden: Jeg behøver heller ikke noget billed.. Selvom jeg selv er rimelig vild med selfies.. Hahaha.. For mig har udseendet ikke den store betydning hvilket mange af mine eks'er da vist er levende bevis for.. Og dem elskede jeg ligefrem.. Mine gæster skal jeg jo bare have sex med.. Hahaha.. Ej spøg til side så tænder jeg på humor og intellekt.. Og så at en mand kan finde ud af at behandle en pænt.. Det sku vigtigt.. Arrogante typer tænder jeg helt af på.. Respektløse mænd lige så.. Jeg har haft både store mænd og små mænd og alle dem ind i mellem og har indtil nu formået at finde noget charmerende ved hver og en.. Jeg synes generelt at alle mænd (faktisk mennesker i det hele taget) fortjener at udleve deres lyster og få stillet deres behov.. Og jeg vil gerne være med til at give en god oplevelse.. Besides så sagde min gamle moder altid "er du klar over hvor meget godt tissemand og tissekone der gå til spilde pga et mindre heldigt udseende.?" Efter noget tid i branchen er jeg tilbøjelig til at give hende ret.. Hahahaha.. Jeg tror du er et fantastisk dejligt og varmt menneske JenniferR. og hvor lyder din mor da også bare ligeså. Det er nemlig rigtigt hvad hun plejede at sige 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Januar, 2017 Baremig skrev, for 5 timer siden: Jeg tror du er et fantastisk dejligt og varmt menneske JenniferR. og hvor lyder din mor da også bare ligeså. Det er nemlig rigtigt hvad hun plejede at sige Ihh mange tak smuksak.. Ja hun var nemlig ikke helt dum hende den gamle.. Hehe.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 4. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Jeg behøver heller ikke noget billed.. Selvom jeg selv er rimelig vild med selfies.. Hahaha.. For mig har udseendet ikke den store betydning hvilket mange af mine eks'er da vist er levende bevis for.. Og dem elskede jeg ligefrem.. Mine gæster skal jeg jo bare have sex med.. Hahaha.. Ej spøg til side så tænder jeg på humor og intellekt.. Og så at en mand kan finde ud af at behandle en pænt.. Det sku vigtigt.. Arrogante typer tænder jeg helt af på.. Respektløse mænd lige så.. Jeg har haft både store mænd og små mænd og alle dem ind i mellem og har indtil nu formået at finde noget charmerende ved hver og en.. Jeg synes generelt at alle mænd (faktisk mennesker i det hele taget) fortjener at udleve deres lyster og få stillet deres behov.. Og jeg vil gerne være med til at give en god oplevelse.. Besides så sagde min gamle moder altid "er du klar over hvor meget godt tissemand og tissekone der gå til spilde pga et mindre heldigt udseende.?" Efter noget tid i branchen er jeg tilbøjelig til at give hende ret.. Hahahaha.. Tak for svar @JenniferRomantica Gensidig respekt, humor og personlighed er også i høj kurs hos mig, så der er vi helt enige... mit indlæg var også ment som ren nysgerrighed om i piger var nysgerrige efter og se gæsten som skulle dukke op eller ej... Elsker også selv selfies, men mest dem af dig Og klart vise ord fra din gamle mor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg