KBH-M 39 Skrevet 27. December, 2016 Jeg har søgt og søgt, men endnu ikke fundet. Har I måske en i arkivet i vil dele eller måske har hørt om nogle som kender nogle .......... Område: KBH, Vestegnen, Amager Alder: Uinteressant Særlige features: Varm, afslappet, lysten, glat med meget store bryster (og glad for, at der bliver leget med disse). Omgivelser: Privat og diskret Er jeg uheldig eller er det utopi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerstar 9 Skrevet 27. December, 2016 KBH-M skrev, for 2 timer siden: Jeg har søgt og søgt, men endnu ikke fundet. Har I måske en i arkivet i vil dele eller måske har hørt om nogle som kender nogle .......... Område: KBH, Vestegnen, Amager Alder: Uinteressant Særlige features: Varm, afslappet, lysten, glat med meget store bryster (og glad for, at der bliver leget med disse). Omgivelser: Privat og diskret Er jeg uheldig eller er det utopi? Det er sikkert ikke umuligt. Jeg tror der findes masser af uforsømte dejlige kvinder, hvor manden ikke er ret meget hjemme. Og hvor kvinden så savner seksuelt samvær. Men sådanne kvinder annoncerer jo ikke efter det. Så det er nok svært. Men held og lykke alligevel:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 27. December, 2016 Hvis kvinderne er "uforsømte" har de næppe behov. Men hvis de er forsømte er sagen en anden.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 28. December, 2016 Nå, men her er så opskriften på hvordan du kommer i kontakt med forsømte husmødre, der gå hjemme og keder sig. Du køber nogle billige opvaskebørster, og tager en tur rundt i boligkvarteret, ringer på døren og præsenterer dig som sælger af en unik opvaskebørste, som man MÅ have. (herfra kan du selv pynte på historien). Kunsten er at komme indenfor for at demonstrere den. Er du først indenfor og har snakketøjet i orden kommer resten af sig selv, hvis hun er forsømt. Men pas på du ikke bliver sat til at vaske op. Du skal måske ringe på 100 steder for at få et enkelt knald, men hvis du er flittig kan du nok nå at ringe på et par hundrede døre på en dag, dvs. to knald. Ikke så ringe, vel? Rigtig god fornøjelse, og lad os vide hvordan det går! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. December, 2016 Ja det kan lade sig gøre, mine erfaringer er fra mediofirsene, da jeg var ung og fattig, jeg fik med en bogserie og kom ofte indenfor og derefter fortalte jeg det var en erotisk bogserie, så gik det som en leg, jeg huserede i Charlottenlund, Hellerup, og Vedbæk. Sjov tid.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovdreng 2 Skrevet 3. Januar, 2017 Hey, jeg har prøvet det før:) jeg var smask liderlig og en varm sommerdag lørdag tænkte nej jeg skulle prøve noget nyt. Jeg kendte et kvarter i Hvidovre med mange kvinder dog mest modne, og bankede på døren i håb om at jeg skulle intervieve for nogen:) jeg så self godt ud og med masser af parfume. Jeg kom tæt på kvinden og spurgte om jeg ku prøve lidt det var første gang og hun gav et blow. Andre døre skete der lidt mere men så stopper, jeg uden i for det hele. Pst jeg er indvandre og 20 år så måske var det det damerne faldt for:) ellers var det charme. Prøv og skriv til mig hvordan det går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 4. Januar, 2017 Jeg har i min ungdom været postbud i 3 år, men det skete der nu ikke så meget ved - kun en enkelt gang har jeg mødt en husmor, der havde brysterne stikkende lidt udenfor - men da hun vist ikke var helt normal - og jeg måske for forsigtig og uerfaren + vi stod næsten ude på vejen, turde jeg ikke begynde at røre ved dem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg